plnící tlak u 1.8T

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

no uz sme sa posunuli dalej tak daj fotky sviecok.......zmeraj si odpor sviecky a porovnaj navzajom mal by si mat aspon 10mega
...to be or not to be... - faster
Fráňa
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 09 kvě 2007, 16:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fráňa »

A nemohl by to dělat vstřik?
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Fráňa píše:A nemohl by to dělat vstřik?
Taky mě to napadlo. Bílá svíce to je chudá směs ne?
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Fráňa
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 09 kvě 2007, 16:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fráňa »

No,na tom něco bude... Jen mi je divný,že na sériový mapy to chodí... Je vůbec možný aby ten vstřik na sériový mapy stíhal a na ty upravený už ne?
Uživatelský avatar
DworiBak
Přispěvovatel
Příspěvky: 289
Registrován: 07 srp 2007, 18:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od DworiBak »

Fráňa píše:No,na tom něco bude... Jen mi je divný,že na sériový mapy to chodí... Je vůbec možný aby ten vstřik na sériový mapy stíhal a na ty upravený už ne?
je co regulátor tlaku paliva na liště :)
Fráňa
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 09 kvě 2007, 16:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fráňa »

Ten chodí,měřil jsem to,na volnoběh 2.5 baru a drží,v zátěži kolem 3 barů a taky to drží... Třeba to bude tím vstřikem...
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

jooo seria tlak byva 3bar a pri turbo tlaku sa musi zvysovat tz. 3bar a 1bar turbo uz musi tlacit 4bar cerpadlo
...to be or not to be... - faster
Fráňa
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 09 kvě 2007, 16:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fráňa »

Ten tlak jsem měřil na palivový liště,takže ty 3 bary v zátěži byly na ní. Jinak kdyby nechodilo čerpadlo tak by přce byla chudá směs v celým autě a všechny svíčky by byly bílý a ne jen jedna,nebo se pletu?
Fráňa
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 09 kvě 2007, 16:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fráňa »

Problém vyřešen :D . Tak a teď to horší,je to špatným ventilem,takže hlava ven,poskládat znovu a lépe (wallbash)
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Fráňa píše:Problém vyřešen :D . Tak a teď to horší,je to špatným ventilem,takže hlava ven,poskládat znovu a lépe (wallbash)
No ale ber to pozitivně, máš tam spoustu novejch věcí a navíc už víš co s tim je (LOL) stejně ale nechápu proč to blblo jenom na ostrej soft...
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Fráňa
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 09 kvě 2007, 16:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fráňa »

Tak jen tak pro pobavení,ventilama to nakonec taky není,tlaky jsou 11,5 na všech čtyřech válcích a ventily jsou dobrý,bylo mi doporučeno koupit nové turbo,to staré má nejeto cca 5000 km,takže jsem koupil nové turbo a ve středu jde auto zase a opět do servisu (wallbash) . Nicméně nevěřím tomu že se to zlepší,podle mě to nikdo dohromady prostě nedá...
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Fráňa píše:Tak jen tak pro pobavení,ventilama to nakonec taky není,tlaky jsou 11,5 na všech čtyřech válcích a ventily jsou dobrý,bylo mi doporučeno koupit nové turbo,to staré má nejeto cca 5000 km,takže jsem koupil nové turbo a ve středu jde auto zase a opět do servisu (wallbash) . Nicméně nevěřím tomu že se to zlepší,podle mě to nikdo dohromady prostě nedá...
dones to a do dvoch dni odchadzas aj so softom 8)
Fráňa
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 09 kvě 2007, 16:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fráňa »

Soft měnit nechci,vím jak chodí ve funkčním autě a je to dobrý :) Spíš bych rád kdyby mi někdo opravil tu mechanickou závadu,ale to už bych toho chtěl v Čechách asi moc,ale jezdit s takhle rozhašeným autem na Slovensko se mi taky nechce :D No snad to ve středu dopadne,kde jinde by to měli opravit než Porsche Praha (LOL)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

A falosny luft si to neprisava niekde kolo toho valca co je na nom sviecka biela? Vyskousaj zmerat tlaky vo valcoch aj za tepla. A este ma napada jedna vec. Nemas tam nahodou obycajny Blow off ventyl? Ak ano tak to je najpravdepodobnejsia mozna pricina tvojho problemu.
Fráňa
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 09 kvě 2007, 16:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fráňa »

Mám tam sériový blow off,myslíš,že by to mohlo být tím??? V palubce mám budík na tlak turba takže vidím co mi tam lítá za šílenosti,ale že by to dělal blow off mě nenapadlo. Ale určitě tam bude i něco horšího,někdy to nechce nastarovat,motor točí,ale nenaskočí,musíš vypnout klíček,zase s ním otočit a pak to chytne na poprvé... :?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“