Zvuky pri zrychlovani
Moderátoři: šulda, Moderátoři
to iste
Ja mam ten isty problem. Pri cca 1800 ot/s pocut z motora divny zvuk.Ako keby sa o seba treli dve kovove casti (rincanie). Pocut to hlavne ked mam zaradenu rychlost a ide smerom hore, do kopca. Mechanik mi povedal ze je to napinacia kladka. Tak som ju vymenil, ale zvuky su tam stale. Musim upozornit ze tam mam chip, ktory mi zdvihol vykon na 170 koni Nemoze to robit preto, ze je tam ten chip ?
Moc dakujem za kazdu radu alebo napad !
Moc dakujem za kazdu radu alebo napad !

johny
------
VW Passat Variant 1.9 TDi 96 kW rok 2003
------
VW Passat Variant 1.9 TDi 96 kW rok 2003
Re: to iste
Přesně to samé jsem měl na Alhambře a po velice dlouhém bádání mám závadu, lamela spojky a pružinky v ní jsou unavené a netlumí a naráží na dorazy, které tam jsou. Včera jsem měnil a už je ticho, jezdil jsem s tím hodně dlouho cca 30tkm. Nejdřív ten zvuk byl při 1800-2000 rpm a později už 1500-2100rpm. Jestli máš odpruženou lamelu spojky tak kus hledat tímto směrem. Já už jsem jí měl v takovém stavu,že při zařazené rychlosti na místě bez motoru jsem posouval autem dopředu a dozadu jen pár cm a stál jsem u motoru a bylo slyšet od spojky takové skřípání a vrzání pružin a při běhu motoru a zátahu se právě z prostoru spojky stane taková reprobednajohnydoe píše:Ja mam ten isty problem. Pri cca 1800 ot/s pocut z motora divny zvuk.Ako keby sa o seba treli dve kovove casti (rincanie). Pocut to hlavne ked mam zaradenu rychlost a ide smerom hore, do kopca. Mechanik mi povedal ze je to napinacia kladka. Tak som ju vymenil, ale zvuky su tam stale. Musim upozornit ze tam mam chip, ktory mi zdvihol vykon na 170 koni Nemoze to robit preto, ze je tam ten chip ?
Moc dakujem za kazdu radu alebo napad !
Seat Alhambra TDi motor AHU-12/96 trysky ze 110PS
dik
Ok, dakujem za radu! Skusim to pozriet, ale asi najlepsie s niejakym dobrym mechanikom;)
Takze odporucas vymenit celu spojku? Alebo len lamelu+pruziny !?
Esteraz dakujem
JD
Takze odporucas vymenit celu spojku? Alebo len lamelu+pruziny !?
Esteraz dakujem
JD
johny
------
VW Passat Variant 1.9 TDi 96 kW rok 2003
------
VW Passat Variant 1.9 TDi 96 kW rok 2003
Re: dik
Ty pružiny jsou součástí lamely, ty nejdou vyměnit zvlášť. Záleží na tom kolik má ta spojka za sebou. Já měl na té původní 260tkm tak jsem měnil i s přítlačákem.johnydoe píše:Ok, dakujem za radu! Skusim to pozriet, ale asi najlepsie s niejakym dobrym mechanikom;)
Takze odporucas vymenit celu spojku? Alebo len lamelu+pruziny !?
Esteraz dakujem
JD
Seat Alhambra TDi motor AHU-12/96 trysky ze 110PS
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1699
- Registrován: 21 črc 2007, 08:06
- Bydliště: ba-lm-Hu :s)
Odpovědi: 0
nic v zlom ale asi si slepy, ked ked to nevidis ... vsak to co ti ma davat vaha ide tak dolu ze je teda pekne v prdeli !tomina píše:Jeste jednou se koukam na ty LOGy, ale nevidim, ze by vaha davala nejaky nesmysly. Pomerne kopiruje zadany hodnoty z RJ stejne jako tlak turba. Nevim teda jak moc se muze lisit... V jakych mistech se ti to nezda?
a este ked Ti to povie huml ... nemusis ani debatovat ... ma hodne skusenosti a je to hlava!
a v tomto pripade je to uplne jasne...
Presne ako povedal vaha ma davat o nieco viac ...ale tebe dava ovela menej ....
a inak neviem co riesis ..je to investicia nejakych 1200-1800 ck tusim a auto Ti pojde o hodne lepsie ...
a tie zvuky ...mam AFN a pocujem ich aj ja ...ale zatial vse ok ...tak neriesim ...ale je to zvuk turba .. ...
lebo predtym som mal dvojhmotu a neodpruzenu lamelu ..tak ako vsetky seriove 81kw TDI :O) takze toto prichadza do uvahy len ak mas jednohmotu a tam je odpruzena lamela ...inak eeeee
pozno je to pociatok skazi turba ... znamemu pak zacalo skakat do nudzaku ... a slo na vycistenie ..
tak uvidime



