
OT:TDI PD 96kW
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
A co takhle profi set
http://www.rostlinnyolej.cz/cs/konverze ... ort-3.html? Za ty prachy by to mohlo být nový
http://www.rostlinnyolej.cz/cs/konverze ... ort-3.html? Za ty prachy by to mohlo být nový

nemám žádné auto na naftu
To znamená zbytečně to nedusit pod 2 tis. otáček abych to vše pořádně spálil jo ??? jinak moje TDI PD rok 2001 má Bionaftu ( směsnou ) dovolenou, ale přítelkyně s TDI PD 2007 rok to má zakázaný, takže koncern VW a bio no nevím...radluk píše:Fire
ja myslim ze v pohode, nemelo by se tomu celkem nic stat, akorat si hlidej olej, u primeho vstriku pri malem zatizeni - otackach to muze jit nespalene do klikove skrine.
Smesna nafta v poho, mas tam max. 36 % MEŘO. A v nynejsi dobe ma skodovka - VW urcite uz motory pro provoz na smesnou naftu.

v bionaftě není olej, ale metyester (olej zbavený glycerýnu)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Aktivista
- Příspěvky: 33589
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33589
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
No pokud mám správný informace, tak VW a ŠKODA jednu dobu povolovali bionaftu. Potíž byla v tom, že někdy odešlo čerpadlo a zákazník to reklamoval že to bylo kvůli bionaftě a VW pak řekli ( možná i oprávněně ) že zákazník nedodržel tankování bionafty podle normy EN 590. Takže byl problém uhlídat kvalitu, takže to povolení pak VW stáhlo. Navíc kuri=ozní je, že VW na svoje motory bionaftu v mnoha případech schvalovalo, ale BOSCH, kterej tam montoval většinu čerpadel, to enschvaloval.Fire píše:To znamená zbytečně to nedusit pod 2 tis. otáček abych to vše pořádně spálil jo ??? jinak moje TDI PD rok 2001 má Bionaftu ( směsnou ) dovolenou, ale přítelkyně s TDI PD 2007 rok to má zakázaný, takže koncern VW a bio no nevím...radluk píše:Fire
ja myslim ze v pohode, nemelo by se tomu celkem nic stat, akorat si hlidej olej, u primeho vstriku pri malem zatizeni - otackach to muze jit nespalene do klikove skrine.
Smesna nafta v poho, mas tam max. 36 % MEŘO. A v nynejsi dobe ma skodovka - VW urcite uz motory pro provoz na smesnou naftu.... jinak který přesně ty typy oleje můžu používat ??? díkec ...
Každopádně u všech aut od r.v. ca 1995 - 2000 nahoru jsou už hadičky i těsnění odolný bionaftě, takže NO PROBLEM.
Bohužel v důsledku spřísňování emisních limitů a zaváděním DPF (Dieselpartikelfilteru neboli filtru pevných částic) se zvyšuje nejen spotřeba a snižuje výkon, ale jsou při používáni BIONAFTY potíže s regenerací filtru. Proto VW ani SKODA už ve vozech s DPF bionaftu nepovoluje

VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33589
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
informace jsou zajímavé, k těm hadičkám ti řeknu že mám obojí, normální odolnou ropným látkam a M10 odolná na metylester, hadice neměknou a netečou, co se týče čerpadel, tak tu je článek jednoho taxikáře ze slovenska jezdí s koktávkou TDi najeto 600000 měsíčně 15000, leje olej do nádrže bez jakýchkoliv úprav, ohřívané to asi má já když mrknu do mé SDi je tam teplota paliva 51 stupnů miloš