V praze byl sníh asi 3 dni....když je tuhá zima je i 10cm ale to je jedno,nastane kalamita a čeká se tu na oblevu protože je to tu totál. ucpaný a nedá se to ani prosolitlubomt píše:to ano,ale podstatna je bezpecnost a takisto ked prastis v zime do zaveja a budes tam trcat 2hodky kvoli tomu,ze sa nevyhrabes,vtedy si budes zelat 4x4,je aj kopu inych prikladov,ale nejdem to tu rozvadzat...Myslim ze tych par korun stoji za to. Ak to chces ako taxi,tak kazdy tu skoro pouziva passat kombi 1,9PD 130k so 6kvaltom a nemaju problem. 5kvalt hovoria taxikari ze je pomalsi a vyssia spotreba. Teraz fakt byva malo snehu,aj ked my tu na severe sme mavali tuhsie zimy...Ladas píše:4x4 využiješ max 2 měsíce a to ještě když bude sníh
Spolehlivost TDI PD motorů?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Asi takSlavkov píše:... no tak to máš asi obrovskou smůlu nebo ta Okta má již třetích 150tkmByrto píše:moja okta 81kw ahf po 150 000 meneni IC(sam sa predral) turbo mi zere olej (vzdy som s nim jazdil tak ako sa ma a nechaval som chladit).. straca sa mi voda(asi cez hlavu nevie nikto ale ani to povedat na sto pro)
2x menena vaha vzduchu
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Já skáču po Krkonoších. Většina zimy je tu u nás stejně vysoleno.
Něco jiného je když zamíříš někam nahoru, nebo v noci, kdy jsou silnice silničáři netknuty.
To potom jezdíš v tom co příroda nadělí. Ale po silnicích se stejně dostaneš i s dvoukolkou, protože víc než 30cm nového sněhu málokdy během noci napadne.
Samozřejmě se nebavím o jízdě mezi hotely z jednoho kopce na druhý jako to mají v třeba v Harrachově, Rokytnici nebo Špindlu.
Takový cestičky jsou na opravdovou 4x4 a ještě s hřebíky jinak jde fakt skoro o hubu.
A sněhovou kalamitu v Praze bych nechal stranou. Každý se potom pražákům směje, ale když napadne 5cm toho hnusného mokrého a umydleného sněhu, tak je Praha v prdeli, protože je to z kopce do kopce, všude samý semafor a na tom se nerozjede nikdo.
Je radost protahovat auto v noci v 10cm nového prašanu, ale i tady u nás je ten první sníh nesjízdný a někdy máš problém se rozjet na rovině.
Ale noci to je paráda. Žádný provoz a můžeš si zablbnout. Mrkneš do zrcátka, tam vidíš jenom zvířený sníh, auto olepené nánosem sněhu tak, že nevidíš ani světla ze zadních lamp.
Když je někde nafoukáno a valíš do kopce tak do toho vlítneš a jak jde sníh přes auto tak najednou tma jak v pytli, nevidíš kam jedeš ale víš, že nesmíš ubrat.
Vezl jsem jednou i nějaký lidi na Mísečky. Tam jsem samo už musel nandat řetězy, ale když kluci vystupovali, dveřmi si odhrnuly sníh, hupsi do toho do půlky lýtek a tradá domů.
Prostě jsou to někdy zajímavé noční zážitky......
Něco jiného je když zamíříš někam nahoru, nebo v noci, kdy jsou silnice silničáři netknuty.
To potom jezdíš v tom co příroda nadělí. Ale po silnicích se stejně dostaneš i s dvoukolkou, protože víc než 30cm nového sněhu málokdy během noci napadne.
Samozřejmě se nebavím o jízdě mezi hotely z jednoho kopce na druhý jako to mají v třeba v Harrachově, Rokytnici nebo Špindlu.
Takový cestičky jsou na opravdovou 4x4 a ještě s hřebíky jinak jde fakt skoro o hubu.
A sněhovou kalamitu v Praze bych nechal stranou. Každý se potom pražákům směje, ale když napadne 5cm toho hnusného mokrého a umydleného sněhu, tak je Praha v prdeli, protože je to z kopce do kopce, všude samý semafor a na tom se nerozjede nikdo.
Je radost protahovat auto v noci v 10cm nového prašanu, ale i tady u nás je ten první sníh nesjízdný a někdy máš problém se rozjet na rovině.
