no znie to zazracne, mozno ho skusimslovacek.milos píše:ozi píše:to milos
ak spominas nejaky olej co sa prilieva do paliva a la M2T a ten ma zarucit mazanie prveho kruzku je to somarina, palivo je privadzane do zohriateho vzduchu cize okamzite hori, ak by to bolo ako pises Ty ze sa dokonale nespali (ta zmes palivo a ten superturbo olej alebo ako to pises) tak by mohol vzniknut pravy opak, to co by sa nespalilo by skoncilo na stenach spalovacieho priestoru (valca) a ZHORSOVALO by mazanie, cize to by uz Pavel rozoberal motor kvoli zapecenym kruzkom...cize akykolvek super hyper olej, ktory ma mazat kruzky v diesli, je kravina, tam nejde ziadna mastna zmes, to jedine ze by si ten olej vstrekoval do sacieho potrubia a tak nejako by sa dostaval na steny valca...inak je to cira blbost
to milos 2
možná je to kravina, to jsou jen moje zkušenosti používal jsem hodně turboplus a přešel na to superturbo M7ADSIV 15W40, 8 let, už ti to neřeknu přesně ani se mi to nechce hledat, z těch deklarovaných předností tam bylo zajištění mazání prvního pístního kroužku v extrémních podmínkách, odolnost vyšším spalovacím teplotám, zajištění zimního startu v plné viskozitě do -26, že se nic neusadí, vhodný pro smíšený provoz, míchatelný, nic jiného neleju od sekačky po tatru a žádný problém, do dieselů co se týče paliva leju kde co a žádný problém,
pokud děláš do oprav tak nešmíruje že hned nejsi jak prasátko, motory čisté, čisto i v bečkách od oleje, čisto je i v MPi klapkách, ve filtr boxech, miloš
pozeral som si specifikaciu toho oleja, je to klasicky motorovy takze predosly odstavec je bezpredmetny....k tomu oleju zo sustruhu, kedze sa nemusi dobre rozprasovat tak ti nepomoze ziaden olej, moze byt aj z NASA, ak je to motor z priamym vstrekom skoncis ako KUK (podrobnosti na fore) ktory si dal vymenit trysky za tie DIESELPOWER RACE myslim s vacsimi otvormi, tie uz nerozprasovali tak dobre a nemazalo to ako ma na stene valca a pripalil kruzky ( a to jazdil na rastlinu, nie nejaky sustruh olej), takze si myslim ze tam by mu nepomohol ani M7ADSIV lebo tam sa pod extremnymi podmienkami mysli hlavne teplota a nie zmiesanie z rastlinnym olejom
Motor po cca 2600 litrů RO bez předehřevu
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
- ozi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 141
- Registrován: 26 úno 2007, 08:30
- Bydliště: Topolcany, Nitra, Slovenska Republika
- Kontaktovat uživatele:
Clio 1991 1.9 D Lucas CAV od 15.4.2007 2x Peveko, oventrop Afriso Flow Control, vymenniky Alu 24 a 30 dosiek, nafta v nerez 25 l, manualne ovladanie spinacov ventilov
- ozi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 141
- Registrován: 26 úno 2007, 08:30
- Bydliště: Topolcany, Nitra, Slovenska Republika
- Kontaktovat uživatele:
skusim odpovedat ja, co si pamatam pavel pisal ze ma 5 valec MB 250 D alebo TD, uz to tu raz pisal v teme " motor po 1200 flaskach RO, pohoda" alebo tak nejako sa to volalokartmen píše:to Pavel: A co máš prosím tě za autí?
Clio 1991 1.9 D Lucas CAV od 15.4.2007 2x Peveko, oventrop Afriso Flow Control, vymenniky Alu 24 a 30 dosiek, nafta v nerez 25 l, manualne ovladanie spinacov ventilov
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34089
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Mam to same v kombiku, ale pod 6l se dostanu na dalnici (ale musim na ni doletet, ne jet po okreskach) a nesmim jet vice jak 90kmh a jeste schovanej za kamoinem aby na me nefoukalowiguf píše:no tak já mam 250D teďko nově, 5-tivál a spotřeba 6 litrů friťáku na 100km. Takže spokojenost
Jinak mam dlouhodobou cca 8l, takže 6 je opravdu nereálný i s motorem v sebelepšim stavu při kombinovaný spotřebě...