jsou i new Fordni takove srac..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

sandeman píše:Pridam aj svoju skusenost s Mondeom. Mal som 2002 rocnik, 2,0TDDi. Bol to riadny traktor, ale mimo mesta sa dalo ist aj pod 6l/100km ale az po vymene turba :x Po vymene skoro vsetkeho na podvozku stale to nebolo dobre odhlucnene. No nic na to som si zvykol. Predaval som ho asi pol roka kym si naslo kupcu. Ford sa dobre kupuje ale zle predava. Znamy si aj napriek mojim radam kupil Mondeo 2003, 2,0TDCi. Vravel som mu davaj pozor na vstrekovace. Po dvoch mesiacoch mu zacalo blikat zhavenie a uz to slo. Najprv vymenil dva na Slovensku asi za 25000Sk Vtedy som mu odporucal nech ide do Frydku. Nechcelo sa mu. Prednedavnom som ho stretol a rozrozpraval sa, ze musel ist do toho Frydku, dali mu dva repasovane vstreky, kazdy za 4500Kc, vymenili mu nejaku somarinku na cerpadle za 4500Kc, presli mu cely system ultazvukom. No dokopy ho to stalo za pol roka nejakych 50000Sk. Takze TDCi v mondeu sa bohovsky vyplati (wallbash)
Ja som po Mondeu skoncil pri Passate 1.9TDi 96kW a som nadmieru spokojny. Ak Ford tak jedine nove Mondeo, tam uz su motory HDi tak sa hadam tolo nebudu srat.
Jj bohužel i s mondeem mám blbé zkušenosti. Můj zaměstnavatel si o5 nedal říct po mé radě prodat focuse a koupil do firmy loni nové mondeo. To bohužel stojí také více v servisu než jezdí, jsou to většinou drobnosti, ale ty taky dokážou nas..t, ale nejhorší je to že po 6tis. km už odešel dvouhmoťák. Zatim se to všechno řeší na záruku, ale příští rok bude konec a začne do toho akorát cpát prachy. (hm) Hlavně že to bylo levný (wallbash) (wallbash) (wallbash)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Nám už Tranďák jezdí:
- převodovka 36 000kč ( od Forda, to mi přišlo jako solidní cena )
- olej do ní 1500kč
- servotrubky co tekly: 5600kč
- spojková sada Valeo ( 4 dílná s jednohmoťákem ): 14 000kč
- pak už jen bonbónek čepy řízení: +-1000kč a kontolní převážení kardanu 1450kč

No nekup to na auto co má 108 000km :roll:
delfin
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 26 črc 2007, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: na zapade od Prahy

Focus

Příspěvek od delfin »

Velice zajimave tema,takze bych rad prilil trosku oleje do ohne.
Segra ma Focuse 2,0 Tdci,6ti kvalt a nejaky gut vybave.Nevim jakou presne.
Focuse koupila hned jak vysli tyhle novy modely,zacatek 05.
Jedina zavada byla zadrenej EGR ventil.Jo jeste se ji predbihaji hodiny na radiu (SONY).
Podvozek je podle me o krok napred pred VW,bohuzel.Auto krasne drzi stopu a hlavne mi prijde,ze se tak nenaklani.Ma to na klasice 205-55-16.
Obcas se v praci prozenu i ve starsich focusech,ale ten podvozek zavidim.
Jinak se mi u toho moc nelibi interier.VW mi prijde pekne upraveny a utulny.
Takze autum zdar a je fuk,co maj ve znaku.
delfin
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 26 črc 2007, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: na zapade od Prahy

focus

Příspěvek od delfin »

Jeste jsem zapomel,me najeto zhruba 65 tis km a podle palubniho tam ma spotrebu 6,6.Ale jezdi hodne ve meste,takze mi to prijde ok.
Vw Bora Tdi 74 kw
barvas
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 27 říj 2006, 09:07
Odpovědi: 0
Bydliště: praha

Re: jsou i new Fordni takove srac..

