Pokračování-Zakopaný pes -poradíte?

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sanov
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 19:35

Pokračování-Zakopaný pes -poradíte?

Příspěvek od sanov »

VW Passat 1.9TDi 66kW r.95
Motor jak jsem již.psal na startér i když točí nechytí.Start.napětí v pořádku,
diagnostika bez závad,akční členy v pořádku,výměna relátek,ventil.otvírání
nafty,výměna nafty,čerpadlo saje-bez vzduchu-motor z kopce chytne
ani NE na převalení a tahne a jede jak divej!!!Za jízdy mot.zhasnu a hned chci natošit a NIC.převalím přes spojku a mot.chytne okamžitě.
Demontoval jsem vstřiky a připojil mimo blok.Zjistil jsem,že přikaždém
otočení klíčku trysky začnou prášit a po dlouhej době startování.
Vypojil jsem opět čidlo chlad.kap.a nechal mot,nažhavit ,tak NASTARTUJE
ale to trvá cca 10vteřin.Tlaky vpořádku.
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Tak to vypadá na čerpadlo. Zkus dát startovací dávku na maximum, to by mělo pomoct. Pokud bude schopný nastartování až po delším točení, tak pomocí průhledných hadiček zkontroluj, jestli se čerpadlo částečně nezavzdušňuje. Pokud ano, tak odstranit příčinu, pokud ne, tak zkus mezi filtr a čerpadlo zapojit elektrické podávací čerpadlo.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
sanov
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 19:35

Příspěvek od sanov »

Bohužel el.podávací čerpadlo tu nemáme.ale při výměně nafty si čerpadlo
samo z kanistru nasálo.Jinak jak kovtrolujem průhlednou hadičku od
filtru nejsou známky přítomnosti vzduchu.Proč.ale chytne na převalení okmžitě.
Jarda H
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 23 říj 2006, 06:30
Bydliště: Vysokomýtsko

Příspěvek od Jarda H »

Pokud jsou startovací otáčky ňižší jak, tuším 250 ot. min. tak se čerpadlo neaktivuje. Už se to tady někde probíralo. Odpoj vstřik a skus start. Jestli dává naftu.
sanov
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 19:35

Příspěvek od sanov »

trysky jsem měl odpojené jak jsem psal výše.začnou prášit až cca po 10vteřinách.naftu dávají.strtarter točí jako divej.Připojil jsem i starvozík.stále nic
JirkaJ
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Odpovědi: 0
Registrován: 22 kvě 2006, 15:40

Příspěvek od JirkaJ »

Skus si nechat zkontrolovat snímač kliky osciloskopem pří startování startérem,jestli jsou impulzy v pořádku bez rušení od uhlíku startéru.
sanov
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 19:35

Příspěvek od sanov »

Mám osciloskop:Zítra to proměřím.Jinak uvítám další nápady.
Co Origoš nebo Milos vy nemáte ještě nějaký nápad.Díky všem
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

To čerpadlo prostě v malých otáčkách dává málo. To el. čerpadlo dávám na zkoušku, zda nízkotlaká část netlačí málo. Pokud samo nasává, tak to ještě neznamená, že tlačí dostatečně. Pokud ho "předláduješ" a začne startovat, tak je o příčině jasno.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Jarda H
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 23 říj 2006, 06:30
Bydliště: Vysokomýtsko

Příspěvek od Jarda H »

Proč teda z kopce chytne na škrt, jak ty říkáš, až budeš měřit ten snímaš otáček, měř ho při startu a pošli screen. Přidej k tomu měření v dalším kanálu ještě napětí při startu na starteru a na kostře.
Pokud bude již horší podávací čerpalo má to vliv na startovací dávce to je bez debat, napovídá tomu to vstřikování nafty až po těch 10ti sekundách. Klame mě to roztlačení a že chytne na „škrt“.
jojco
Přispěvovatel
Příspěvky: 417
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2006, 02:32
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jojco »

skontroluj si ukostrenie motora a karoserie voci baterke, uz som mal takyto problem a sposobovalo to ze pocas chodu startera (prudove zatazenie) sa zvisil prechodovy odpor na kostru tak ze blbli snimace.
chose25
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 03 dub 2008, 19:05

Příspěvek od chose25 »

Vymněn elektrickou čast kostku spinaci skřinky a pojede to.je to 100proc.ono 8) 8) 8)
chose25
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 03 dub 2008, 19:05

Příspěvek od chose25 »

Při startu ti vypina 15 a jde jen starter změř to a uvidiš je to černy drat.
Uživatelský avatar
ivula
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 20 bře 2008, 07:51

Příspěvek od ivula »

chose25 píše:Při startu ti vypina 15 a jde jen starter změř to a uvidiš je to černy drat.
No mě se zdá že sanov startoval auto přímo drátem na startér při zapnutém zapalování a nic
passat1,9TDI PD85kw kombi
sanov
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 19:35

Příspěvek od sanov »

Ano i to jsem skoušel.Měl jsem to dnes i na osciloskopu.Vše je v pořádku.
Starter točí opravdu rychle.Zaráží mě.že nafta začne prášit až po 6-10sek
a pak jsem zjistil,že někdy při startování vyskočí ručička otažkoměru
na 150ot.Myslím si .že to nebívá zvikem ,aby se otáčkoměr před natočením
pohnul.Jel jsem stím cca 20km a při jízdě jsem skoušel mot vypínat a opět natočet.Tak to za tepla trvá cca 4vteřiny,Myslín.že startovací dávka se řidává když teplý mot.nechce chytit.Nebo se mýlím?Čekám na další rady.
Díky všem.
sanov
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 19:35

Příspěvek od sanov »

Klici.15je v pořádku.Kostra karos.motor tak též.???????????
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“