GIV var asz 4mot upraveny
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1699
- Registrován: 21 črc 2007, 08:06
- Bydliště: ba-lm-Hu :s)
Odpovědi: 0
Re: dik
jo a Arny ma aj ine turbo samozrejme ... nie s naklananim lopatiek .. ako 1Z ..ak sa nemylim ..to isteArny píše:Ty pružiny jsou součástí lamely, ty nejdou vyměnit zvlášť. Záleží na tom kolik má ta spojka za sebou. Já měl na té původní 260tkm tak jsem měnil i s přítlačákem.johnydoe píše:Ok, dakujem za radu! Skusim to pozriet, ale asi najlepsie s niejakym dobrym mechanikom;)
Takze odporucas vymenit celu spojku? Alebo len lamelu+pruziny !?
Esteraz dakujem
JD
pre zmenu by to mohol byt aj dvojhmotnostny setrvak ...ale mne to robilo aj na nom ...a robi aj na jednohmote ...takze skor sa mi vidi ze to ide od turba ...a ako som pisal znami mal tiez AFN 81kw a po vycisteni turba prestalo .. ...ale to je len moznost...
GIV var asz 4mot upraveny
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1699
- Registrován: 21 črc 2007, 08:06
- Bydliště: ba-lm-Hu :s)
Odpovědi: 0
Re: dik
jo a ty tiez nemas odpruzenu lamelu ... mas dvojhmotu ta je odpruzena ... a lamela nie je ...johnydoe píše:Ok, dakujem za radu! Skusim to pozriet, ale asi najlepsie s niejakym dobrym mechanikom;)
Takze odporucas vymenit celu spojku? Alebo len lamelu+pruziny !?
Esteraz dakujem
JD
GIV var asz 4mot upraveny
V jednom dni jsem delal vice LOGu a je zajimavy, ze na nekterych vypada vaha lip a nekde hur. Kdyz jsem zkoumal ten prvni, po tom, co jsem vyjel a nechal zahrat motor, zdala se vaha celkem OK, je teda pravda ze hodnoty byly spis nepatrne mensi (cca o 5mg). U tech dalsich logu co jsem delal cca po 20najetech kilometrech je videt, ze je vaha KO, ale kdyby mi to HUML nerek, ani bych se na ne nekouk. Kazdopadne si co nejdriv pujcim vahu od znameho co ji ma par mesicu a uvidim jakej to bude rozdil. Tech 1500Kč je mala investice ale nerad bych ji kupoval zbytecne, v tomhle pripade to ale zbytecny nebude...jordee_23 píše:nic v zlom ale asi si slepy, ked ked to nevidis ... vsak to co ti ma davat vaha ide tak dolu ze je teda pekne v prdeli !tomina píše:Jeste jednou se koukam na ty LOGy, ale nevidim, ze by vaha davala nejaky nesmysly. Pomerne kopiruje zadany hodnoty z RJ stejne jako tlak turba. Nevim teda jak moc se muze lisit... V jakych mistech se ti to nezda?
a este ked Ti to povie huml ... nemusis ani debatovat ... ma hodne skusenosti a je to hlava!
a v tomto pripade je to uplne jasne...
Presne ako povedal vaha ma davat o nieco viac ...ale tebe dava ovela menej ....
a inak neviem co riesis ..je to investicia nejakych 1200-1800 ck tusim a auto Ti pojde o hodne lepsie ...
a tie zvuky ...mam AFN a pocujem ich aj ja ...ale zatial vse ok ...tak neriesim ...ale je to zvuk turba .. ...
lebo predtym som mal dvojhmotu a neodpruzenu lamelu ..tak ako vsetky seriove 81kw TDI :O) takze toto prichadza do uvahy len ak mas jednohmotu a tam je odpruzena lamela ...inak eeeee
