VW Passat 1.9tdi strata vykonu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
horvi001
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Odpovědi: 0
Registrován: 08 kvě 2008, 16:26

VW Passat 1.9tdi strata vykonu

Příspěvek od horvi001 »

Caute.Moze mi niekto poradit ?Mam VW Passat 1.9TDI 110kW kod motora AFN rok vyroby 1999 ,160 000km.straca vykon hlavne ked je nalozeny a pri jazde do kopca.Chyba VAG 575 17-10 .urobil som aj log .MAP je pri 2940 otackach specified-1825 a actual 2499.Neviem ci je aj na tomto turbe regulacia naklapania lopatiek alebo aky system.vypis VAG-u mozem poslat na email.Neviem odkial zacat hladat chybu ci ventily ,hadicky alebo je to turbo popripade vaha vzduchu aj ked ta je nova na starej bol odlomeny konektor a drzal tam silou vole.Dakujem.
Uživatelský avatar
georg74
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Odpovědi: 0
Registrován: 02 pro 2007, 20:20
Bydliště: dolni benesov

Příspěvek od georg74 »

Já si myslím že regulace plnícího tlaku. Kontrola podtlaků a pak turbo ven vyčistit a zpět. 8)
milanpo
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Odpovědi: 0
Registrován: 30 říj 2007, 21:32
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od milanpo »

Aj ja si myslim ze velky tlak. Ja by som sa pozrel na n75.
horvi001
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Odpovědi: 0
Registrován: 08 kvě 2008, 16:26

N75

Příspěvek od horvi001 »

meral som ten pri chladici ma 18ohmou a ten vzadu ma 16 ohmou. da sa tam pomerat este nieco ine?moze mat odpor a pri tom byt nefunkcny?A este jedna vec do turba ide z hore kovova tenka rurka a tam kde sa spaja s turbom mam trosku oleja.
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Re: N75

Příspěvek od Zdeněk M »

horvi001 píše:meral som ten pri chladici ma 18ohmou a ten vzadu ma 16 ohmou. da sa tam pomerat este nieco ine?moze mat odpor a pri tom byt nefunkcny?A este jedna vec do turba ide z hore kovova tenka rurka a tam kde sa spaja s turbom mam trosku oleja.
Cau ten olej v turbu je normalní,dokud nesundas z turba tu trubku a nevytyka curkem,pak už mužes to turbo vyhodit,je vysypyný na loziskach. Zkontroluj nejdriv plnicí tlak,kolik tlací turbo. A to tak ze: pripojis vag,vemes este spolujezdce,najedes nekam na rovnou cestu a na vagu das ten kanal kde se zobrazujou:nasavana hmotnost,atmosfericky tlak,tlak v sacim potrubý a poloha plynu. Je to myslým kanal 10 v blokach naměrenych hodnot. Pak se rozjedes,das 1pak 2 pak das 3 a plnej až na podlahu,držis ho porad až do 3000ot/min tady ti spolujezdec vytiskne nebo stopne ty merený hodnoty. Melo bi to ukazat: nasavana hmotnost 850...1050Mg/z,atmos.tlak bez požadovaný hodnoty,plnicí tlak 1700...2250mBar,poloha pedalu plynu 100%. Zjisti tyhle hodnoty a budem chytrejsí. :) Zdenek.
horvi001
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Odpovědi: 0
Registrován: 08 kvě 2008, 16:26

Hotovo

Příspěvek od horvi001 »

Dakujem vsetkym za pomoc .Rozobral vycistil turbo /boli zaseknute lopatky nevedal som ich posunut prstom/ poskladal a ide super ,VAG ziadna chyba. :) Cele to stalo 8 novych matic a 3 spony na hadice a 9 hodin roboty .Este raz dakujem.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“