Pokračování-Zakopaný pes -poradíte?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Pokračování-Zakopaný pes -poradíte?
VW Passat 1.9TDi 66kW r.95
Motor jak jsem již.psal na startér i když točí nechytí.Start.napětí v pořádku,
diagnostika bez závad,akční členy v pořádku,výměna relátek,ventil.otvírání
nafty,výměna nafty,čerpadlo saje-bez vzduchu-motor z kopce chytne
ani NE na převalení a tahne a jede jak divej!!!Za jízdy mot.zhasnu a hned chci natošit a NIC.převalím přes spojku a mot.chytne okamžitě.
Demontoval jsem vstřiky a připojil mimo blok.Zjistil jsem,že přikaždém
otočení klíčku trysky začnou prášit a po dlouhej době startování.
Vypojil jsem opět čidlo chlad.kap.a nechal mot,nažhavit ,tak NASTARTUJE
ale to trvá cca 10vteřin.Tlaky vpořádku.
Motor jak jsem již.psal na startér i když točí nechytí.Start.napětí v pořádku,
diagnostika bez závad,akční členy v pořádku,výměna relátek,ventil.otvírání
nafty,výměna nafty,čerpadlo saje-bez vzduchu-motor z kopce chytne
ani NE na převalení a tahne a jede jak divej!!!Za jízdy mot.zhasnu a hned chci natošit a NIC.převalím přes spojku a mot.chytne okamžitě.
Demontoval jsem vstřiky a připojil mimo blok.Zjistil jsem,že přikaždém
otočení klíčku trysky začnou prášit a po dlouhej době startování.
Vypojil jsem opět čidlo chlad.kap.a nechal mot,nažhavit ,tak NASTARTUJE
ale to trvá cca 10vteřin.Tlaky vpořádku.
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Tak to vypadá na čerpadlo. Zkus dát startovací dávku na maximum, to by mělo pomoct. Pokud bude schopný nastartování až po delším točení, tak pomocí průhledných hadiček zkontroluj, jestli se čerpadlo částečně nezavzdušňuje. Pokud ano, tak odstranit příčinu, pokud ne, tak zkus mezi filtr a čerpadlo zapojit elektrické podávací čerpadlo.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 62
- Registrován: 23 říj 2006, 06:30
- Bydliště: Vysokomýtsko
Odpovědi: 0
Proč teda z kopce chytne na škrt, jak ty říkáš, až budeš měřit ten snímaš otáček, měř ho při startu a pošli screen. Přidej k tomu měření v dalším kanálu ještě napětí při startu na starteru a na kostře.
Pokud bude již horší podávací čerpalo má to vliv na startovací dávce to je bez debat, napovídá tomu to vstřikování nafty až po těch 10ti sekundách. Klame mě to roztlačení a že chytne na „škrt“.
Pokud bude již horší podávací čerpalo má to vliv na startovací dávce to je bez debat, napovídá tomu to vstřikování nafty až po těch 10ti sekundách. Klame mě to roztlačení a že chytne na „škrt“.
Ano i to jsem skoušel.Měl jsem to dnes i na osciloskopu.Vše je v pořádku.
Starter točí opravdu rychle.Zaráží mě.že nafta začne prášit až po 6-10sek
a pak jsem zjistil,že někdy při startování vyskočí ručička otažkoměru
na 150ot.Myslím si .že to nebívá zvikem ,aby se otáčkoměr před natočením
pohnul.Jel jsem stím cca 20km a při jízdě jsem skoušel mot vypínat a opět natočet.Tak to za tepla trvá cca 4vteřiny,Myslín.že startovací dávka se řidává když teplý mot.nechce chytit.Nebo se mýlím?Čekám na další rady.
Díky všem.
Starter točí opravdu rychle.Zaráží mě.že nafta začne prášit až po 6-10sek
a pak jsem zjistil,že někdy při startování vyskočí ručička otažkoměru
na 150ot.Myslím si .že to nebívá zvikem ,aby se otáčkoměr před natočením
pohnul.Jel jsem stím cca 20km a při jízdě jsem skoušel mot vypínat a opět natočet.Tak to za tepla trvá cca 4vteřiny,Myslín.že startovací dávka se řidává když teplý mot.nechce chytit.Nebo se mýlím?Čekám na další rady.
Díky všem.