já si to píšu na futra praxe ověří zda ten postup bude všelékem, po boji je každý generál, říkám jen jednoizero píše:No ... CHLAPI ... múdri ste poniektorí strašne, ale aspoň viem, kto kde pchá magnetky![]()
Riešenie je jednoduché ... mnohí ho možno používate natoľko automaticky, že Vás nenapadlo to za celý rok poradiť ... alebo to možno vôbec nepoužívate v domienke, že netreba (bohužiaľ, absolútna kopa garážových i negarážových servisov používa VAG len na reset chýb) ... takže:
VAG-COM ... ECU Motora ... ADAPTACE .... Kanál 0 ... Uložiť.
... presne tak ... "reset" ADAPTAČNÝCH hodnôt v ECU motora.
... a to by som doporučil aj pri vade MAF a podobných chybách, ktoré majú vplyv na dávkovanie paliva a prípravu zmesi. Totiž, ta sviňa ECU si pri chybe zmení adaptačné hodnoty a auto, ktoré pred vadou išlo v pohode, po oprave si stále robí svoje.
Teraz vážne ... vyskúšajte reset adaptačných hodnôt a potom nové zabehnutie auta, stačí prejsť cca 10km, najlepšie niekde na rovinke, nech ECU načíta nové adaptačné hodnoty... tento blbý reset úplne zmenil chovanie auta, opäť oživlo ako bolo pred vadou a spotreba šla späť o cca 1 liter dolu na hodnoty, aké boli pred chybou.
A pre mudrcov ... žiadne magnetky ani nijaké iné postupy chlapci...
Čo sa týka mudrcov s čipovaním cez dva trandíky ... hovoríš tu o svojom "lepšom" čipovaní cez rezistor na čidle teploty alebo o rezistore na cievke polohy šupátka?Strašne ste múdri, ale tam, kde netreba
![]()
Dosť bolo srandy ... navrhujem, aby Tí z vás, ktorí to pri nejakej oprave alebo na svojom aute vyskúšaju, aby sa tu v tomto vlákne podelili o skúsenosti s resetom adaptačných hodnôt. Čo vy na to?
opravy motorých vozidel je cesta do strmého kopce a vrcholu dosáhne jen snílek no hlavně že se ti povedlo miloš