plnící tlak u 1.8T

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Fráňa
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 09 kvě 2007, 16:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fráňa »

A jaký blow off bych tam měl dát,kamarád s nimi laboroval s různými značkami a výsledek byl vždy mizernej...
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Takzvany sekvencny blow off valve. Ide oto, ze vtomto motore sa musi aspon urcita cast pretlaku ktory vznikne medzi duchadlom a skrtiacou klapkou vratit spat do sania pred duchadlo. S obycajnym BOV ma to vzdy ak plniaci tlak presiahol 1.3Bar a nasledne odfukol BOV vsetok pretlak spat do atmosfery, ma preplo okamzite do nudzoveho rezimu. So sekvencnym aj pri 1.5Bar ked odfukne BOV motor ide normalne.
Fráňa
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 09 kvě 2007, 16:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fráňa »

jenže mně to do nouzáku nepadá,podle budíku tam jde pořád 1.5 - 1.6 a ten tlak nepadá,což je divný,ale to auto nemá krouťák,vůbec nejde za plynem,nezrychluje,v tu chvíli je to jako by se celý zastavilo,pak to střelý z vejfuku aje vymalováno... někdy se zase naopak stane že na první tři kvalty to fouká tenhle nesmysl a na zbylý tři to nikdy nepřeleze 1 bar,já už jsem na prášky a to na hodně silný,jsem v tom za hromadu peněz v dílech a práci a výsledek nikde,je to pořád stejný...
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

nebudem sa nikomu vnucovat. ked sa chces trapit tak sa trap. a na to porsche v prahe sa moc nespoliehaj. Tolko 1,8 co mne preslo cez ruky v porsche mozno ani nepredali. 8) /obrazne/.
Fráňa
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 09 kvě 2007, 16:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fráňa »

Tak a je to vyřešený :D Ačkoliv jsem si "na doporučení" zbytečně koupil nový turbo jsem problém nakonec vyřešil sám a bylo to fakt prosté,prostě vadná palivová pumpa (wallbash) Jediné co mě na téhle věci opravdu zaráží je,že na to není schopen zádný servis či opravna nebo dokonce "odborník" přijít, na takhle jednoduchou věc. Místo toho měněj čidla,váhu vzduchu,cívky,turba a já nevím co ještě a na pumpu se nikdo ani nepodíval... Ale co,už to chodí,jen mě štvou ty vyhozený desetitisíce (hm) :roll:
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Zas úplně nezoufej, ty věci půjdou prodat třeba tady na fóru a získal jsi dost zkušeností ;)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“