Jak zlepsit starty starych dieselu?

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pietromasoni
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 24 led 2006, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od pietromasoni »

origoš píše:Ten mechanik toho asi moc nezná. Pokud je motor v mehanicky dobrém stavu, tak skutečně startuje na otočení. Pokud se v tom hrabalo víc lidí a každý to "vylepšil k horšímu", tak to podle toho vypadá. Je to o tom, dát motoru to, co má dostat. Předvstřik, správnou sílu těsnění, vůle ventilů, žhaviče a další a další nutné věci. Na tohle člověk přijde letama a o tom to je. Základem jsou vždy tlaky. Pokud tenhle typ motoru nemá při teplém motoru 35 At, tak má Tvůj mechanik pravdu a v mrazech pomůže jenom "silonovej startér".
tak 35 a. nemam mam 32 32 32 a tusim 30 nebo 31 daji se tlaky zlepsit nebo je motor ko? cetl jsem na foru ze staci 25 ..."silonovej starter"... :?
punto 1.7TD 46kw
Uživatelský avatar
bubocbr
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 23 led 2006, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od bubocbr »

..."silonovej starter"... ´= LANO (noteeth)
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Jestli je tam 32 at, tak to musí startovat dobře, 25 je na tyhle motory dost málo. To už je s problémama.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2006, 12:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Nikol-City

Příspěvek od Tomas-Oaza »

ja mel na tipu jeden valec 25 a startovalo to do -10 ,pak uz to jen tocilo
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Pokud bylo 25 at měřeno při studeném motoru, tak ano.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2006, 12:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Nikol-City

Příspěvek od Tomas-Oaza »

no studenej pri mereni nebyl,dojel jsem do dilny a nechal jsem to premnerit pred zimou abych vedel jestli si ho mam nechat a nebo prodat
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
Uživatelský avatar
marea HLX
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 05 kvě 2006, 22:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od marea HLX »

PETA: Pravděpodobně jsi "odporník" na auta, tvrdit, že ital. vozy nestartovaly nikdy nic moc je jako předvolební kampaň - samý kecy.
Každý motor startuje tak, jak je udržován, když někdo koupí auto napadený domácím kutilem za "výhodný peníz" a potom se diví, že má problémy může si za to sám.
Je zajímavé, že v roce 97, kdy byly asi týden mrazy -25 jsem na naší ulici nastartoval na brnk jen já své letité Ritmo Tds a frajeři v 3 Golfech točili a točili a nic.
Zřejmě jsi ještě moc aut neměl a to tě omlouvá, ale příště tady ventiluj jen ověřené poznatky a ne typu jedna paní povídala, protože ty nevědomosti potom šíříš mezi ostatní, kteří neví, tady by se chtěli a měli dovědět, ale pravdu - výmysly pro ně nemají cenu. (LOL)
2,4TD_HLX_week
pietromasoni
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 24 led 2006, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od pietromasoni »

marea HLX píše:PETA: Pravděpodobně jsi "odporník" na auta, tvrdit, že ital. vozy nestartovaly nikdy nic moc je jako předvolební kampaň - samý kecy.
Každý motor startuje tak, jak je udržován, když někdo koupí auto napadený domácím kutilem za "výhodný peníz" a potom se diví, že má problémy může si za to sám.
Je zajímavé, že v roce 97, kdy byly asi týden mrazy -25 jsem na naší ulici nastartoval na brnk jen já své letité Ritmo Tds a frajeři v 3 Golfech točili a točili a nic.
Zřejmě jsi ještě moc aut neměl a to tě omlouvá, ale příště tady ventiluj jen ověřené poznatky a ne typu jedna paní povídala, protože ty nevědomosti potom šíříš mezi ostatní, kteří neví, tady by se chtěli a měli dovědět, ale pravdu - výmysly pro ně nemají cenu. (LOL)
to je na koho?ty motory v punto je fakt des a hruza!!!ale ja uz problem vyresil...
punto 1.7TD 46kw
Uživatelský avatar
marea HLX
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 05 kvě 2006, 22:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od marea HLX »

