Problém AFN- VYŘEŠENO!!!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Havlos GTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2007, 17:42
Bydliště: Uherské Hradiště

Problém AFN- VYŘEŠENO!!!

Příspěvek od Havlos GTDI »

Kamarád má problém na AFN- při určitých otáčkách plynulé jízdy asi 2300ot/min motor začne jakoby pokuckávat začne dost kouřit (jakoby nespálená nafta) a to samé dělá aj při neutrálu při tych samých otáčkách. Děláto jen ři podržení této hodnoty,jinak ne.Jinak tahne a jede krásně.. Myslel jsem že by to mohl byt snímač zdvyhu jehly ve vstřiku,ale není.Povýměně za jiný to dělalo to samé (wallbash) VAG nic nepíše... Prosím poradte!! co by to mohlo být :?
Naposledy upravil(a) Havlos GTDI dne 10 dub 2008, 18:29, celkem upraveno 1 x.
G3 AFN-Sprint764,Turbo130ps,BigIC,Egr-off,AE-xenon, PS1??
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10330
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Snímač zdvihu jehly by signalizovala blikající kontrolka žhavení a v chybové paměti by jistě byl zápis.

Zkuste váhu..............
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
mavag
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2008, 21:33

Příspěvek od mavag »

Měl jsem AFN v passatu ,nejelo to ,chyby žádný a výměna váhy pomohla.
Havlos GTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2007, 17:42
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvek od Havlos GTDI »

mmm váha to nebude... mám dvě a obě sme zkoušely ve více autech a nic to nedělolo,takže váha by měla být dobrá..
G3 AFN-Sprint764,Turbo130ps,BigIC,Egr-off,AE-xenon, PS1??
seny69
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Odpovědi: 0
Registrován: 04 kvě 2006, 12:09

Příspěvek od seny69 »

Zkus odpojit podtlak od zpětného vedení spalin (EGR). pokud problém zmizí hledej závadu tam. Podtlak po odpojení musíš zaslepit.
Havlos GTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2007, 17:42
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvek od Havlos GTDI »

EGR off a podtlak odpojen a zaslepen,takže nic...
G3 AFN-Sprint764,Turbo130ps,BigIC,Egr-off,AE-xenon, PS1??
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10330
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

A co trysky ???

Otvírací tlaky, úkap, .............. ?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Aby nebyl problém s čerpadlem
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10330
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Tomas.cz píše:Aby nebyl problém s čerpadlem

I to je dost možné.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Havlos GTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2007, 17:42
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvek od Havlos GTDI »

Trysky jsou nové-Sprint764 , předvstřik na VAGu OK!! Leda že by byly vstřikovací tělěsa nejak rozjebané... (wallbash) A jak zjistím že je něco s čerpadlem :?
G3 AFN-Sprint764,Turbo130ps,BigIC,Egr-off,AE-xenon, PS1??
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Havlos GTDI píše:Trysky jsou nové-Sprint764 , předvstřik na VAGu OK!! Leda že by byly vstřikovací tělěsa nejak rozjebané... (wallbash) A jak zjistím že je něco s čerpadlem :?
Chlape Ty jsi pouze vyměnil trysky za S764 a neseřídil vstřiky? :o
GIV Variant TDi ???kW
Havlos GTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2007, 17:42
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvek od Havlos GTDI »

no já néé,ale bylo to vyměněné bez seřízení... myslíš,ze je to tím???
G3 AFN-Sprint764,Turbo130ps,BigIC,Egr-off,AE-xenon, PS1??
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Odpovědi: 0
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

Havlos GTDI píše:no já néé,ale bylo to vyměněné bez seřízení... myslíš,ze je to tím???
tak na 99 percent ...

daj je von a seridit.... a cim skor :)
GIV var asz 4mot upraveny
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10330
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

To snad není možné, že by někdo namontoval jehly do vstřikovačů bez seřízení otvíracího tlaku ???

Promiň, nic mi do toho není a neber to jako výsměch, ale já to považuji za takovou samozřejmost jako když vyměníš rejdové čepy a následně seřídíš geometrii náprav. Kontrola a seřízení otvíracích tlaků jehel se udělat MUSÍ !!!

Hodnota otvíracího tlaku je 190 - 200 Bar a maximální rozdíl mezi vstřiky smí být 5 Bar. Po zprovoznění motoru doporučuji ještě dynamickou kontrolu předvstřiku (nové nastavení otvíracích tlaků jej může změnit).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Havlos GTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2007, 17:42
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvek od Havlos GTDI »

mmm , tak to někam dáme sřídit a pak se uvidí....a co to tak stojí,takové seřízení?? snad to bude OK! Dík za rady!!
G3 AFN-Sprint764,Turbo130ps,BigIC,Egr-off,AE-xenon, PS1??
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“