1.9TDI ASZ 96KW Spotřeba 7,2L na 100km..Je to normální?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
1.9TDI ASZ 96KW Spotřeba 7,2L na 100km..Je to normální?
Pánové,už sem se tady nahledal,ale pořád sem nenašel odpověď.Mám doma Golfa IV 1.9TDI PD ASZ 96KW 2001.Majitel si stěžuje že mu to žere 7,2l na 100KM.Je to normální?On měl před tím taky golfa IV ale TDI 81KW a ten mu jezdil za 5l na 100KM a ted se mu 7,2l na 100KM zdá hodně...každej mi radil at vyčistim sítko u palivového čerpadla a přezkouším rozvody...čím začít nejdřív...
Diky za nazory....
Diky za nazory....
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
a ja mam 81kw afn a ked prasim tak je to aj 8,9 podla palubaka ... ked nie tak aj 4,8 ..takze dost velky vykyv...tazka noha je tazka noha
ale ked mu golf jazdil za 5 tak asi bude nekde neco 


Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Jojezdil za 5,ale to taky bylo klasicky TDI,ale ted ma TDIPD a to asi žere vic jak klasicky TDI.netopier píše:a ja mam 81kw afn a ked prasim tak je to aj 8,9 podla palubaka ... ked nie tak aj 4,8 ..takze dost velky vykyv...tazka noha je tazka nohaale ked mu golf jazdil za 5 tak asi bude nekde neco
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
PDčka žerou a serou se rotačka forever!.....Ale výkon maj to jim nesmíme ubírat 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
nebudu vám brát vaše názory na PD, ale pokud je vše OK, tak aby jste udělali spotřebu 7,2 u golfa, to už je pěkný svezení. A jestli jezdil za 5 s TDI, tak rozhodně není normální 7,2 u PD, tam bude nějakej problém. (změřit spotřebu skutečnou) Kolem 6,5 jezdím se Sharanem PD a na stejný trase stejným stylem oproti octě TDI 81 jsem cca o 1 - 1,5 litru nad, ale mám o 500 kg víc a o 1m čtverečnej větší čelní plochu.......
Bohužel, čím lepší emise, tím vyšší spotřeba, nejlepší rotačka EU2, pak PD EU3, a u CR EU5 zapomeňte na spotřebu kolem 5 litrů, budete vděční za 7.

Bohužel, čím lepší emise, tím vyšší spotřeba, nejlepší rotačka EU2, pak PD EU3, a u CR EU5 zapomeňte na spotřebu kolem 5 litrů, budete vděční za 7.

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Tak teda ted si mi nasadil brouka do hlavy.Po čem teda mam jít?Rozvody,čeradlo palivovy...?MirekX píše:nebudu vám brát vaše názory na PD, ale pokud je vše OK, tak aby jste udělali spotřebu 7,2 u golfa, to už je pěkný svezení. A jestli jezdil za 5 s TDI, tak rozhodně není normální 7,2 u PD, tam bude nějakej problém. (změřit spotřebu skutečnou) Kolem 6,5 jezdím se Sharanem PD a na stejný trase stejným stylem oproti octě TDI 81 jsem cca o 1 - 1,5 litru nad, ale mám o 500 kg víc a o 1m čtverečnej větší čelní plochu.......![]()
Bohužel, čím lepší emise, tím vyšší spotřeba, nejlepší rotačka EU2, pak PD EU3, a u CR EU5 zapomeňte na spotřebu kolem 5 litrů, budete vděční za 7.
a kdo mu dělal rozvody? určitě kouknout a jestli je tam moc načmáráno fixem, tak přenastavit na přípravek. Kouknout do sání a EGR ventilu, jestli tam nejni moc brajglu. a hlavně změřit skutečnou spotřebu, zda sedí s PP...
a ještě mrkni na čidlo teploty paliva, jestli nekecá

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

