poslední dobou to tady trochu upadá, tak zakládám nové téma. Téma jsem nazval: SCHÉMATA a PLÁNKY. Kdo by chtěl, by sem mohl vkládat schémata svého zapojení a podělit se z ostatními o zkušenosti a postřehy.
Tak oleji zdar!
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
taky se těším žádné zapojení nemám jdu dozadu k nádrži naleju a jedu dopředu milošHonza M píše:Ahoj,
poslední dobou to tady trochu upadá, tak zakládám nové téma. Téma jsem nazval: SCHÉMATA a PLÁNKY. Kdo by chtěl, by sem mohl vkládat schémata svého zapojení a podělit se z ostatními o zkušenosti a postřehy.
Tak oleji zdar!
a jak to zvládá ta felina? co v zimě, teply a studeny starty. Lešekslovacek.milos píše:taky se těším žádné zapojení nemám jdu dozadu k nádrži naleju a jedu dopředu milošHonza M píše:Ahoj,
poslední dobou to tady trochu upadá, tak zakládám nové téma. Téma jsem nazval: SCHÉMATA a PLÁNKY. Kdo by chtěl, by sem mohl vkládat schémata svého zapojení a podělit se z ostatními o zkušenosti a postřehy.
Tak oleji zdar!
já jezdím na ten esterifikát aditivovaný a felina i SDi celkem v pohodě, pokud hlásili vetší mrazy tak jsem dal auto do garáže a doplnil zimní motorovou, se mi povedlo sud po dvaceti, nyní už zas valím napřímo esterifikovaný olej, co se týče teplého startu u feldy tak mám tlačítko na žhavení, raz dva tři a drc chytne, mám ještě RS09 a multicar 22, vše jede milošlesek píše:a jak to zvládá ta felina? co v zimě, teply a studeny starty. Lešekslovacek.milos píše:taky se těším žádné zapojení nemám jdu dozadu k nádrži naleju a jedu dopředu milošHonza M píše:Ahoj,
poslední dobou to tady trochu upadá, tak zakládám nové téma. Téma jsem nazval: SCHÉMATA a PLÁNKY. Kdo by chtěl, by sem mohl vkládat schémata svého zapojení a podělit se z ostatními o zkušenosti a postřehy.
Tak oleji zdar!
a jak to to řešíš s těmi pryžovými součástmi? nejde to do kytek? Ta fabka je na bio naftu uzpůsobená, ale co ta felda? Kolik jsi najel na tý feldě na esterifikát, závady, problémy? Felda má čerpadlo Lukas a to olej moc nesnese... Bosch je na to lepší... Dnes jsem koukal na cenu oleje a není to také zrovna nejlevnější, máš nějaký výhodný zroj? Díky za radu. Lešekslovacek.milos píše:já jezdím na ten esterifikát aditivovaný a felina i SDi celkem v pohodě, pokud hlásili vetší mrazy tak jsem dal auto do garáže a doplnil zimní motorovou, se mi povedlo sud po dvaceti, nyní už zas valím napřímo esterifikovaný olej, co se týče teplého startu u feldy tak mám tlačítko na žhavení, raz dva tři a drc chytne, mám ještě RS09 a multicar 22, vše jede milošlesek píše:a jak to zvládá ta felina? co v zimě, teply a studeny starty. Lešekslovacek.milos píše: taky se těším žádné zapojení nemám jdu dozadu k nádrži naleju a jedu dopředu miloš
no tak dej si ruku na srdce, ty informace máš z netu nebo ze skušeností, jediná hadice co se mi rozleptala tak je vratka na traktoru RS 09, a do toho jsem lil skoro pořád naftu, protože vyjedu tak 15 litrů za rok, na feldu jsem dal hadice k čerpadlu odolné metylesteru tuším M10 s modrým pruhem a ty zadní mám původní a pořád jedu, jeden mi řekl že se mi rozleptají ty přepadové tak ty jsem dal teflonové, vše jede OK, no že je boš čerpadlo lepší řekni v čem to mně nikdo zatí neřekl, jen třeba že má falešný zvuk a podobně , nebo je mimo mísu, co se týče ceny oleje tak na SZ milošlesek píše:a jak to to řešíš s těmi pryžovými součástmi? nejde to do kytek? Ta fabka je na bio naftu uzpůsobená, ale co ta felda? Kolik jsi najel na tý feldě na esterifikát, závady, problémy? Felda má čerpadlo Lukas a to olej moc nesnese... Bosch je na to lepší... Dnes jsem koukal na cenu oleje a není to také zrovna nejlevnější, máš nějaký výhodný zroj? Díky za radu. Lešekslovacek.milos píše:já jezdím na ten esterifikát aditivovaný a felina i SDi celkem v pohodě, pokud hlásili vetší mrazy tak jsem dal auto do garáže a doplnil zimní motorovou, se mi povedlo sud po dvaceti, nyní už zas valím napřímo esterifikovaný olej, co se týče teplého startu u feldy tak mám tlačítko na žhavení, raz dva tři a drc chytne, mám ještě RS09 a multicar 22, vše jede milošlesek píše: a jak to zvládá ta felina? co v zimě, teply a studeny starty. Lešek
jako ten systém to je jasné, ale zas tam máš slůvko zřejmě, máš osobní zkušenost že by se v lucasu něco zadřelo? já jo ale spíš zalepilo, bosch je zas náchylné na praskání pružin co vrací píst, vyšší náročnost na řemen protože s kažnou otáčkou musí čtyřikrát překonat sílu dvou pružin a u lucasu jsou protiběžné pístky navolno a krmí je dávkovač, charakteriistiku předstřiku a dávkování nastavíš totožnou u obou značek milošradluk píše:slovacek.milos
lucas ma jiny system rozdelovani paliva uvnitr vysokotlake casti, lucas pouziva radialni cerpadla. To sice bosch ma taky u VR, ale jinak vetsina starych aut ma klasiku axial, kde je mene pohybu pri rozdeleni paliva. Proto jsou radialni pumpy vice nachylne zrejme na pridreni.
no a máš nějakou statistiku poruchovosti lucas bosch? při používání RO, já s tebou nic nevyvracím, jen se chci dopracovat k té poruchovosti dílů nebo statistice, a pořád nic milošradluk píše:slovacek.milos
ne, protoze nemam lucase, mel jsem vzdy a mam bosch - VE, samozrejme, poruchovost neni vzdy u 100 % kusu, ale statisticky je tam vyssi poruchovost pri pouzivani RO, tu ja ani ty nemuzem vyvratit.
Ano, to co jsi popsal je rozdilny zpusob vytvareni tlaku a rozdelovani paliva u axialnich a radialnich cerpadel
radluk píše:slovacek.milos
ne, protoze nemam lucase, mel jsem vzdy a mam bosch - VE, samozrejme, poruchovost neni vzdy u 100 % kusu, ale statisticky je tam vyssi poruchovost pri pouzivani RO, tu ja ani ty nemuzem vyvratit.
Ano, to co jsi popsal je rozdilny zpusob vytvareni tlaku a rozdelovani paliva u axialnich a radialnich cerpadel
miloštak to nevímHonza M píše:Ahoj Miloši.
Myslím že jsem od tebe četl článek o Turbo vyhřívání a výplach. Můžeš prosím o tom napsat a hodit nejaké schéma?