Příspěvek od barvas »

jack91 píše:Ahoj
Ford v Nemecku prodvava za super ceny auta rok stare najeto do 19tis km.
Ty nove modely jsou hodne pekny.
Jou i ty nove modely takove srac..?

nebo uz to s kvalitou jde?
jak benziny a diesel motory u new generace?

dikys
S tím srac. je to věc názoru, sám jsem jsem měl řadu let Scorpio 2,5 D, r.v. 88 v elektrice, klima, ABS, prodával jsem ho před 3 lety kolegovi z práce s najetými 380 000tis km, auto mě i jemu dosud slouží bez nejmenších potíží. Já osobně ho řadím mezi nejspolehlivější auto co jsem kdy měl.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Scorpio a Sierra to byly auta co za něco stála a taky poslední spolehlivý Fordi ;)
barvas
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 27 říj 2006, 09:07
Odpovědi: 0
Bydliště: praha

Příspěvek od barvas »

Tomas.cz píše:Scorpio a Sierra to byly auta co za něco stála a taky poslední spolehlivý Fordi ;)
Synek má ve firmě Ford Tranzit 2,5D, r.v.99, je to lenoch a když si tak vzpomínám tak s ním také žádné problémy nejsou. Má ještě Ducato a VW transportér a fordík si vede nejlépe.
rct
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 09 čer 2008, 08:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od rct »

Nevim zda jsem kompetentni k vyjadreni zda ford ano nebo ne ale mam toho s nima dost najeto,takze trochu prispeju -
1/ Sierra 2,3D celkove najeto buh vi,strara klasika,az na to ze se sviraly predni podbehy v nasledku jakesi ranky na predek nikdy nic
2/Sierra 1,8TD rv91 koupeno 93 v D udajne najeto 73t km(sice vypadala ze ano ale nevim,byla od firmy a po rane na zadek)denni provoz 85%mesto a zavady tyto: praskly remen(potkani - oprava cirka20t)prejezd o 3tis. km moje blbost nepocitam jako vadu,po asi dvou letech vymena podavaciho naftoveho cerpadla(odesla membrana - cena noveho kolem 2,5t),spojka + pritlacak + 1x pedal spojky za dobu provozu 3x,desticky cirka po 12tis,kazda ctvrta vymena desticek sly i kotouce,prodavano podzim 98 najeto pokud pocitam ze bylo tech 73tis celkem 425tis.
3/Scorpio 2,9 automat - nebudu hodnotit mel jsem chvilku - nebyl dobry kup
4/Mondeo rv94 1.8 16V - bylo u me rok - zadny problem
5/Mondeo rv 97 1.8TD combi - 2 roky - zadny problem
6/ ted po pauze bez Fordu dalsi - Focus rv03 1.8TDCi najeto necelych 100t a zavada byla vymena turba(ale prodejce se zachoval super a slo to z 75% na nej)
Takze to jsou me zkusenosti z Fordem,jezdil jsem s OCT+Fab nafta i benz a ani tam jsem nemel problemy,je fakt ze ve Fordu se citim vic "jako doma" nez v autech od koncernu VW ale to je otazkou mozna zvyku
Defmanik píše: ...Těsně po zkončení dvouleté záruky se mi kompletně oloupaly prahy až na plech-ford (Valoušek) reklamaci neuznal protože nedošlo k prorezivění tak jsem po usilovném pátrání našel na jednom prahu kvíteček rzi a jeden uznali a druhej jsem platil a ještě mi tvrdily že to je moje vina že jsem si tam měl dát zástěrky...
Tomuhle teda moc nerozumim,s korozi u Focuse sice byly problemy ale pokud byla serviska'(pred FL nemusela byt) potrvzena ze byly prohlidky tak problemy nebyly a menilo ( nebo opravovalo) bez reci.
Jo jeste jsem zapomnel - podnikovy Transit rv 94 - najeto kolem 200t km, pouze olej a nafta, oprava pouze snimac prutoku paliva.
FF 1.8 TDCi 74kW
http://www.ford-focus.cz
MIR.B.M.W
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 22 kvě 2008, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Furth im wald

Příspěvek od MIR.B.M.W »

jely ste v bmw naftovych motorech ale jen 6 valcovymi v kabině nepoznáš jestli to je nafta nebo benzin kort u E-46 330d ..no fordá mám ale transita a nemužu si stěžovat deně nalítam 500km nejmín
moje skype je Mira.B.M.W
Jirka186
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 11 říj 2007, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jirka186 »

Tak já zvlástní zkušeosti mužu řísct že jakmile je v tom tddi nebo tdci tak to stojí za prd
1 okolo 100000 km se těm autum rozblika žhaveni a 99% to bue čerpadlo nebo vsřiky 1% připada na čidlo klepaní ,snimač polahy vačky nebo polohy kliky
2 oprava stojí většinou kolem 50 tisíc pokud jde čerpadlo a vstřiky ještě z repasovat pokud née ta čerpadlo stoji přibližně 48tisíc nový a vstři jeden stojí 9 tisic novej
3 seoru se tam setrváky
4 brzdy stojí za prd auto má velkou spotřebu destiček. a to nemluvim jak často se musej měnit silembloky v rameni
5 odcházej spodky hlavně ojnice