pozno je to pociatok skazi turba ... znamemu pak zacalo skakat do nudzaku ... a slo na vycistenie ..
tak uvidimeno ja uz mam 270 t km
a auto chodi ako dabel ..no xcelo by to cip ...
Re: dik
Ja mam AWX, 1.9, 96 kW PDjordee_23 píše:jo a Arny ma aj ine turbo samozrejme ... nie s naklananim lopatiek .. ako 1Z ..ak sa nemylim ..to isteArny píše:Ty pružiny jsou součástí lamely, ty nejdou vyměnit zvlášť. Záleží na tom kolik má ta spojka za sebou. Já měl na té původní 260tkm tak jsem měnil i s přítlačákem.johnydoe píše:Ok, dakujem za radu! Skusim to pozriet, ale asi najlepsie s niejakym dobrym mechanikom;)
Takze odporucas vymenit celu spojku? Alebo len lamelu+pruziny !?
Esteraz dakujem
JD
pre zmenu by to mohol byt aj dvojhmotnostny setrvak ...ale mne to robilo aj na nom ...a robi aj na jednohmote ...takze skor sa mi vidi ze to ide od turba ...a ako som pisal znami mal tiez AFN 81kw a po vycisteni turba prestalo .. ...ale to je len moznost...
johny
------
VW Passat Variant 1.9 TDi 96 kW rok 2003
------
VW Passat Variant 1.9 TDi 96 kW rok 2003
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1699
- Registrován: 21 črc 2007, 08:06
- Bydliště: ba-lm-Hu :s)
Odpovědi: 0
Re: dik
mas PD a okrem fabie (74kw) su vsade dvojhmoty (mozno sa najde este niekde nejaka vynimka ale pochybujem) ...a Ty mas v serii dvojhmotu a neodpruzenu lamelu tym padom ...johnydoe píše:Ja mam AWX, 1.9, 96 kW PDjordee_23 píše:jo a Arny ma aj ine turbo samozrejme ... nie s naklananim lopatiek .. ako 1Z ..ak sa nemylim ..to isteArny píše:Ty pružiny jsou součástí lamely, ty nejdou vyměnit zvlášť. Záleží na tom kolik má ta spojka za sebou. Já měl na té původní 260tkm tak jsem měnil i s přítlačákem.
pre zmenu by to mohol byt aj dvojhmotnostny setrvak ...ale mne to robilo aj na nom ...a robi aj na jednohmote ...takze skor sa mi vidi ze to ide od turba ...a ako som pisal znami mal tiez AFN 81kw a po vycisteni turba prestalo .. ...ale to je len moznost...
jedine ak si menil za jednohmotu ale to je dost penez .... aj so spojkou
GIV var asz 4mot upraveny
Re: dik
Takze tvrdis, ze by to mohlo byt turbo (moze pomoct vycistenie), alebo ta spojka !? Zistoval som si ceny.Nova (origo) stoji cca 20 litrovjordee_23 píše:mas PD a okrem fabie (74kw) su vsade dvojhmoty (mozno sa najde este niekde nejaka vynimka ale pochybujem) ...a Ty mas v serii dvojhmotu a neodpruzenu lamelu tym padom ...johnydoe píše:Ja mam AWX, 1.9, 96 kW PDjordee_23 píše: jo a Arny ma aj ine turbo samozrejme ... nie s naklananim lopatiek .. ako 1Z ..ak sa nemylim ..to iste
pre zmenu by to mohol byt aj dvojhmotnostny setrvak ...ale mne to robilo aj na nom ...a robi aj na jednohmote ...takze skor sa mi vidi ze to ide od turba ...a ako som pisal znami mal tiez AFN 81kw a po vycisteni turba prestalo .. ...ale to je len moznost...
jedine ak si menil za jednohmotu ale to je dost penez .... aj so spojkou

