Spolehlivost TDI PD motorů?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

lubomt píše:
Ladas píše:4x4 využiješ max 2 měsíce a to ještě když bude sníh ;)
to ano,ale podstatna je bezpecnost a takisto ked prastis v zime do zaveja a budes tam trcat 2hodky kvoli tomu,ze sa nevyhrabes,vtedy si budes zelat 4x4,je aj kopu inych prikladov,ale nejdem to tu rozvadzat...Myslim ze tych par korun stoji za to. Ak to chces ako taxi,tak kazdy tu skoro pouziva passat kombi 1,9PD 130k so 6kvaltom a nemaju problem. 5kvalt hovoria taxikari ze je pomalsi a vyssia spotreba. Teraz fakt byva malo snehu,aj ked my tu na severe sme mavali tuhsie zimy...
V praze byl sníh asi 3 dni....když je tuhá zima je i 10cm ale to je jedno,nastane kalamita a čeká se tu na oblevu protože je to tu totál. ucpaný a nedá se to ani prosolit ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Slavkov píše:
Byrto píše:moja okta 81kw ahf po 150 000 meneni IC(sam sa predral) turbo mi zere olej (vzdy som s nim jazdil tak ako sa ma a nechaval som chladit).. straca sa mi voda(asi cez hlavu nevie nikto ale ani to povedat na sto pro)
2x menena vaha vzduchu
... no tak to máš asi obrovskou smůlu nebo ta Okta má již třetích 150tkm (noteeth)
Asi tak :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 728
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

Já skáču po Krkonoších. Většina zimy je tu u nás stejně vysoleno.
Něco jiného je když zamíříš někam nahoru, nebo v noci, kdy jsou silnice silničáři netknuty.
To potom jezdíš v tom co příroda nadělí. Ale po silnicích se stejně dostaneš i s dvoukolkou, protože víc než 30cm nového sněhu málokdy během noci napadne.
Samozřejmě se nebavím o jízdě mezi hotely z jednoho kopce na druhý jako to mají v třeba v Harrachově, Rokytnici nebo Špindlu.
Takový cestičky jsou na opravdovou 4x4 a ještě s hřebíky jinak jde fakt skoro o hubu.

A sněhovou kalamitu v Praze bych nechal stranou. Každý se potom pražákům směje, ale když napadne 5cm toho hnusného mokrého a umydleného sněhu, tak je Praha v prdeli, protože je to z kopce do kopce, všude samý semafor a na tom se nerozjede nikdo.
Je radost protahovat auto v noci v 10cm nového prašanu, ale i tady u nás je ten první sníh nesjízdný a někdy máš problém se rozjet na rovině.

Ale noci to je paráda. Žádný provoz a můžeš si zablbnout. Mrkneš do zrcátka, tam vidíš jenom zvířený sníh, auto olepené nánosem sněhu tak, že nevidíš ani světla ze zadních lamp.
Když je někde nafoukáno a valíš do kopce tak do toho vlítneš a jak jde sníh přes auto tak najednou tma jak v pytli, nevidíš kam jedeš ale víš, že nesmíš ubrat.
Vezl jsem jednou i nějaký lidi na Mísečky. Tam jsem samo už musel nandat řetězy, ale když kluci vystupovali, dveřmi si odhrnuly sníh, hupsi do toho do půlky lýtek a tradá domů.
Prostě jsou to někdy zajímavé noční zážitky...... :)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Tak to potom jo ;) znám to ze slovenska když je to ujetý jen sníh a každej letí kilo to je super :D nikde nikdo a jen sloup sněhu za autem :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Richi píše:Samozřejmě se nebavím o jízdě mezi hotely z jednoho kopce na druhý jako to mají v třeba v Harrachově, Rokytnici nebo Špindlu.
Takový cestičky jsou na opravdovou 4x4 a ještě s hřebíky jinak jde fakt skoro o hubu
... jj to jsi trefil: OPRAVDOVOU 4x4 (LOL)

btw. když ten sníh lítá od pásů a nepotřebuješ silnice, to je teprve free ride :D... a když Ti u toho rachotí 12 válců... masakr (noteeth)
GIV Variant TDi ???kW
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Re: Spolehlivost TDI PD motorů?