Timhle a ještě víc trpý mondeo a transit u transita akorát neplatěj ty silembloky tam se prozměnu ohybaj nápravy

to vše vím protže už 4 roky dělám ve fordu a tddi tdci ní tu bez čeradel stojí jak nasráno
Norbert
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 04 črc 2008, 10:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Norbert »

Na Focusa či už starého alebo nového sa nemôžem sťažovať. Niekto tu rieši staré traktory atď , to nie je čudo že sa objavujú problemy, ale vývoj ide dopredu ako aj u iných aut WV, nemcov, franzúzov, talianov a v poslednej dobe aj dokonca korejcov. A všade boli a sú nejaké problemové miesta. Myslím že FORD nikoho nepredbieha v poruchovosti a rada aút FORD po roku 2003 už vôbec nie. A ak si to niekto myslí tak to bude jedna babka povedala
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

sieera 2,3D
to je taková nesmrtelná teta

ohledně new fordů si myslim že taky je to s části problém mezi volantem a pedálama

když mu budu šlapat jako na š120 tak to dlouho nevydrží
když s nim pojedu jako důchdce tak mě přežije
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
dj.DEKL
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 24 led 2006, 16:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dj.DEKL »

Transit 2.0 TDDi 75PS cca 300tis km - čerpadlo+vstřiky+turbo původní a pohoda...
Ford Mondeo MK3 2.2TDCI, Ford Escort MK7 Zetec
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Re: Focus

Příspěvek od jordee_23 »

delfin píše:Velice zajimave tema,takze bych rad prilil trosku oleje do ohne.
Segra ma Focuse 2,0 Tdci,6ti kvalt a nejaky gut vybave.Nevim jakou presne.
Focuse koupila hned jak vysli tyhle novy modely,zacatek 05.
Jedina zavada byla zadrenej EGR ventil.Jo jeste se ji predbihaji hodiny na radiu (SONY).
Podvozek je podle me o krok napred pred VW,bohuzel.Auto krasne drzi stopu a hlavne mi prijde,ze se tak nenaklani.Ma to na klasice 205-55-16.
Obcas se v praci prozenu i ve starsich focusech,ale ten podvozek zavidim.
Jinak se mi u toho moc nelibi interier.VW mi prijde pekne upraveny a utulny.
Takze autum zdar a je fuk,co maj ve znaku.
tak neviem ale octa II, golf V atd. ma podla mna lepsi podvozok a hlavne zakruty zvlada lepsie ... proste zadna naprava je uz o niecom inom ...no zase ani G IV ci octa I nedrzi zle :D
GIV var asz 4mot upraveny
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

Jirka186 píše:Tak já zvlástní zkušeosti mužu řísct že jakmile je v tom tddi nebo tdci tak to stojí za prd
1 okolo 100000 km se těm autum rozblika žhaveni a 99% to bue čerpadlo nebo vsřiky 1% připada na čidlo klepaní ,snimač polahy vačky nebo polohy kliky
2 oprava stojí většinou kolem 50 tisíc pokud jde čerpadlo a vstřiky ještě z repasovat pokud née ta čerpadlo stoji přibližně 48tisíc nový a vstři jeden stojí 9 tisic novej
3 seoru se tam setrváky
4 brzdy stojí za prd auto má velkou spotřebu destiček. a to nemluvim jak často se musej měnit silembloky v rameni
5 odcházej spodky hlavně ojnice

Timhle a ještě víc trpý mondeo a transit u transita akorát neplatěj ty silembloky tam se prozměnu ohybaj nápravy

to vše vím protže už 4 roky dělám ve fordu a tddi tdci ní tu bez čeradel stojí jak nasráno
ano asi tak ... tiez som vyskusal par auticok a pokukoval aj po forde ..
okolo mna ich ma par ludi ktorych dost dobre poznam ... a okrem jedneho sa vsade uz sahalo na vstreky a cerpadlo ..

ako u kazdej znacky sa najdu aj take aj take auta a treba mat stastie ... no dobou som nejako prisiel na koncert vw (mam vela kamosov co sa rypu v autach den co den a ja obcas tiez, skusenosti ) a spokojnost ... hlavne rotacky to je speci kapitola :D ...mame v rodine 2 x a jedno PDcko a spokojnost.
GIV var asz 4mot upraveny
Odpovědět

Zpět na „Ford“