schema zapojeni podtlakovych hadicek u TDi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Knightey-
Přispěvovatel
Příspěvky: 172
Registrován: 06 črc 2007, 14:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

schema zapojeni podtlakovych hadicek u TDi

Příspěvek od Knightey- »

Nemate nekdo schema jak maji byt zapojene tyhle podlakove hadicky?
Mam TDI, motor AFN v A4 Avantu.
Furt mi pada Turbo do nouzaku a ted uz nespina vubec, nikdo nevi, cim to je. Tak chci vyloucit spatne zapojeni podtlakovych hadic.
Predem diky za help.
Nebo jestli nekdo nemate A4 TDicko, a nebydlite nekde pobliz Mimone, ze bych se na to zapojeni prijel podivat a nafotil bych si to. Ja uz fakt totiz nevim a nemam tuseni co s tim muze byt
VW Caddy 1.6TDI CR rv2012
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Někdo z bratrů slováků to sem hodil :):

zapojenie podtlaku pre VTG:
http://www.vagcat.com/p/B194/131200.png
a pre obtok:
http://www.vagcat.com/p/B194/131100.png
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
Knightey-
Přispěvovatel
Příspěvky: 172
Registrován: 06 črc 2007, 14:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Knightey- »

Velmi zajimave, dekuji.
Nevite cim by to mohlo byt? Furt vypina turbo, to jsem uz cistil, novy ventil jsem dal taky, hadiciky zkontrolovany, cidlo tlaku v sani jsem taky otestoval. Ale proste uz nevim, cim by to mohlo byt. Mam tuseni, ze jeste ty hadicky jsou nejak blbe zapnute.
Nejenom ze mi to Turbo tahne az od 2500ot/min ale pri jizde na 5tku na cca 1800ot, a pak seslapnuti plynu, to chvili tahne ale tak po chvili tahu napr v 2800ot - 3500ot/min mi to Turbo proste vypne :(
Uz na to koukalo dost lidi, ale nikdo nezjistil cim by to mohlo byt.
VW Caddy 1.6TDI CR rv2012
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

VAG-em nalogovat a pak sem ty logy hoď :D
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
Knightey-
Přispěvovatel
Příspěvky: 172
Registrován: 06 črc 2007, 14:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Knightey- »

na vagu jsem byl 3x a zatim bez uspechu :(
Neukazovalo nam cidlo namerenych hodnot, cili to prej log neudelalo :/
VW Caddy 1.6TDI CR rv2012
Laky
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 23 led 2006, 18:08
Odpovědi: 0
Bydliště: BA, Slovakia

Příspěvek od Laky »

"cidlo namerenych hodnot" ?? To je co?
Komunikuje to s Rj. ?
Ktore bloky meranych hodnot pozeras/logujes?
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Knightey- píše:Neukazovalo nam cidlo namerenych hodnot, cili to prej log neudelalo :/
:o to je jako co?... nerozumím... (wallbash)

Nalogovat třeba 10, 11 aby tam byl plyn, váha a turbo... :D
Pokud to někdo neuměl, tak zajeď jinam...
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
Knightey-
Přispěvovatel
Příspěvky: 172
Registrován: 06 črc 2007, 14:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Knightey- »

My jsme tomuhle nejak nevenovali pozornost a ni poradne nestihli :(
Pac jsme se rozjizdeli a turbo slo (sice az od 2500ot ale slo) po chvilce klidne jizdy obci jsem na to slapl pac jsme koukali na plnici tlak v turbu a turbo vyplo. A pak jsme koukali a zkouseli vsechno mozny. Pac pozadovanou hodnotu to tam ukazovalo ale namerena byla furt stejna, zkousel jsem jiny cidlo a nic. Vypnout motor a nic. Tak jsme se dohodli, ze prolezeme poradne ty hadicky nez budem s tim delat neco jineho.
Dale druhy den kdyz bylo auto studeny, tak se mi zdalo, ze tam turbo zase jako nejak bylo asi, mozna jen na pul ale bylo tam citit. Nevim no, proste mi to prijde jako kdyz se to zahreje tak se vypne a konec :/
VW Caddy 1.6TDI CR rv2012
Uživatelský avatar
Knightey-
Přispěvovatel
Příspěvky: 172
Registrován: 06 črc 2007, 14:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Knightey- »

sorry tim cidlem jsem mel na mysli cidlo tlaku v potrubi od IC :)
VW Caddy 1.6TDI CR rv2012
Laky
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 23 led 2006, 18:08
Odpovědi: 0
Bydliště: BA, Slovakia

Příspěvek od Laky »

Ta hodnota tlaku je stale rovnaka aj ked to cidlo odpojis?
Uživatelský avatar
Knightey-
Přispěvovatel
Příspěvky: 172
Registrován: 06 črc 2007, 14:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Knightey- »

Tak to nevim, to jsme jeste nezkouseli :/
VW Caddy 1.6TDI CR rv2012
Laky
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 23 led 2006, 18:08
Odpovědi: 0
Bydliště: BA, Slovakia

Příspěvek od Laky »

Ak sa ta hodnota vobec nemeni a skusali ze ste uz nove cidlo, isiel by som po kabloch. Ked ani to, tak skusit novu Rj. Tu hodnotu Rj motora potrebuje.
Uživatelský avatar
Knightey-
Přispěvovatel
Příspěvky: 172
Registrován: 06 črc 2007, 14:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Knightey- »

Laky píše:Ak sa ta hodnota vobec nemeni a skusali ze ste uz nove cidlo, isiel by som po kabloch. Ked ani to, tak skusit novu Rj. Tu hodnotu Rj motora potrebuje.
Meril jsem napajeni za chodu na konektorech u toho cidla a je tam 5V, nevim kolik tam presne ma byt, ale pokud najeky napeti tam je, tak by to melo byt OK a navic 5V je ve slaboproudu brano jako logicka 1 a tudiz by to mohlo i byt :)
RJ jinou nemam a ani nevim kde bych nejakou shanel. Da se nejak otestovat ta moje? :/
VW Caddy 1.6TDI CR rv2012
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

to turbo je původní , co v tom autě bylo???, pokud ano , tak jsi ho špatně vyčistil, nebo spíš špatně složil
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Knightey- píše:... a navic 5V je ve slaboproudu brano jako logicka 1 a tudiz by to mohlo i byt :)
(hm) ... ty čidla nejsou digitální (LOL), žádná sériová datová komunikace, žádné jedničky a nuly (noteeth)
Ty čidla jsou analogová (vesměs proměnný odpor) (LOL) a řj má k vyhodnocení AD převodník :)
Mimochodem logická 1 už také nemusí být pouze 5V... dnes již běžně 3,3V max. a samozřejmě, že existuje i 12V logika...




VAG (LOL) (LOL) (LOL) POŠLI LOGY (LOL) (LOL) (LOL)
GIV Variant TDi ???kW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“