
Passat nebo Octavia
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Urcite passata - ked ho kupis, vymen komplet riadenie ak nieco klepe, popozeraj tlmice, brzdy, rozvody - a to auto ti dalsich par rockov posluzi bez vacsej investicie. Ono passat nie len ze je o triedu vyssie nez okta, ale aj ten pozitok z jazdy do zakrut - tam ziadna okta za tebou nebude stihat, resp. bude lietat po celej ceste. Kto vie o com hovorim, mi to potvrdi, ostatni prosim nereagujte 

- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Nie je Octavka ako Octavka.... podvozok to ma rovnaky.... zalezi v akom je staveMr.Tom píše:ono jsem začal i uvažovat o Golfu IV....ono většinu času jsem v tom autě sám a zdá se mi že ten Golf je stavěn i na tu sportovní jízdu než Octavka

Co sa tyka otazky Octavka vs Passat... myslim ze rozdiel je citelny hlavne v komforte jazdy, kto moze porovnat zvezenie v Octe a v Pasi, tak mi da za pravdu... aby bola Octavka ticha, clovek do toho musi investovat prachy a cas (vytlmit, podlepit... osetrit silikonom)... ale so zavesenim kolies aj tak nic neurobi. Na druhej strane, menit Passatu na nasich rozbitych cestach kazdych 60 tkm prednu napravu tiez nie je ziadna sranda...

Suma sumarum je to vsetko o prioritach, co od toho auta cakas.... ale pokial kupujes jazdene auto, tak ani ten komfort nie je ako z linky

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
g4
Měl sem to samí dilema golf vyhrál .Máme ho uš přes dva roky po polu variant.Většinou sním jezdí panímáma do práce ,na dovolenou se to musí do kufru našlapat.Je to max 2 krát za rok tak co.Na dálnici sem se dostal do řetězovky a normálně vykličkoval kombajny tam zustaly.Do té doby sem nechápal naco jsou dobé jizdní vlastnosti.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Měl sem O1 comby 81kW a GIV variant 85kW 6kv. ze stejného roku.Ta O se s Golfem nedá srovnávat,Golf měl najeto 2x tolik a oproti O tam nic nebouchalo ,interiér je z úplně jinejch materiállů ,podvozek je jinak naladěnej,a všechno je vychytanější jako např místo vzpěry haubny plynnový tlumič automaticky se rozsvěcující světýlko pod stínítkama,samostatnej centrál na 5 dveře atd.Jsou to sice ,jak by někdo namítnulhovdiny ,ale potěší.Nehledě nato že ten Golf se dá sehnat levnějš než ta OCTA.Škodovky si nesmyslně drží cenu.Jo obě auta byly 2002.
A4 8K5
když nepočítám jízdy s vlekem, což je cca litr navíc tak mám průměr asi 6,3 kamarád se sharanem 96kW si tuhle ke mě sednul, kecali jsme při jízdě a povídá, že jezdí asi za 6,3, já tam klapl dlouhodobej průměr a bylo tam taky 6,3. Dá se za 5,5 ale rovinky a předpisověSlavkov píše: A za kolik s tím Sharanem jde jezdit? (né lehká noha a né podlaha, prostě normál svižně)
Pořídili jsme si třetího sviště, tak možná bude upgrade, zkoušel jsem to s Transportérem 2,5 TDI a to pod 10 moc nejde

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