Příspěvek od TDI tech »

Richi píše:Zdravím.
Pomalu uvažuji o změně vozu. Mám O1 TDI 81Kw a jsem taxikář, takže najedu ročně tak 50-70k km.
O spolehlivosti motorů s přímým vstřikem se není třeba bavit, ale ohledně PD jsem slyšel různé informace.
Hodně stížností jsem slyšel na motory 2.0, nicméně podle katalogu náhradních dílů jsem zjistil, že 2.0TDI PD je s 8V resp. 16V.

Máte někdo dlouhodobější zkušenost s provozem PD motorů?
"Dlouhodobější" myslím 400-600k km. Rady typu - "mám ho tři roky, najel jsem už 40k km a je to super" jsou sympatické, ale nejsou těmi pravými. :)

Rád bych zjistil zkušenosti z opravdového provozu vozů s těmito motory.

Děkuji za všechny informace. :)
Ja osobne ti PD urcite neodporucam. Motory so systemom vstrekovania PD su podstatne poruchovejsie ako s VP44 (klasika 66kW a 81kW). Pred dvomy rokmi sa prestali vyrabat koli problemom ktore mali a aj koli tomu, ze tento zastaraly system uz nedokazal splnit emisnu normu euro5. Uz sa iba domontuju hojne vyrobene zasoby pod znackami Seat a Skoda a koncern VW group tiez postupne prejde ( a prechadza) na osvedceny system CR. Ak sa ale predsa rozhodnes pre PD, budes sa musiet zmierit so spotrebou oleja, ktora sa spociatku este tolerovat da, ale neskor ti to zozere aj 3dl na 1000km. Ja osobne by som sa obzrel po nejakom Common Rail hlavne od Talianov, alebo Japoncov.
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Re: Spolehlivost TDI PD motorů?

Příspěvek od 1pavel »

jojo píše:
Richi píše:Zdravím.
Pomalu uvažuji o změně vozu. Mám O1 TDI 81Kw a jsem taxikář, takže najedu ročně tak 50-70k km.
O spolehlivosti motorů s přímým vstřikem se není třeba bavit, ale ohledně PD jsem slyšel různé informace.
Hodně stížností jsem slyšel na motory 2.0, nicméně podle katalogu náhradních dílů jsem zjistil, že 2.0TDI PD je s 8V resp. 16V.

Máte někdo dlouhodobější zkušenost s provozem PD motorů?
"Dlouhodobější" myslím 400-600k km. Rady typu - "mám ho tři roky, najel jsem už 40k km a je to super" jsou sympatické, ale nejsou těmi pravými. :)

Rád bych zjistil zkušenosti z opravdového provozu vozů s těmito motory.

Děkuji za všechny informace. :)
Ja osobne ti PD urcite neodporucam. Motory so systemom vstrekovania PD su podstatne poruchovejsie ako s VP44 (klasika 66kW a 81kW). Pred dvomy rokmi sa prestali vyrabat koli problemom ktore mali a aj koli tomu, ze tento zastaraly system uz nedokazal splnit emisnu normu euro5. Uz sa iba domontuju hojne vyrobene zasoby pod znackami Seat a Skoda a koncern VW group tiez postupne prejde ( a prechadza) na osvedceny system CR. Ak sa ale predsa rozhodnes pre PD, budes sa musiet zmierit so spotrebou oleja, ktora sa spociatku este tolerovat da, ale neskor ti to zozere aj 3dl na 1000km. Ja osobne by som sa obzrel po nejakom Common Rail hlavne od Talianov, alebo Japoncov.
Já mám AJM na tacho 155 skutečnost ????? spotřeba oleje 1 litr na 15 tis ale to brala bráchova bora 96 Kw v 50 taky .
Byrto
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 26 led 2006, 18:21
Odpovědi: 0
Bydliště: TAM KDE SLUNÍČKO SVÍTI

Příspěvek od Byrto »

Slavkov píše:
Byrto píše:moja okta 81kw ahf po 150 000 meneni IC(sam sa predral) turbo mi zere olej (vzdy som s nim jazdil tak ako sa ma a nechaval som chladit).. straca sa mi voda(asi cez hlavu nevie nikto ale ani to povedat na sto pro)
2x menena vaha vzduchu
... no tak to máš asi obrovskou smůlu nebo ta Okta má již třetích 150tkm (noteeth)
ty lolo som prvy majitel
TDI
strielam v nutnej obrane a krajnej nudzi
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14461
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: Spolehlivost TDI PD motorů?