Na Petu, který tam má jeden příspěvek. A jak jsi to vyřešil? KOupil jsi si Golfa? Jinak nevím jak se dá podle tebe konstrukčně špatnej motor uvést do dobrého stavu :D
2,4TD_HLX_week
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Prohlásit o motoru, že je konstrukčně špatnej, to teda nevím. Já si myslím, že až zas tak špatnej není. Pokud je v pořádku, tak akorát víc klape, než lepší značky. Pokud má desetkrát kolem zeměkoule, tak už měl ýt ve šrotě, a pokud je v autě, tak jsou s ním problémy. To platí i pro ostatní značky. Mně Fiaty jezdily a startovaly bezvadně. Po opravě samozřejmě.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
pietromasoni
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 24 led 2006, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od pietromasoni »

marea HLX píše:Na Petu, který tam má jeden příspěvek. A jak jsi to vyřešil? KOupil jsi si Golfa? Jinak nevím jak se dá podle tebe konstrukčně špatnej motor uvést do dobrého stavu :D
chudak ten kdo si ho koupi sel jsem do benzinu :( mondeo 94 trocu potukane ale frci vypada dobre a za 39000se to da kazdy mi rika kde jsem vzal zase na dalsi auto.. :D to ticho uvnitr oprpti dieselu...ale diesel to taky pozitek ...ale v tom puntu to bylo na spunty do usi to bylo zrovna auto co se nepovedlo nebo to nekdo uvaril nevim proste jsem se nechal napalit
punto 1.7TD 46kw
rat21
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 23 led 2006, 16:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od rat21 »

Ja mam tlaky 20 a nastartujem vzdy, akurat, cim viac je minus tym viac treba tocit. Stacilo vymenit baterku.
Fiat Tipo 1.9TDsX 270.000 km / po smrti
PiP
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 23 led 2006, 14:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen (SK)

Příspěvek od PiP »

Plne súhlasím mal som Ritmo TD 270000km. Tlaky mizerné ale pokial som mal baterku min. 70Ah a žhaviče OK štart do -14 vždy na prvý krát. :roll: Štartér bolo treba nechať točiť cca.5-10 sekúnd podľa zimy. Keď bola zima -20 musel som ho preštartnúť okolo polnoci a nechať zahriať, ráno bol štart potom v pohode. Keď som ho kúpil mal 130000km. Zima -25 chitil ako jediný pred panelákom, na prvý krát. :o Teraz mám Bravu TD 75,
190000km, v zime úplna pohoda -20, -23 (omv alpin). :P
Uživatelský avatar
marea HLX
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 05 kvě 2006, 22:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od marea HLX »

origoš - já jsem neprohlásil, že jsou motory konstrukčně špatný - to bylo myšleno na Petu,který napsal,že "jsou to hrozný motory".
Já právě naopak na italský diesely nedám dopustit, pro pietromasoniho:
Tos ještě asi neslyšel R9 v D - to už není ani na špunty do uší. Každej za studena mlátí jak totálně vylágrovanej (alespoň co jsem měl možnost slyšet).
S Mondeem nevím jestli jsi neskočil do...,ale asi hrála roli cena za takovej parník. Hlavně si nekupuj Fordy s 1,8Td motory, horší asi nejsou, snad jen Opel 1,7td. :D
2,4TD_HLX_week
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

No R9 jsem měl v roce 90, byl pět let starej, a skutečně klapal trochu víc, než "lepší" diesely. Zkusil jsem mu tenkrát dát nový trysky a moc se to nezměnilo. Jinak zas musím říci, že jsme ho měli pět let, měnilo se akorát ložisko v kole, ale to už bylo slyšet když jsemho koupil. Jinak to jenom jezdilo, spotřeba 5 litrů a na šestnáctistovku do upalovalo docela pěkně. Startoval i při mínus 20 stupňů. Letos v lednu jsem ho viděl, a kupodivu to ještě jezdí.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“