nafta v řídící jednotce

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
HOPE
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 29 lis 2006, 09:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

nafta v řídící jednotce

Příspěvek od HOPE »

Zdravím, známý má Opel Astra 1.7, motor ISUZU. Auto při jízdě na dálnici chvíli vynechávalo, tak se na to podíval a zjistil, že má v prvním konektoru(zepředu) na ŘJ (?) hladinu nafty. Vyčistil ji, vysušil konektor a druhý den tam byla nafta zase. Nevíte někdo, kde se ta nafta tam bere, když do i z ŘJ vedou jenom dráty? Díky za radu.
(Octavia TDi, 1998, 360 000km) to už je minulost
Octavia II combi 190 000km
Uživatelský avatar
Mireck
Přispěvovatel
Příspěvky: 693
Registrován: 16 lis 2007, 01:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mireck »

No niekde bude asi netesnost. Inac ma vsetko suche? Nieje nic mastne od nafty?
Uživatelský avatar
HOPE
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 29 lis 2006, 09:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od HOPE »

všechno suché, jenom ten x-pinový konektor je tak do půlky plný nafty po cca 200 km
(Octavia TDi, 1998, 360 000km) to už je minulost
Octavia II combi 190 000km
mirec
Přispěvovatel
Příspěvky: 533
Registrován: 05 dub 2007, 04:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Sk

Příspěvek od mirec »

cez samotné káble. ver tomu. uz som sa s tým viackrát stretol. Hlavne pri niektorých aut. prevodovkách ale aj motoroch; tlaclo olej po vláskoch káblov
až do r.j.
haldex
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 02 lis 2006, 21:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od haldex »

říká se tomu kapilárový jev.
Uživatelský avatar
HOPE
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 29 lis 2006, 09:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od HOPE »

Taky jsem si to myslel. Našel jsem nějaký kabel z čerpadla, doporučil jsem mu u něj přerušit bužírku, aby se mu nafta netlačila až do ŘJ. On to však stačil "vyřešit" vskutku originálně. "Zkusil" benzín, ten neni mastný a vypaří se teplem. Bohužel momentálně čeká na analýzu škody na motoru a čerpadle. Natankoval totiž ve spěchu benzín a vyrazil od pumpy. Než si to uvědomil, motor to poznal. Ujel cca 6 km, zbytek na odtahovce.
(Octavia TDi, 1998, 360 000km) to už je minulost
Octavia II combi 190 000km
Odpovědět

Zpět na „Opel“