Schémata a plánky

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Honza M
Přispěvovatel
Příspěvky: 807
Registrován: 07 lis 2007, 18:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Schémata a plánky

Příspěvek od Honza M »

Ahoj,
poslední dobou to tady trochu upadá, tak zakládám nové téma. Téma jsem nazval: SCHÉMATA a PLÁNKY. Kdo by chtěl, by sem mohl vkládat schémata svého zapojení a podělit se z ostatními o zkušenosti a postřehy.
Tak oleji zdar! :)
bartjo
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 06 pro 2007, 14:41
Odpovědi: 0
Bydliště: východní Morava

Příspěvek od bartjo »

Nazdar.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34091
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Schémata a plánky

Příspěvek od slovacek.milos »

Honza M píše:Ahoj,
poslední dobou to tady trochu upadá, tak zakládám nové téma. Téma jsem nazval: SCHÉMATA a PLÁNKY. Kdo by chtěl, by sem mohl vkládat schémata svého zapojení a podělit se z ostatními o zkušenosti a postřehy.
Tak oleji zdar! :)
taky se těším žádné zapojení nemám jdu dozadu k nádrži naleju a jedu dopředu miloš
dvorky1
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 24 led 2006, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od dvorky1 »

Obrázek je to z fora zkušenosti s Fordem sem s nimi :-) aby někdo nehuboval že to tady je dvakrát :)
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
lesek
Přispěvovatel
Příspěvky: 689
Registrován: 01 črc 2007, 21:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: Schémata a plánky

Příspěvek od lesek »

slovacek.milos píše:
Honza M píše:Ahoj,
poslední dobou to tady trochu upadá, tak zakládám nové téma. Téma jsem nazval: SCHÉMATA a PLÁNKY. Kdo by chtěl, by sem mohl vkládat schémata svého zapojení a podělit se z ostatními o zkušenosti a postřehy.
Tak oleji zdar! :)
taky se těším žádné zapojení nemám jdu dozadu k nádrži naleju a jedu dopředu miloš
a jak to zvládá ta felina? co v zimě, teply a studeny starty. Lešek
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34091
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Schémata a plánky

Příspěvek od slovacek.milos »

lesek píše:
slovacek.milos píše:
Honza M píše:Ahoj,
poslední dobou to tady trochu upadá, tak zakládám nové téma. Téma jsem nazval: SCHÉMATA a PLÁNKY. Kdo by chtěl, by sem mohl vkládat schémata svého zapojení a podělit se z ostatními o zkušenosti a postřehy.
Tak oleji zdar! :)
taky se těším žádné zapojení nemám jdu dozadu k nádrži naleju a jedu dopředu miloš
a jak to zvládá ta felina? co v zimě, teply a studeny starty. Lešek
já jezdím na ten esterifikát aditivovaný a felina i SDi celkem v pohodě, pokud hlásili vetší mrazy tak jsem dal auto do garáže a doplnil zimní motorovou, se mi povedlo sud po dvaceti, nyní už zas valím napřímo esterifikovaný olej, co se týče teplého startu u feldy tak mám tlačítko na žhavení, raz dva tři a drc chytne, mám ještě RS09 a multicar 22, vše jede miloš
lesek
Přispěvovatel
Příspěvky: 689
Registrován: 01 črc 2007, 21:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: Schémata a plánky

Příspěvek od lesek »

slovacek.milos píše:
lesek píše:
slovacek.milos píše: taky se těším žádné zapojení nemám jdu dozadu k nádrži naleju a jedu dopředu miloš
a jak to zvládá ta felina? co v zimě, teply a studeny starty. Lešek
já jezdím na ten esterifikát aditivovaný a felina i SDi celkem v pohodě, pokud hlásili vetší mrazy tak jsem dal auto do garáže a doplnil zimní motorovou, se mi povedlo sud po dvaceti, nyní už zas valím napřímo esterifikovaný olej, co se týče teplého startu u feldy tak mám tlačítko na žhavení, raz dva tři a drc chytne, mám ještě RS09 a multicar 22, vše jede miloš
a jak to to řešíš s těmi pryžovými součástmi? nejde to do kytek? Ta fabka je na bio naftu uzpůsobená, ale co ta felda? Kolik jsi najel na tý feldě na esterifikát, závady, problémy? Felda má čerpadlo Lukas a to olej moc nesnese... Bosch je na to lepší... Dnes jsem koukal na cenu oleje a není to také zrovna nejlevnější, máš nějaký výhodný zroj? Díky za radu. Lešek
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34091
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Schémata a plánky

