EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
S@lli
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 12 úno 2008, 08:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Oslavany

Příspěvek od S@lli »

Neváhat a zaslepit, nevím jak sem na tom se spotřebou,ale je přeče logické, že když tam jde míň bordela, bude to lepší, nic bych neřešil a ani bych o tom nepřemýšlel... Já osobně co sem se o egr dočetl, tak mi trvalo rozhodování den a bylo jasno- stačí se podívat na ty hnusy co to pouští do spal. prostoru- tím kdyby mě někdo krmil, tak .... !









_________________
Golf 3 1.9 TDI 66 KW, zatím jen EGR off
Mili
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 21 kvě 2008, 19:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mili »

Ahojte. Taky přidám trošku do mlýna. Po všech příspěvcích co jsem tady přečetl jsem vyč. sání a nepřipojil na podtlak EGR. Sání nebylo tak zadělané Ale EGR-off. Pro klidné spaní a lepší nádech mého G. Dobrá zpráva klesla mi spotřeba.
xcidx
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 26 bře 2008, 00:46
Odpovědi: 0
Bydliště: okr.Melnik

Příspěvek od xcidx »

Vecernicek píše:
xcidx píše:to se nikomu nezvysila spotreba?
před zaslepením: 6,36l/100km?
po zaslepení: 6,06l/100km... (rofl) jahahaha
ha ha ha
volkswagen passat B6 1.9TDI r.v2006
mattiass
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 24 dub 2008, 14:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Habartov

Příspěvek od mattiass »

Ahoj tak jsem se rozhodl taky zaslepit egr ventil protoze mi auto opri jizde do kopce haze nouzak a po diagnostice jsem zjistil zavadu tlak v sacim potrubi tak sem vydedukoval ze zaslepeni egr by to mohlo vyresit problrm
Seat toledo 66 Kw rv 98
Uživatelský avatar
Red
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 21 kvě 2008, 14:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Red »

Ja mam EGR taky zaslepenej a jak pozoruju a ctu, je urcite lepsi si to udelat, vyresi se tim naky ty problemy :D
VW GOLF III_1.9 TDI, 66kW_1Z, *1995
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

mattiass píše:Ahoj tak jsem se rozhodl taky zaslepit egr ventil protoze mi auto opri jizde do kopce haze nouzak a po diagnostice jsem zjistil zavadu tlak v sacim potrubi tak sem vydedukoval ze zaslepeni egr by to mohlo vyresit problrm
Seat toledo 66 Kw rv 98
Tím to asi nevyřešíš, zkontroluj ventil N75.
Lada 2
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 21 kvě 2008, 20:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Toužimsko

Příspěvek od Lada 2 »

Při těch dnešních cenách každá decka dobrá! Nebo né? (hm) (hm)
G4 85KW 6ti kvalt variant 4 motion
O2 kombajn 103KW
lamozz
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 15 čer 2007, 20:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od lamozz »

mattiass píše:Ahoj tak jsem se rozhodl taky zaslepit egr ventil protoze mi auto opri jizde do kopce haze nouzak a po diagnostice jsem zjistil zavadu tlak v sacim potrubi tak sem vydedukoval ze zaslepeni egr by to mohlo vyresit problrm
Seat toledo 66 Kw rv 98


to vypadá na dírku....

Jinag EGR ven o tom žádná..
Uživatelský avatar
Vecernicek
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Registrován: 07 srp 2007, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Btrnio

Příspěvek od Vecernicek »

jak poznam že padá auto do nouzaku ?
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Ze ti zrazu zacne tahat asi ako skoda 120
Kolotoč TUNING
gonzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 184
Registrován: 06 lis 2007, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Napajedla

Příspěvek od gonzo »

Vecernicek píše:jak poznam že padá auto do nouzaku ?
Dá se to srovnat v tu chvíli když je to v nouzáku výkonově k SDI? Taky se mi to už stalo a opravdu to nejelo.
Seat leon ASV 81KW rv 2000 Powerplus 764 turbo 96 kw chip Huml-Dieselpower
trojka
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 20 říj 2006, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od trojka »

Řekl bych, že se tu řeší několik typů provedení EGR ventilů najednou a proto ty rozkoly a asi i chyby. Když odpojíte EGR musí se odpojit i funkce uzavírací klapky ta zajišťuje pokles tlaku v sacím potrubí a umožňuje průchod výfukovým plynům přes ventil. V opačném případě dojde při aktivaci funkce k silné pumpáži motoru v důsledku "zašpuntování" sacího potrubí klapkou(hrozné zvuky, mraky chyb v ŘJ, atd.). Když je funkce mechanická stačí ji odpojit a je to. Pokud máte EGR s obtokem mimo klapku třeba na SDI, pak je nutno odpojit obě regulace. U EGRu který je ovládán podtlakem zaslepením hadice a klapku která je ovládána servem nejlépe její demontáží z ovládacího čepu. Drží jen na dvou šroubech. Nejen, že je to jednoduché, ale celý systém se pro ŘJ a i případného technika v servisu(pro případ záruky vozu) tváří normálně. Zaslepení přefukového potrubí je vhodné z důvodu zajištění úplné těsnosti, zož je důležité zejména u ojetých vozů, kde je sedlo ventilu již většinou opotřebováno. Dále se to dělá z důvodu odstranění celého přefukového potrubí pro zamezení již zmíněných pazvuků(pak jsou záslepky dvě. Zrychlení ohřevu motoru, alespoň v té nejdůležitější fázi(do 60*C) je nesmysl, také už to někdo zmínil. Ani se mi moc nezdá, že by docházelo k testování EGRu za jízdy(v tahu), protože v tu chvíli by došlo k výraznému poklesu výkonu(zakopnutí) a to by opravdu nebylo pěkné svezení. Vyloučit toto tvrzení však nemohu, nemám k dispozici zmíněný materiál. Pokud dojde v důsledku odstranění funkce EGRu k nějaké chybě něco jste udělali špatně. Systém až na detaily nemá možnost ověřit funkci. Pokud máte vybavené auto výfukovým filtrem pevných částic funkci EGRu bych neodpojoval, výměna není laciná záležitost.
Hardcoreman
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno /Prievidza

Příspěvek od Hardcoreman »

jenom poopravim tvrzeni od trojka, cinnost egr konci na urcitem zatizeni, otackach, a zacina na urcite teplote motoru. RJ ale umi zjistit ci je ok. jak se otevre, poklesne hmotnost nasavaneho vzduchu pres vahu... nektere rj to nepisou nektere jo...
audi 100, 2.5TDi R5 AEL, egr off, kat off, maxidot z a6 4b0920933G + palivomer mod by me, eberspaecher, audi concert CD + md changer, tog sensor emulator, nokia 610, xenon cocky z O2, nova jednotka + fungl nove cerpadlo, turbinka K16 misto puvodni K14
Pavel_H
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 26 kvě 2008, 08:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Pavel_H »

Možno je to riadna hlúposť ale opýtam sa:(LOL)
Len ma tak napadlo čo keby som namiesto prisávania z výfuku prepojil tú rúrku na prisávanie cez vzduchový filter či by aj vtedy zistila RJ že sa niečo deje? Je mi jasné že by tam nebol ten tlak ale išiel by vzduch cez EGR. (hm)
Passat combi, B6, 1,9 TDI PD 74kW, automat 4r.,r.v. 2002, motor AVB,
predošlé:
Seat Ibiza 6L 1,9 TDI 96kW, r.v. 2002
Ford Escort 1,8 16v, r.v. 1996
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Tlačil by jsi vzduch z turba do vzduchového filtru. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“