Cooler update
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- JimBoo
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 286
- Registrován: 25 dub 2006, 11:10
- Bydliště: Štatl
- Kontaktovat uživatele:
Cooler update
Zdravím setkal jsem se s názorem ze dodeláním zebrováním v podbehu lze zvetšit účinost cooler v rámci korunových položek...
je to poznat? má to smysl?
Nebo je lepší pořešit Cooler z nečeho jiného?Případě z čeho a jak?
TDI AGR+SPRINT 764 v toledu II
je to poznat? má to smysl?
Nebo je lepší pořešit Cooler z nečeho jiného?Případě z čeho a jak?
TDI AGR+SPRINT 764 v toledu II
SEAT Toledo 01' AGR+sprint 764, EGR off, sw updated, ATD spojka
ŠKODA Rapid 130 85' updated
Pojištění nejen vozidel
ŠKODA Rapid 130 85' updated
Pojištění nejen vozidel
764
Se seriovím tlakem je coler ok.
Odpoj erg a kuchni kat je to hodně poznat na nástupu kroutáku.
Odpoj erg a kuchni kat je to hodně poznat na nástupu kroutáku.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
- JimBoo
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 286
- Registrován: 25 dub 2006, 11:10
- Bydliště: Štatl
- Kontaktovat uživatele:
1/egr off mám
2/ jsem si rikal z v podbehu vzlást v lete vzniká celkem teplo od kola..
a jde teda jinak zlepšit ucinnost?
já na tom nedelám nejaký hrubý upravy-jen to decentne ladím

2/ jsem si rikal z v podbehu vzlást v lete vzniká celkem teplo od kola..
a jde teda jinak zlepšit ucinnost?
já na tom nedelám nejaký hrubý upravy-jen to decentne ladím

SEAT Toledo 01' AGR+sprint 764, EGR off, sw updated, ATD spojka
ŠKODA Rapid 130 85' updated
Pojištění nejen vozidel
ŠKODA Rapid 130 85' updated
Pojištění nejen vozidel
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
normalni diry neni to prave,melo by tam byt sikme zebrovani jako maji fiaty/tipo td/ jednak tam nelita blato a pneumatika ja se toci tak vlestne dela turbinu a odsava vzduchschonus píše:Udelal jsem ted v tydnu ... cca 20der o prumeru 6mm. Vzhledem k tomu, ze cooler je umisten tak nadherne, ze vhaneny vzduch muze lip proudit nebude tato uprava od veci.
Kazdopadne ted brzy delat zavery, v lete budu chytrejsi.
Šikmý žebrování uděláš hrozně snadno.Stačí na to: horkovzdušná pistole, 2 kleště, modelářskej nůž (pasparťák),pravitko a tužka:) Sundá se podběh, pak si narýsuješ několik vodorovnejch čar tak kde budeš chtít mít to žebrování.Já sem ji chudělal asi 7 po 2.5cm. Pak se to vodorovně prořízne kde sou ty čáry.No a pak stačí vzít kleště, nahřeješ jakoby ten "proužek" na konci a kleštěma to zkroutíš jenom na tom konci do vrtule a je to.Libovolně opakuješ
Práce na hodinu,Ve sportmotoru za to chtěj 1500 


OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
... a reálně naměřený efekt? (nikoli "pocitový tuning efect"Markus01 píše:Šikmý žebrování uděláš hrozně snadno.Stačí na to: horkovzdušná pistole, 2 kleště, modelářskej nůž (pasparťák),pravitko a tužka:) Sundá se podběh, pak si narýsuješ několik vodorovnejch čar tak kde budeš chtít mít to žebrování.Já sem ji chudělal asi 7 po 2.5cm. Pak se to vodorovně prořízne kde sou ty čáry.No a pak stačí vzít kleště, nahřeješ jakoby ten "proužek" na konci a kleštěma to zkroutíš jenom na tom konci do vrtule a je to.Libovolně opakuješPráce na hodinu,Ve sportmotoru za to chtěj 1500

GIV Variant TDi ???kW
Nemůžu sloužit bohužel, snad snížení kouřivosti ale nejezdim sám za sebou takže... Ale když sou auta který to maj tak by to snad mělo k něčemu bejt, ten IC je tam naprásklej pár cm od toho plastu takže tohle by snad mohlo k nečemu bejt.Myslim že tyhle žebra má kromě tipa i toureg, němcům se už snad dá věřit.Slavkov píše:... a reálně naměřený efekt? (nikoli "pocitový tuning efect"Markus01 píše:Šikmý žebrování uděláš hrozně snadno.Stačí na to: horkovzdušná pistole, 2 kleště, modelářskej nůž (pasparťák),pravitko a tužka:) Sundá se podběh, pak si narýsuješ několik vodorovnejch čar tak kde budeš chtít mít to žebrování.Já sem ji chudělal asi 7 po 2.5cm. Pak se to vodorovně prořízne kde sou ty čáry.No a pak stačí vzít kleště, nahřeješ jakoby ten "proužek" na konci a kleštěma to zkroutíš jenom na tom konci do vrtule a je to.Libovolně opakuješPráce na hodinu,Ve sportmotoru za to chtěj 1500
) Pokud jsi to měřil před a po...
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
- JimBoo
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 286
- Registrován: 25 dub 2006, 11:10
- Bydliště: Štatl
- Kontaktovat uživatele:
a neměřil to někdo? jako principiálně vše chápu, ale ze by na to soudruzi v NDR nepřišli?
SEAT Toledo 01' AGR+sprint 764, EGR off, sw updated, ATD spojka
ŠKODA Rapid 130 85' updated
Pojištění nejen vozidel
ŠKODA Rapid 130 85' updated
Pojištění nejen vozidel
- JimBoo
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 286
- Registrován: 25 dub 2006, 11:10
- Bydliště: Štatl
- Kontaktovat uživatele:
jj to znám, ale nechci to rezat dokud nevim ze to na neco je
SEAT Toledo 01' AGR+sprint 764, EGR off, sw updated, ATD spojka
ŠKODA Rapid 130 85' updated
Pojištění nejen vozidel
ŠKODA Rapid 130 85' updated
Pojištění nejen vozidel
No myslim že to ani nikdy nezjistíme páč blázen kterej si nechá dvakrát odbrzdit auto po takový úpravě tu asi neni.Navíc na brzdě se to proudění vzduchu od běžnýho ježdění dost lyší takže by to stejně asi nebylo objektivní.JimBoo píše:jj to znám, ale nechci to rezat dokud nevim ze to na neco je
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
- JimBoo
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 286
- Registrován: 25 dub 2006, 11:10
- Bydliště: Štatl
- Kontaktovat uživatele:
no a vagem se nedá zjistit teplota vzduchu?
SEAT Toledo 01' AGR+sprint 764, EGR off, sw updated, ATD spojka
ŠKODA Rapid 130 85' updated
Pojištění nejen vozidel
ŠKODA Rapid 130 85' updated
Pojištění nejen vozidel