poraďte-2.1TD od PSA nejde přes 3tis/otáček a chcípne.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kléma
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 16 bře 2006, 22:23
Odpovědi: 0

poraďte-2.1TD od PSA nejde přes 3tis/otáček a chcípne.

Příspěvek od kléma »

Ahoj lidi. Nevíte někdo co by to mohlo dělat. Motor 2.1TD v P 806 nejde vytočit přes cca 3300 otáček a chcípne. Je to kámoše-zatím čeká na doagnostiku ,ale ptám se předem. Prostě filtry-nafta v pohodě motor byť na volnoběh nebo v tahu po překročení cca 3 tis./otáček jde z výkonu a chcípne(jako byste vypli klíček).Pak jde hned v pohodě nastartovat a do těch 3tis. jede jako by nic-ani žádné jiné prřoblémy.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Že by Lucas EPIC? :roll:
kléma
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 16 bře 2006, 22:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od kléma »

Tomas.cz píše:Že by Lucas EPIC? :roll:
Myšleno čerpadlo :o.To by ,ale asi dělalo v celém rozsaho otáček nějakpu neplechu.nebo ne ?Tohle do 3 tis. jako by vůbec nic
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

kléma píše:
Tomas.cz píše:Že by Lucas EPIC? :roll:
Myšleno čerpadlo :o.To by ,ale asi dělalo v celém rozsaho otáček nějakpu neplechu.nebo ne ?Tohle do 3 tis. jako by vůbec nic
Nemas pripchatu hadicu od nadrze do filtra.Skus ju prefuknut. :)
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
kléma
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 16 bře 2006, 22:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od kléma »

Tak to bylo na diagnostice a ta výpověď zní-anomálie dodávky rotoru čerpadla v uzavřené smyčce. Požadovaná poloha rotoru 51-naměřená 170. Máte nějakou radu-zkušenost.
kléma
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 16 bře 2006, 22:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od kléma »

anomálie dodávky rotoru čerpadla v uzavřené smyčce. Požadovaná poloha rotoru 51-naměřená 170. Dodatek k problému.Tak tohle psala diagnostika když to nešlo vytočit přes 3tisíce a nakonec ani přes 2 tisíce. Všichni odsoudoly čerpadlo LUCAS EPIC. Je to kámoše auto-koupil na inzerát jiné čerpadlo z totožného auta (mmch. za 7500,-Kč) . Po instalaci-problém přetrvával-motor nešel ani při volnoběhu přs 2 tis. otáček. Nakonec zjištěna dirka u hadičky do čerpadla-šly tam bublinky vzduchu-a auto po výměně hadičky jede v poho. Jen poznatek že ne vždy je to LUKAS Epic :)
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

a kdybyste nelenili a nasli dirku hned, mohli jste usetrit 7500,- :D
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“