Příspěvek od Tomas.cz »

jojo píše:
Richi píše:Zdravím.
Pomalu uvažuji o změně vozu. Mám O1 TDI 81Kw a jsem taxikář, takže najedu ročně tak 50-70k km.
O spolehlivosti motorů s přímým vstřikem se není třeba bavit, ale ohledně PD jsem slyšel různé informace.
Hodně stížností jsem slyšel na motory 2.0, nicméně podle katalogu náhradních dílů jsem zjistil, že 2.0TDI PD je s 8V resp. 16V.

Máte někdo dlouhodobější zkušenost s provozem PD motorů?
"Dlouhodobější" myslím 400-600k km. Rady typu - "mám ho tři roky, najel jsem už 40k km a je to super" jsou sympatické, ale nejsou těmi pravými. :)

Rád bych zjistil zkušenosti z opravdového provozu vozů s těmito motory.

Děkuji za všechny informace. :)
Ja osobne ti PD urcite neodporucam. Motory so systemom vstrekovania PD su podstatne poruchovejsie ako s VP44 (klasika 66kW a 81kW)

Není to náhodou VP 37?
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Re: Spolehlivost TDI PD motorů?

Příspěvek od váha »

Tomas.cz píše:
jojo píše:
Richi píše:Zdravím.
Pomalu uvažuji o změně vozu. Mám O1 TDI 81Kw a jsem taxikář, takže najedu ročně tak 50-70k km.
O spolehlivosti motorů s přímým vstřikem se není třeba bavit, ale ohledně PD jsem slyšel různé informace.
Hodně stížností jsem slyšel na motory 2.0, nicméně podle katalogu náhradních dílů jsem zjistil, že 2.0TDI PD je s 8V resp. 16V.

Máte někdo dlouhodobější zkušenost s provozem PD motorů?
"Dlouhodobější" myslím 400-600k km. Rady typu - "mám ho tři roky, najel jsem už 40k km a je to super" jsou sympatické, ale nejsou těmi pravými. :)

Rád bych zjistil zkušenosti z opravdového provozu vozů s těmito motory.

Děkuji za všechny informace. :)
Ja osobne ti PD urcite neodporucam. Motory so systemom vstrekovania PD su podstatne poruchovejsie ako s VP44 (klasika 66kW a 81kW)

Není to náhodou VP 37?
Je to VP37,kdyby měli VP44 tak to potěš koště (LOL) viz ford TDDI,BMW 320D,nebo koncern 2,5 V6TDI (LOL)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Byrto píše:
Slavkov píše:
Byrto píše:moja okta 81kw ahf po 150 000 meneni IC(sam sa predral) turbo mi zere olej (vzdy som s nim jazdil tak ako sa ma a nechaval som chladit).. straca sa mi voda(asi cez hlavu nevie nikto ale ani to povedat na sto pro)
2x menena vaha vzduchu
... no tak to máš asi obrovskou smůlu nebo ta Okta má již třetích 150tkm (noteeth)
ty lolo som prvy majitel
... sám si lolo... v tom případě platí první část souvětí před spojkou "nebo" (lebo) (LOL) Rozhodně to není standardní...
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14461
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Nevíte pak někdo v čem podstatným se odlišuje VP37 a VP44?
pasa
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 10 led 2008, 10:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od pasa »

Jasně kup si ITALA a už se tě nikdy nebude chtít pustit,mám kamaráda kterej byl zehleděnej do italů a měl třeba tři do roka dneska už je taky u VW group nicméně on mě uvrtal do AUDI,a v PRAZE JE MAJ TAXIKÁŘI TAK V OBLIBĚ ŽE JE VIDÍŠ NA KAŽDÉM ROHU!!!!!!!!!
A4 8K5
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Ital ti udělá radost dvakrát....
1.Když si ho koupíš :D
2.Když ho konečně prodáš (noteeth) (noteeth)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14461
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Japonce klidně, Itala už radši nikdy ( taky jsem ho měl... )
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“