Ale noci to je paráda. Žádný provoz a můžeš si zablbnout. Mrkneš do zrcátka, tam vidíš jenom zvířený sníh, auto olepené nánosem sněhu tak, že nevidíš ani světla ze zadních lamp.
Když je někde nafoukáno a valíš do kopce tak do toho vlítneš a jak jde sníh přes auto tak najednou tma jak v pytli, nevidíš kam jedeš ale víš, že nesmíš ubrat.
Vezl jsem jednou i nějaký lidi na Mísečky. Tam jsem samo už musel nandat řetězy, ale když kluci vystupovali, dveřmi si odhrnuly sníh, hupsi do toho do půlky lýtek a tradá domů.
Prostě jsou to někdy zajímavé noční zážitky......
Tak to potom jo
znám to ze slovenska když je to ujetý jen sníh a každej letí kilo to je super
nikde nikdo a jen sloup sněhu za autem 
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
... jj to jsi trefil: OPRAVDOVOU 4x4Richi píše:Samozřejmě se nebavím o jízdě mezi hotely z jednoho kopce na druhý jako to mají v třeba v Harrachově, Rokytnici nebo Špindlu.
Takový cestičky jsou na opravdovou 4x4 a ještě s hřebíky jinak jde fakt skoro o hubu

btw. když ten sníh lítá od pásů a nepotřebuješ silnice, to je teprve free ride
GIV Variant TDi ???kW
Re: Spolehlivost TDI PD motorů?
Ja osobne ti PD urcite neodporucam. Motory so systemom vstrekovania PD su podstatne poruchovejsie ako s VP44 (klasika 66kW a 81kW). Pred dvomy rokmi sa prestali vyrabat koli problemom ktore mali a aj koli tomu, ze tento zastaraly system uz nedokazal splnit emisnu normu euro5. Uz sa iba domontuju hojne vyrobene zasoby pod znackami Seat a Skoda a koncern VW group tiez postupne prejde ( a prechadza) na osvedceny system CR. Ak sa ale predsa rozhodnes pre PD, budes sa musiet zmierit so spotrebou oleja, ktora sa spociatku este tolerovat da, ale neskor ti to zozere aj 3dl na 1000km. Ja osobne by som sa obzrel po nejakom Common Rail hlavne od Talianov, alebo Japoncov.Richi píše:Zdravím.
Pomalu uvažuji o změně vozu. Mám O1 TDI 81Kw a jsem taxikář, takže najedu ročně tak 50-70k km.
O spolehlivosti motorů s přímým vstřikem se není třeba bavit, ale ohledně PD jsem slyšel různé informace.
Hodně stížností jsem slyšel na motory 2.0, nicméně podle katalogu náhradních dílů jsem zjistil, že 2.0TDI PD je s 8V resp. 16V.
Máte někdo dlouhodobější zkušenost s provozem PD motorů?
"Dlouhodobější" myslím 400-600k km. Rady typu - "mám ho tři roky, najel jsem už 40k km a je to super" jsou sympatické, ale nejsou těmi pravými.
Rád bych zjistil zkušenosti z opravdového provozu vozů s těmito motory.
Děkuji za všechny informace.
Re: Spolehlivost TDI PD motorů?
Já mám AJM na tacho 155 skutečnost ????? spotřeba oleje 1 litr na 15 tis ale to brala bráchova bora 96 Kw v 50 taky .jojo píše:Ja osobne ti PD urcite neodporucam. Motory so systemom vstrekovania PD su podstatne poruchovejsie ako s VP44 (klasika 66kW a 81kW). Pred dvomy rokmi sa prestali vyrabat koli problemom ktore mali a aj koli tomu, ze tento zastaraly system uz nedokazal splnit emisnu normu euro5. Uz sa iba domontuju hojne vyrobene zasoby pod znackami Seat a Skoda a koncern VW group tiez postupne prejde ( a prechadza) na osvedceny system CR. Ak sa ale predsa rozhodnes pre PD, budes sa musiet zmierit so spotrebou oleja, ktora sa spociatku este tolerovat da, ale neskor ti to zozere aj 3dl na 1000km. Ja osobne by som sa obzrel po nejakom Common Rail hlavne od Talianov, alebo Japoncov.Richi píše:Zdravím.
Pomalu uvažuji o změně vozu. Mám O1 TDI 81Kw a jsem taxikář, takže najedu ročně tak 50-70k km.
O spolehlivosti motorů s přímým vstřikem se není třeba bavit, ale ohledně PD jsem slyšel různé informace.
