chtěl bych nějakého diesla z koncernu VW a zajímalo by mě v kolika km je dobré koupit auto. Jestli např. 110tis, 165tis, 185tis, 230tis...., když nebudu počítat výměnu rozvodů

Díky

Moderátoři: šulda, Moderátoři
Stav tachometru nic neříká o stavu vozu, a u koncernových vozů jsou stejně v bazarech ve většině případů stočeny na cca 110-180 tkm. Schválně si na netu podívej do inzerce a zjistíš kolik mají najeto bez ohledu na stáří vozu. To je totiž problém lidí kteří chtějí auto s km právě v tomto rozmezí. Musíš počítat s tím, že když si někdo koupil diesla tak kvůli ježdění a ne na leštění v garáži, takže cca 30tkm ročně když to není služebák krát stáří a pak víš kolik asi má najeto. Ale na E-bay jsem viděl francouze co prodával Pasata a měl najeto 1 750 000 km , pozor neupsal jsem se je to tak ty motory hodně moc vydrží. Takže do 10 let stáří je to cca 300tkm a to je furt dobrý motor.Mr.Tom píše:Ahoj,
chtěl bych nějakého diesla z koncernu VW a zajímalo by mě v kolika km je dobré koupit auto. Jestli např. 110tis, 165tis, 185tis, 230tis...., když nebudu počítat výměnu rozvodů![]()
Díky
na to co se sype mezi 100-150 tisíci ti arny už odpověděl, je dost problém se bavit o skutečně ujetých kilometrech a o stavu počitadla, prostě můj dojem je takový podle stavu počitadla, skutečný stav kilometrů nezjistí nikdo, dá se k tomu dopátrat velmi lehce nebo i nijak, zedník ti omaká volant i šajtru tak že v 50.000 km vypadá jak na 300.000 km hezká dilerka vážící 50 kg ti zanechá IV golfa 400.000 km ve stavu 90.000 km, já mám feldu pikapa 430.000 km střední závadu nenajdeš, olej můžeš dolévat za chodu motoru milošSlavkov píše:No nevím, co se (dle Miloše) na VW sype mezi 100-150 tkm (vyjma nových 2.0 TDI)Já mám 240tkm (poctivých) a nic se mi nesype, pouze běžná spotřeba: rozvody, kotouče, destičky apod.
Nicméně všechny ty "bazarové stočenky", co mají právě oněch 120-170tkm se opravdu občas výrazně tsypou neboť většinou již mají najeto minimálně dvojnásobek. V jednom nejmenovaném autobazaru v Brně byla Okta 81kW s údajnými 178tkm a v Německu byla v autorizovaném servisu ještě ve 450tkm
... a fakt vypadala moc pěkně... mladá, jenom hodně jezdila.
Takže vůbec neřeš údajné km, ale STAV vozu.
Já osobně mám již třetího Golfa, vždy od jisté rakouské firmy (bývalý služebák), vždy tři roky starý, cca 150-180tkm, pravidelný servis.. dobrá cena... naprostá spokojenostA že je to bývalý služebák?... no ono s tím, co je v bazarech také nejezdili dědové do kostela....
máš pravdu tak to je záleží od stavu a ako sa človek k autu stavia niektoré je horšie pri 100Tis ako to čo má Milion ak je pravidelný servis tak je pohodaslovacek.milos píše:na to co se sype mezi 100-150 tisíci ti arny už odpověděl, je dost problém se bavit o skutečně ujetých kilometrech a o stavu počitadla, prostě můj dojem je takový podle stavu počitadla, skutečný stav kilometrů nezjistí nikdo, dá se k tomu dopátrat velmi lehce nebo i nijak, zedník ti omaká volant i šajtru tak že v 50.000 km vypadá jak na 300.000 km hezká dilerka vážící 50 kg ti zanechá IV golfa 400.000 km ve stavu 90.000 km, já mám feldu pikapa 430.000 km střední závadu nenajdeš, olej můžeš dolévat za chodu motoru milošSlavkov píše:No nevím, co se (dle Miloše) na VW sype mezi 100-150 tkm (vyjma nových 2.0 TDI)Já mám 240tkm (poctivých) a nic se mi nesype, pouze běžná spotřeba: rozvody, kotouče, destičky apod.
Nicméně všechny ty "bazarové stočenky", co mají právě oněch 120-170tkm se opravdu občas výrazně tsypou neboť většinou již mají najeto minimálně dvojnásobek. V jednom nejmenovaném autobazaru v Brně byla Okta 81kW s údajnými 178tkm a v Německu byla v autorizovaném servisu ještě ve 450tkm
... a fakt vypadala moc pěkně... mladá, jenom hodně jezdila.
Takže vůbec neřeš údajné km, ale STAV vozu.
Já osobně mám již třetího Golfa, vždy od jisté rakouské firmy (bývalý služebák), vždy tři roky starý, cca 150-180tkm, pravidelný servis.. dobrá cena... naprostá spokojenostA že je to bývalý služebák?... no ono s tím, co je v bazarech také nejezdili dědové do kostela....
Tak to sa musel strasne upisat ten francuz.Na E-bay jsem viděl francouze co prodával Pasata a měl najeto 1 750 000 km , pozor neupsal jsem se
Neupsal protože nebyl jedinej byly i další ty měly jen 1 000 000-1 250 000. Stačí se podívat na francouzkej Ebay, unich je stočení km tresnej čin a hlavně jsou už někde jinde a hlavně celá západní evropa je prošpikovaná dálnicema. Takže jezděj a neřešej, u nás taky není problém najít služebák který má najeto po třech letech 300 tkm, a tamto byl tuším Passat B4 takže stáří cca 13 let.alfik píše:Tak to sa musel strasne upisat ten francuz.Na E-bay jsem viděl francouze co prodával Pasata a měl najeto 1 750 000 km , pozor neupsal jsem se
ale zaujimave je že francúzi niesu schopný urobiť auto ktoré to vydrží. Napr. otcov kolega mal firemný espace 2,2dci a v 300 000 mu praskla hlava a po vymene asi týžden sa kluka išla cez blok pozret vonArny píše:Neupsal protože nebyl jedinej byly i další ty měly jen 1 000 000-1 250 000. Stačí se podívat na francouzkej Ebay, unich je stočení km tresnej čin a hlavně jsou už někde jinde a hlavně celá západní evropa je prošpikovaná dálnicema. Takže jezděj a neřešej, u nás taky není problém najít služebák který má najeto po třech letech 300 tkm, a tamto byl tuším Passat B4 takže stáří cca 13 let.alfik píše:Tak to sa musel strasne upisat ten francuz.Na E-bay jsem viděl francouze co prodával Pasata a měl najeto 1 750 000 km , pozor neupsal jsem se