schema zapojeni podtlakovych hadicek u TDi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
schema zapojeni podtlakovych hadicek u TDi
Nemate nekdo schema jak maji byt zapojene tyhle podlakove hadicky?
Mam TDI, motor AFN v A4 Avantu.
Furt mi pada Turbo do nouzaku a ted uz nespina vubec, nikdo nevi, cim to je. Tak chci vyloucit spatne zapojeni podtlakovych hadic.
Predem diky za help.
Nebo jestli nekdo nemate A4 TDicko, a nebydlite nekde pobliz Mimone, ze bych se na to zapojeni prijel podivat a nafotil bych si to. Ja uz fakt totiz nevim a nemam tuseni co s tim muze byt
Mam TDI, motor AFN v A4 Avantu.
Furt mi pada Turbo do nouzaku a ted uz nespina vubec, nikdo nevi, cim to je. Tak chci vyloucit spatne zapojeni podtlakovych hadic.
Predem diky za help.
Nebo jestli nekdo nemate A4 TDicko, a nebydlite nekde pobliz Mimone, ze bych se na to zapojeni prijel podivat a nafotil bych si to. Ja uz fakt totiz nevim a nemam tuseni co s tim muze byt
VW Caddy 1.6TDI CR rv2012
Někdo z bratrů slováků to sem hodil
:
zapojenie podtlaku pre VTG:
http://www.vagcat.com/p/B194/131200.png
a pre obtok:
http://www.vagcat.com/p/B194/131100.png

zapojenie podtlaku pre VTG:
http://www.vagcat.com/p/B194/131200.png
a pre obtok:
http://www.vagcat.com/p/B194/131100.png
GIV Variant TDi ???kW
Velmi zajimave, dekuji.
Nevite cim by to mohlo byt? Furt vypina turbo, to jsem uz cistil, novy ventil jsem dal taky, hadiciky zkontrolovany, cidlo tlaku v sani jsem taky otestoval. Ale proste uz nevim, cim by to mohlo byt. Mam tuseni, ze jeste ty hadicky jsou nejak blbe zapnute.
Nejenom ze mi to Turbo tahne az od 2500ot/min ale pri jizde na 5tku na cca 1800ot, a pak seslapnuti plynu, to chvili tahne ale tak po chvili tahu napr v 2800ot - 3500ot/min mi to Turbo proste vypne
Uz na to koukalo dost lidi, ale nikdo nezjistil cim by to mohlo byt.
Nevite cim by to mohlo byt? Furt vypina turbo, to jsem uz cistil, novy ventil jsem dal taky, hadiciky zkontrolovany, cidlo tlaku v sani jsem taky otestoval. Ale proste uz nevim, cim by to mohlo byt. Mam tuseni, ze jeste ty hadicky jsou nejak blbe zapnute.
Nejenom ze mi to Turbo tahne az od 2500ot/min ale pri jizde na 5tku na cca 1800ot, a pak seslapnuti plynu, to chvili tahne ale tak po chvili tahu napr v 2800ot - 3500ot/min mi to Turbo proste vypne

Uz na to koukalo dost lidi, ale nikdo nezjistil cim by to mohlo byt.
VW Caddy 1.6TDI CR rv2012
My jsme tomuhle nejak nevenovali pozornost a ni poradne nestihli 
Pac jsme se rozjizdeli a turbo slo (sice az od 2500ot ale slo) po chvilce klidne jizdy obci jsem na to slapl pac jsme koukali na plnici tlak v turbu a turbo vyplo. A pak jsme koukali a zkouseli vsechno mozny. Pac pozadovanou hodnotu to tam ukazovalo ale namerena byla furt stejna, zkousel jsem jiny cidlo a nic. Vypnout motor a nic. Tak jsme se dohodli, ze prolezeme poradne ty hadicky nez budem s tim delat neco jineho.
Dale druhy den kdyz bylo auto studeny, tak se mi zdalo, ze tam turbo zase jako nejak bylo asi, mozna jen na pul ale bylo tam citit. Nevim no, proste mi to prijde jako kdyz se to zahreje tak se vypne a konec :/

Pac jsme se rozjizdeli a turbo slo (sice az od 2500ot ale slo) po chvilce klidne jizdy obci jsem na to slapl pac jsme koukali na plnici tlak v turbu a turbo vyplo. A pak jsme koukali a zkouseli vsechno mozny. Pac pozadovanou hodnotu to tam ukazovalo ale namerena byla furt stejna, zkousel jsem jiny cidlo a nic. Vypnout motor a nic. Tak jsme se dohodli, ze prolezeme poradne ty hadicky nez budem s tim delat neco jineho.
Dale druhy den kdyz bylo auto studeny, tak se mi zdalo, ze tam turbo zase jako nejak bylo asi, mozna jen na pul ale bylo tam citit. Nevim no, proste mi to prijde jako kdyz se to zahreje tak se vypne a konec :/
VW Caddy 1.6TDI CR rv2012
Meril jsem napajeni za chodu na konektorech u toho cidla a je tam 5V, nevim kolik tam presne ma byt, ale pokud najeky napeti tam je, tak by to melo byt OK a navic 5V je ve slaboproudu brano jako logicka 1 a tudiz by to mohlo i bytLaky píše:Ak sa ta hodnota vobec nemeni a skusali ze ste uz nove cidlo, isiel by som po kabloch. Ked ani to, tak skusit novu Rj. Tu hodnotu Rj motora potrebuje.

RJ jinou nemam a ani nevim kde bych nejakou shanel. Da se nejak otestovat ta moje? :/
VW Caddy 1.6TDI CR rv2012
Knightey- píše:... a navic 5V je ve slaboproudu brano jako logicka 1 a tudiz by to mohlo i byt![]()



Ty čidla jsou analogová (vesměs proměnný odpor)


Mimochodem logická 1 už také nemusí být pouze 5V... dnes již běžně 3,3V max. a samozřejmě, že existuje i 12V logika...
VAG






GIV Variant TDi ???kW