Příspěvek od slovacek.milos »

lesek píše:
slovacek.milos píše:
lesek píše: a jak to zvládá ta felina? co v zimě, teply a studeny starty. Lešek
já jezdím na ten esterifikát aditivovaný a felina i SDi celkem v pohodě, pokud hlásili vetší mrazy tak jsem dal auto do garáže a doplnil zimní motorovou, se mi povedlo sud po dvaceti, nyní už zas valím napřímo esterifikovaný olej, co se týče teplého startu u feldy tak mám tlačítko na žhavení, raz dva tři a drc chytne, mám ještě RS09 a multicar 22, vše jede miloš
a jak to to řešíš s těmi pryžovými součástmi? nejde to do kytek? Ta fabka je na bio naftu uzpůsobená, ale co ta felda? Kolik jsi najel na tý feldě na esterifikát, závady, problémy? Felda má čerpadlo Lukas a to olej moc nesnese... Bosch je na to lepší... Dnes jsem koukal na cenu oleje a není to také zrovna nejlevnější, máš nějaký výhodný zroj? Díky za radu. Lešek
no tak dej si ruku na srdce, ty informace máš z netu nebo ze skušeností, jediná hadice co se mi rozleptala tak je vratka na traktoru RS 09, a do toho jsem lil skoro pořád naftu, protože vyjedu tak 15 litrů za rok, na feldu jsem dal hadice k čerpadlu odolné metylesteru tuším M10 s modrým pruhem a ty zadní mám původní a pořád jedu, jeden mi řekl že se mi rozleptají ty přepadové tak ty jsem dal teflonové, vše jede OK, no že je boš čerpadlo lepší řekni v čem to mně nikdo zatí neřekl, jen třeba že má falešný zvuk a podobně , nebo je mimo mísu, co se týče ceny oleje tak na SZ miloš
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

(LOL)
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 11:26, celkem upraveno 1 x.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34091
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

radluk píše:slovacek.milos
lucas ma jiny system rozdelovani paliva uvnitr vysokotlake casti, lucas pouziva radialni cerpadla. To sice bosch ma taky u VR, ale jinak vetsina starych aut ma klasiku axial, kde je mene pohybu pri rozdeleni paliva. Proto jsou radialni pumpy vice nachylne zrejme na pridreni.
jako ten systém to je jasné, ale zas tam máš slůvko zřejmě, máš osobní zkušenost že by se v lucasu něco zadřelo? já jo ale spíš zalepilo, bosch je zas náchylné na praskání pružin co vrací píst, vyšší náročnost na řemen protože s kažnou otáčkou musí čtyřikrát překonat sílu dvou pružin a u lucasu jsou protiběžné pístky navolno a krmí je dávkovač, charakteriistiku předstřiku a dávkování nastavíš totožnou u obou značek miloš
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

:)
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 11:27, celkem upraveno 1 x.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34091
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

radluk píše:slovacek.milos
ne, protoze nemam lucase, mel jsem vzdy a mam bosch - VE, samozrejme, poruchovost neni vzdy u 100 % kusu, ale statisticky je tam vyssi poruchovost pri pouzivani RO, tu ja ani ty nemuzem vyvratit.
Ano, to co jsi popsal je rozdilny zpusob vytvareni tlaku a rozdelovani paliva u axialnich a radialnich cerpadel :)
no a máš nějakou statistiku poruchovosti lucas bosch? při používání RO, já s tebou nic nevyvracím, jen se chci dopracovat k té poruchovosti dílů nebo statistice, a pořád nic miloš
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34091
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

radluk píše:slovacek.milos
ne, protoze nemam lucase, mel jsem vzdy a mam bosch - VE, samozrejme, poruchovost neni vzdy u 100 % kusu, ale statisticky je tam vyssi poruchovost pri pouzivani RO, tu ja ani ty nemuzem vyvratit.
Ano, to co jsi popsal je rozdilny zpusob vytvareni tlaku a rozdelovani paliva u axialnich a radialnich cerpadel :)

(offtopic) jsem se těšil na nějakou statistiku co vypotíš že si přečtu, ale vidím že si zas něco "omylem" žbleptl (LOL) miloš
Honza M
Přispěvovatel
Příspěvky: 807
Registrován: 07 lis 2007, 18:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Re: Schémata a plánky

Příspěvek od Honza M »

Ahoj Miloši.
Myslím že jsem od tebe četl článek o Turbo vyhřívání a výplach. Můžeš prosím o tom napsat a hodit nejaké schéma?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34091
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Schémata a plánky

Příspěvek od slovacek.milos »

Honza M píše:Ahoj Miloši.
Myslím že jsem od tebe četl článek o Turbo vyhřívání a výplach. Můžeš prosím o tom napsat a hodit nejaké schéma?
tak to nevím :? turbo, vyhřívíní, výplach, výplach dělám na svém těle :-D , turbo nemám jezdím 1.9D a SDi, nic nevyhřívám a v klidu čekám den kdy se mi to pojebe :) :o miloš
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“