dlouhý 5ti kvalt do Octávie
Moderátoři: šulda, Moderátoři
..no nevim co budes davat za trysky ale treba s S764 na 120PS je to dost znat ...ale na tu prevodovku je to myslim malo..Luksik píše:Zatím mám jen 90k ale za nedlouho budu dávat nový trysky tak bude koní 125.to už by slo?
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

právě, ty rozestupy můžou být ve městě kapku problém...Slavkov píše:... tj, ale budeš mít větší rozestupy mezi kvaltamaJim píše:když vezmu, že PD 96 má 6kvalt, kde šestka je stejně dlouhá jako pětka u 5kv z Fabie a výkon by byl skoro stejný, tak by to mohlo být ok...
ale otázkou, jak by se to chovalo ve městě...

Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

Prave... rozestupy jsou vetsi... ve meste sem si musel zvykat bud podtocenych 60 na 4ku , nebo skoro hlucnych 6O na 3tku ...musis to vic vytacet aby ti pri prerazeni nespadly ot.. ale pri pedjizdeni a na sprinty je to jednoznacna vyhoda, je to skoro jako benzin, nemusis hned radit, na 4ku udela 200km-h ...
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Takže třeba pro kombinaci 60% město a 40% dálnice,bude lepší 6 kvalt,ne ? Nahodte svoje zkušenosti,jde mi samozřejmě o zkušenosti lidí,co to mají všelijak předělané (at převodvkou nebo změnou 5 kvaltu,či diferákem atd.) ,jde mi prostě o to najít rozumnou alternativu pro tuhle kombinaci ježdění 60%/40% . Dík všem,myslím,že tohle zajímá i spoustu dalších lidí z města,
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
to se odvíjí od výkonu ale ještě že máš i nižžší kvalty ty jdou používat taky 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Na 60/40 dej dlouhou 5 mám to a v pohoBatistuta píše:Takže třeba pro kombinaci 60% město a 40% dálnice,bude lepší 6 kvalt,ne ? Nahodte svoje zkušenosti,jde mi samozřejmě o zkušenosti lidí,co to mají všelijak předělané (at převodvkou nebo změnou 5 kvaltu,či diferákem atd.) ,jde mi prostě o to najít rozumnou alternativu pro tuhle kombinaci ježdění 60%/40% . Dík všem,myslím,že tohle zajímá i spoustu dalších lidí z města,

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Vse zalezi samodrejme taky na financich, 6gang potrebujes komplet set s poloosama a spojkou takze budes rad kdyz se do 20t,- vejdes s jetou spojkou....ja mam spojku uz novou jednohmotu takze byl 5gang jasna vyhoda...s praci me to nestalo ani 10tku a to sem sehnal zanovni 5g prevodovku...
6g ma vyhodu ze je lepe odstupnovanej, ale znam lidi co jim zase vadi ze museji ve meste porad kvedlat a maj radsi dlouhou 5tku jako ma treba SB 96kW ....na sprinty bude lepsi 5g ...ale zase 6g je stavenej na vyssi vykon a jsou i poloosy lepsi, spojka nekdy zvlada i kolem 390Nm ale spise taky na vymenu..
6g ma vyhodu ze je lepe odstupnovanej, ale znam lidi co jim zase vadi ze museji ve meste porad kvedlat a maj radsi dlouhou 5tku jako ma treba SB 96kW ....na sprinty bude lepsi 5g ...ale zase 6g je stavenej na vyssi vykon a jsou i poloosy lepsi, spojka nekdy zvlada i kolem 390Nm ale spise taky na vymenu..
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

jinak kdo by měl zájem měl bych komplet 6q se vším a nějak se dohodneme 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
JasteR: k 6kvaltu bych řekl, že ve městě je to nastejno s 5kvaltem...ono 5Q a 6Q mají prvních 5 rychlostí prakticky stejně odstupňovaný...čili pro mě se nic nezměnilo, akorát na dálnici mám tu 6ku jako bonus...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

No jenze ty srovnavas 5g v serii s 6g ... a ja srovnavam 5g z Fabie v Oct vs 6g. ..kde je zasadni rozdil ...stejne tak co sem jezdil z 96kW TDi tak musis opravdu vic kvedlovat, ptal sem se na to , taky sem si myslel ze treba 2, 3ka jsou stejny ale neni tomu tak jsou kratsi ...Jim píše:JasteR: k 6kvaltu bych řekl, že ve městě je to nastejno s 5kvaltem...ono 5Q a 6Q mají prvních 5 rychlostí prakticky stejně odstupňovaný...čili pro mě se nic nezměnilo, akorát na dálnici mám tu 6ku jako bonus...
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

tak pravda, že 2,3ka u 6Q jsou malinko kratší, ale žádný zásadní rozdíl...
mě šlo o to, že vlastníci TDI 66/81 s 5Q jsou na tom defacto stejně jako majitelé PD 96 s 6Q ve městě....protože prvních 5stupňu je hodně podobných....mimo město je to jiná, pokud se užívá šestka, tak obecně řadíš víc...
já osobně 6ku neřadím pod 110km/h, pak mi to přijde dost podtočený čili tu mám fakt na dálnice..a díky síle motoru tam na 5ku podřazuji výjimečně...
jinak to, co máš ty je uživatelsky nejpohodlnější, zvlášt když máš dost koní, to souhlasím...
mě šlo o to, že vlastníci TDI 66/81 s 5Q jsou na tom defacto stejně jako majitelé PD 96 s 6Q ve městě....protože prvních 5stupňu je hodně podobných....mimo město je to jiná, pokud se užívá šestka, tak obecně řadíš víc...
já osobně 6ku neřadím pod 110km/h, pak mi to přijde dost podtočený čili tu mám fakt na dálnice..a díky síle motoru tam na 5ku podřazuji výjimečně...

jinak to, co máš ty je uživatelsky nejpohodlnější, zvlášt když máš dost koní, to souhlasím...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