johny
------
VW Passat Variant 1.9 TDi 96 kW rok 2003
------
VW Passat Variant 1.9 TDi 96 kW rok 2003
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1699
- Registrován: 21 črc 2007, 08:06
- Bydliště: ba-lm-Hu :s)
Odpovědi: 0
Re: dik
keby som siel kupovat novu spojku na tvoj motor ...berem od DP aj s jednohmotou 25 t ck ... sice ale pak klidek for futurejohnydoe píše:Takze tvrdis, ze by to mohlo byt turbo (moze pomoct vycistenie), alebo ta spojka !? Zistoval som si ceny.Nova (origo) stoji cca 20 litrovjordee_23 píše:mas PD a okrem fabie (74kw) su vsade dvojhmoty (mozno sa najde este niekde nejaka vynimka ale pochybujem) ...a Ty mas v serii dvojhmotu a neodpruzenu lamelu tym padom ...johnydoe píše: Ja mam AWX, 1.9, 96 kW PD
jedine ak si menil za jednohmotu ale to je dost penez .... aj so spojkou

netvrdim ze vycistenie turba pomoze ... ja som len dal priklad jeden, co pomohlo ... a len upozornil ze Arny je trocha iny pripad ... niekto tu spominal lozisko ... su to mozne priciny , pricom jednu sme skrtli , kedze lamela na dvojhmote nie je odpruzena..
vycistenie turba zase az tak vela nevyjde ..takze skusit to mozes ...
ja to proste zatial neriesim az ked sa nieco zhorsi ci zacne hadzat do nudzaka ... zatial je to len zvuk .... ale vse ide ako ma ...
je to ako iny tdi heft a to piskanie or cvrlikanie remena na altik alebo co to presne je ...

GIV var asz 4mot upraveny
Re: dik
Co je DP ??jordee_23 píše:keby som siel kupovat novu spojku na tvoj motor ...berem od DP aj s jednohmotou 25 t ck ... sice ale pak klidek for futurejohnydoe píše:Takze tvrdis, ze by to mohlo byt turbo (moze pomoct vycistenie), alebo ta spojka !? Zistoval som si ceny.Nova (origo) stoji cca 20 litrovjordee_23 píše: mas PD a okrem fabie (74kw) su vsade dvojhmoty (mozno sa najde este niekde nejaka vynimka ale pochybujem) ...a Ty mas v serii dvojhmotu a neodpruzenu lamelu tym padom ...
jedine ak si menil za jednohmotu ale to je dost penez .... aj so spojkou![]()
netvrdim ze vycistenie turba pomoze ... ja som len dal priklad jeden, co pomohlo ... a len upozornil ze Arny je trocha iny pripad ... niekto tu spominal lozisko ... su to mozne priciny , pricom jednu sme skrtli , kedze lamela na dvojhmote nie je odpruzena..
vycistenie turba zase az tak vela nevyjde ..takze skusit to mozes ...
ja to proste zatial neriesim az ked sa nieco zhorsi ci zacne hadzat do nudzaka ... zatial je to len zvuk .... ale vse ide ako ma ...
je to ako iny tdi heft a to piskanie or cvrlikanie remena na altik alebo co to presne je ...
johny
------
VW Passat Variant 1.9 TDi 96 kW rok 2003
------
VW Passat Variant 1.9 TDi 96 kW rok 2003
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1699
- Registrován: 21 črc 2007, 08:06
- Bydliště: ba-lm-Hu :s)
Odpovědi: 0
Re: dik
DieselPower ....johnydoe píše:Co je DP ??jordee_23 píše:keby som siel kupovat novu spojku na tvoj motor ...berem od DP aj s jednohmotou 25 t ck ... sice ale pak klidek for futurejohnydoe píše: Takze tvrdis, ze by to mohlo byt turbo (moze pomoct vycistenie), alebo ta spojka !? Zistoval som si ceny.Nova (origo) stoji cca 20 litrov![]()
netvrdim ze vycistenie turba pomoze ... ja som len dal priklad jeden, co pomohlo ... a len upozornil ze Arny je trocha iny pripad ... niekto tu spominal lozisko ... su to mozne priciny , pricom jednu sme skrtli , kedze lamela na dvojhmote nie je odpruzena..
vycistenie turba zase az tak vela nevyjde ..takze skusit to mozes ...
ja to proste zatial neriesim az ked sa nieco zhorsi ci zacne hadzat do nudzaka ... zatial je to len zvuk .... ale vse ide ako ma ...
je to ako iny tdi heft a to piskanie or cvrlikanie remena na altik alebo co to presne je ...
http://race.dieselpower.cz/Produkty/pro ... clutch.php
ty mas pozdlzny 6 rychl. prevodovka, 240mm, uplne dole

trocha citajme kde sme vlastne

GIV var asz 4mot upraveny