Hodně stížností jsem slyšel na motory 2.0, nicméně podle katalogu náhradních dílů jsem zjistil, že 2.0TDI PD je s 8V resp. 16V.
Máte někdo dlouhodobější zkušenost s provozem PD motorů?
"Dlouhodobější" myslím 400-600k km. Rady typu - "mám ho tři roky, najel jsem už 40k km a je to super" jsou sympatické, ale nejsou těmi pravými.
Rád bych zjistil zkušenosti z opravdového provozu vozů s těmito motory.
Děkuji za všechny informace.
ty lolo som prvy majitelSlavkov píše:... no tak to máš asi obrovskou smůlu nebo ta Okta má již třetích 150tkmByrto píše:moja okta 81kw ahf po 150 000 meneni IC(sam sa predral) turbo mi zere olej (vzdy som s nim jazdil tak ako sa ma a nechaval som chladit).. straca sa mi voda(asi cez hlavu nevie nikto ale ani to povedat na sto pro)
2x menena vaha vzduchu
TDI
strielam v nutnej obrane a krajnej nudzi
strielam v nutnej obrane a krajnej nudzi
Re: Spolehlivost TDI PD motorů?
jojo píše:Ja osobne ti PD urcite neodporucam. Motory so systemom vstrekovania PD su podstatne poruchovejsie ako s VP44 (klasika 66kW a 81kW)Richi píše:Zdravím.
Pomalu uvažuji o změně vozu. Mám O1 TDI 81Kw a jsem taxikář, takže najedu ročně tak 50-70k km.
O spolehlivosti motorů s přímým vstřikem se není třeba bavit, ale ohledně PD jsem slyšel různé informace.
Hodně stížností jsem slyšel na motory 2.0, nicméně podle katalogu náhradních dílů jsem zjistil, že 2.0TDI PD je s 8V resp. 16V.
Máte někdo dlouhodobější zkušenost s provozem PD motorů?
"Dlouhodobější" myslím 400-600k km. Rady typu - "mám ho tři roky, najel jsem už 40k km a je to super" jsou sympatické, ale nejsou těmi pravými.
Rád bych zjistil zkušenosti z opravdového provozu vozů s těmito motory.
Děkuji za všechny informace.
Není to náhodou VP 37?
Re: Spolehlivost TDI PD motorů?
Tomas.cz píše:Je to VP37,kdyby měli VP44 tak to potěš koštějojo píše:Ja osobne ti PD urcite neodporucam. Motory so systemom vstrekovania PD su podstatne poruchovejsie ako s VP44 (klasika 66kW a 81kW)Richi píše:Zdravím.
Pomalu uvažuji o změně vozu. Mám O1 TDI 81Kw a jsem taxikář, takže najedu ročně tak 50-70k km.
O spolehlivosti motorů s přímým vstřikem se není třeba bavit, ale ohledně PD jsem slyšel různé informace.
Hodně stížností jsem slyšel na motory 2.0, nicméně podle katalogu náhradních dílů jsem zjistil, že 2.0TDI PD je s 8V resp. 16V.
Máte někdo dlouhodobější zkušenost s provozem PD motorů?
"Dlouhodobější" myslím 400-600k km. Rady typu - "mám ho tři roky, najel jsem už 40k km a je to super" jsou sympatické, ale nejsou těmi pravými.
Rád bych zjistil zkušenosti z opravdového provozu vozů s těmito motory.
Děkuji za všechny informace.
Není to náhodou VP 37?viz ford TDDI,BMW 320D,nebo koncern 2,5 V6TDI
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
... sám si lolo... v tom případě platí první část souvětí před spojkou "nebo" (lebo)Byrto píše:ty lolo som prvy majitelSlavkov píše:... no tak to máš asi obrovskou smůlu nebo ta Okta má již třetích 150tkmByrto píše:moja okta 81kw ahf po 150 000 meneni IC(sam sa predral) turbo mi zere olej (vzdy som s nim jazdil tak ako sa ma a nechaval som chladit).. straca sa mi voda(asi cez hlavu nevie nikto ale ani to povedat na sto pro)
2x menena vaha vzduchu
Rozhodně to není standardní...GIV Variant TDi ???kW
Ital ti udělá radost dvakrát....
1.Když si ho koupíš
2.Když ho konečně prodáš

1.Když si ho koupíš
2.Když ho konečně prodáš
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!