Passat nebo Octavia

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

xxxmisko
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 19 říj 2007, 16:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od xxxmisko »

Urcite passata - ked ho kupis, vymen komplet riadenie ak nieco klepe, popozeraj tlmice, brzdy, rozvody - a to auto ti dalsich par rockov posluzi bez vacsej investicie. Ono passat nie len ze je o triedu vyssie nez okta, ale aj ten pozitok z jazdy do zakrut - tam ziadna okta za tebou nebude stihat, resp. bude lietat po celej ceste. Kto vie o com hovorim, mi to potvrdi, ostatni prosim nereagujte (LOL)
Mr.Tom
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 18 čer 2007, 18:20
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Šumperk

Příspěvek od Mr.Tom »

ono jsem začal i uvažovat o Golfu IV :? ....ono většinu času jsem v tom autě sám a zdá se mi že ten Golf je stavěn i na tu sportovní jízdu než Octavka :o
Seat Toledo 1,9 TDi 66kW
Škoda Octavia 1,9 TDi 96kw
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Mr.Tom píše:ono jsem začal i uvažovat o Golfu IV :? ....ono většinu času jsem v tom autě sám a zdá se mi že ten Golf je stavěn i na tu sportovní jízdu než Octavka :o
Nie je Octavka ako Octavka.... podvozok to ma rovnaky.... zalezi v akom je stave (LOL)
Co sa tyka otazky Octavka vs Passat... myslim ze rozdiel je citelny hlavne v komforte jazdy, kto moze porovnat zvezenie v Octe a v Pasi, tak mi da za pravdu... aby bola Octavka ticha, clovek do toho musi investovat prachy a cas (vytlmit, podlepit... osetrit silikonom)... ale so zavesenim kolies aj tak nic neurobi. Na druhej strane, menit Passatu na nasich rozbitych cestach kazdych 60 tkm prednu napravu tiez nie je ziadna sranda... :-)
Suma sumarum je to vsetko o prioritach, co od toho auta cakas.... ale pokial kupujes jazdene auto, tak ani ten komfort nie je ako z linky ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

g4

Příspěvek od toby66kw »

Měl sem to samí dilema golf vyhrál .Máme ho uš přes dva roky po polu variant.Většinou sním jezdí panímáma do práce ,na dovolenou se to musí do kufru našlapat.Je to max 2 krát za rok tak co.Na dálnici sem se dostal do řetězovky a normálně vykličkoval kombajny tam zustaly.Do té doby sem nechápal naco jsou dobé jizdní vlastnosti.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
pasa
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 10 led 2008, 10:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od pasa »

Měl sem O1 comby 81kW a GIV variant 85kW 6kv. ze stejného roku.Ta O se s Golfem nedá srovnávat,Golf měl najeto 2x tolik a oproti O tam nic nebouchalo ,interiér je z úplně jinejch materiállů ,podvozek je jinak naladěnej,a všechno je vychytanější jako např místo vzpěry haubny plynnový tlumič automaticky se rozsvěcující světýlko pod stínítkama,samostatnej centrál na 5 dveře atd.Jsou to sice ,jak by někdo namítnulhovdiny ,ale potěší.Nehledě nato že ten Golf se dá sehnat levnějš než ta OCTA.Škodovky si nesmyslně drží cenu.Jo obě auta byly 2002.
A4 8K5
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

2pasa oktaři Tě sežerou (noteeth)

Já jsem váhal mezi Passatem a Golfem (samozřejmě rodinné kombi), páša je jednoznačně prostornější, což bych i ocenil, ale vyhrál Golf (bílý :( ) s jasným původem, km, minulostí :)
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Slavkov píše: A za kolik s tím Sharanem jde jezdit? (né lehká noha a né podlaha, prostě normál svižně)
Pořídili jsme si třetího sviště, tak možná bude upgrade, zkoušel jsem to s Transportérem 2,5 TDI a to pod 10 moc nejde :(
když nepočítám jízdy s vlekem, což je cca litr navíc tak mám průměr asi 6,3 kamarád se sharanem 96kW si tuhle ke mě sednul, kecali jsme při jízdě a povídá, že jezdí asi za 6,3, já tam klapl dlouhodobej průměr a bylo tam taky 6,3. Dá se za 5,5 ale rovinky a předpisově :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“