plnící tlak u 1.8T
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No ale ber to pozitivně, máš tam spoustu novejch věcí a navíc už víš co s tim jeFráňa píše:Problém vyřešen. Tak a teď to horší,je to špatným ventilem,takže hlava ven,poskládat znovu a lépe

OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Tak jen tak pro pobavení,ventilama to nakonec taky není,tlaky jsou 11,5 na všech čtyřech válcích a ventily jsou dobrý,bylo mi doporučeno koupit nové turbo,to staré má nejeto cca 5000 km,takže jsem koupil nové turbo a ve středu jde auto zase a opět do servisu
. Nicméně nevěřím tomu že se to zlepší,podle mě to nikdo dohromady prostě nedá...

dones to a do dvoch dni odchadzas aj so softomFráňa píše:Tak jen tak pro pobavení,ventilama to nakonec taky není,tlaky jsou 11,5 na všech čtyřech válcích a ventily jsou dobrý,bylo mi doporučeno koupit nové turbo,to staré má nejeto cca 5000 km,takže jsem koupil nové turbo a ve středu jde auto zase a opět do servisu. Nicméně nevěřím tomu že se to zlepší,podle mě to nikdo dohromady prostě nedá...

Soft měnit nechci,vím jak chodí ve funkčním autě a je to dobrý
Spíš bych rád kdyby mi někdo opravil tu mechanickou závadu,ale to už bych toho chtěl v Čechách asi moc,ale jezdit s takhle rozhašeným autem na Slovensko se mi taky nechce
No snad to ve středu dopadne,kde jinde by to měli opravit než Porsche Praha 



Mám tam sériový blow off,myslíš,že by to mohlo být tím??? V palubce mám budík na tlak turba takže vidím co mi tam lítá za šílenosti,ale že by to dělal blow off mě nenapadlo. Ale určitě tam bude i něco horšího,někdy to nechce nastarovat,motor točí,ale nenaskočí,musíš vypnout klíček,zase s ním otočit a pak to chytne na poprvé... 
