Vento TDI 1Z houpe, cuká, někdy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vento TDI 1Z houpe, cuká, někdy
Mám takový problém. Motor 95 TDI 1Z, najeto cca 190tis, aspoň myslim. Občas se stane, že mi motor škubne na zlomek vteřiny, jak při zrychlování, tak někdy i při volnoběhu na místě. Plus ještě někdy na 5. stupeň motor při nízkých otáčkách houpe, někdy zase ne. Přidání plynu nepomůže, houpe dokud nepřesáhne nějaký otáčky, jak kdy cca 1100 - 1200ot. Houpání se projevovalo už dříve, cukání přišlo z ničeho nic a cukalo to pořád, několikrát za kilometr, po prolití váhy vzduchu to přestalo cca na 10 dní, pak to až do teď škubne cca 1x týdně. Další čistění váhy už nepomáhá, takže si spíš myslim, že to byla jen náhoda, že to zrovna přestalo. Motor žere průměrně 5,5l/100km. Za týden najedu asi 300-400km. Na VAGu závady žádné. Za jízdy VAGem neměřeno, špatná baterka v notebooku. Ventil N75 jsem měl venku a čistil ho, šlape bez problémů, normálně pravidelně cvaká a propouští, bordel v něm nebyl. Auto vůbec nekouří a jede jak má. Bublinky v přívodu nafty taky nejsou, tankuju jen shell a omv. Filtr nafty nový.
Mám podezření na 3. vstřik na snímač zdvihu jehly. Může to být ono?
Diky za rady.
Mám podezření na 3. vstřik na snímač zdvihu jehly. Může to být ono?
Diky za rady.
Hm, čerpadlo, toho jsem se bál. Tajně jsem doufal, že to bude něco menšího. Předvstřik je podle vagu předčasný, ale myslím, že je ještě v mezích, lítá to na tý horní zelený lajně.go.vojta píše:jo pokud to cuká tak to může být čerpadlo..projed všechno pořádně vagem a když bude všechno ok. tak zkus nastavit základní předvstřik. pak už jedině čerpadlo.. jedno mám z dobrou cenu..
Jak podle vagu spolehlivě poznám, že jde čerpadlo do kytek? Dá se to přes vag poznat? A to občasný škubnutí vzniká taky kvůli čerpadlu?
Zatím díky moc za rady.
O1 1.9Tdi AGR => PP764, Brzdy 288mm
Zdravím,asi před rokem jsem řešil asi stejný problém.Když jsem se motal po okrese,tak to bylo v poho,ale jak jsem jel na dálnici trvalou rychlostí a chtěl jsem někoho předjet tak auto natvrdo vypadlo tak na vteřinu,nebo několikrát cuklo.Měnil jsem čerpadlo,čistil klapku na turbu,váhu....Nakonec to jsem to odstranil výměnou vstřiku na třetím válci s tím snímačem.Mám najeto přes tři kila a motor je od tý doby v pohodě,Čau.
mužeš je klidně jen vyměnit, akorad si musis dát pozor aby měl ten řídící vstřik spravně pólyBatezip píše:A kdyz uz bych teda menil ridici vstrik, tak bych tam chtel dat vsechny vstriky jiny. Daj se tam bez problemu dat z 81KW? Nemusi se pak jeste neco upravit v ridici jednotce?
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp


- Slim
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 50
- Registrován: 23 kvě 2006, 21:05
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Niesom žiadny technik přes TDi, ale ak už hádate to čerpadlo, tak by bolo na mieste sa spýtať ako to máš so štartovaním? Štartuje Ti auto hneď, alebo to dlhšie točí? Ja osobne som pred cca. 2000km riešil problém ktorý trval snáď rok, a bolo to čerpadlo, samozrejme ale prvým symptómom bolo to že auto blbo štartovalo aj po výmene žhavičiek a batérie (a samozrejem triasol sa motor)... 

Just another badass...
Se startováním nemám problém vůbec, chytne na první škytnutí. I při -25 stupních chytal na první škytnutí. Starty - zimní, teplý, studený - no problem.Slim píše:Niesom žiadny technik přes TDi, ale ak už hádate to čerpadlo, tak by bolo na mieste sa spýtať ako to máš so štartovaním? Štartuje Ti auto hneď, alebo to dlhšie točí? Ja osobne som pred cca. 2000km riešil problém ktorý trval snáď rok, a bolo to čerpadlo, samozrejme ale prvým symptómom bolo to že auto blbo štartovalo aj po výmene žhavičiek a batérie (a samozrejem triasol sa motor)...
O1 1.9Tdi AGR => PP764, Brzdy 288mm
Jo, dík. Odpoledne ten kablík zkontroluju.rfarsky píše:Taky mi chytal super ani se nestačil převalit a přesto to houpání má nastarosti vysokotlaká část v čerpadlo a to bylo v háji.Muselo ven.Ale to občeäsný poškubávání může být třeba narušenej kabel na řídícím vstřiku
O1 1.9Tdi AGR => PP764, Brzdy 288mm