Správně by se přesahy měly měřit při každé demontáži hlavy. Pouze nasadit nové těsnění o stejné tloušťce je špatně (i když to tak skoro všichni dělají, i já
Špatné těsnění pod hlavou-vliv na motor ???
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jinak přesahy pístů se měří hloubkoměrem, nejlépe digitálním nebo hodinkami. Je to dost přesná práce.
Správně by se přesahy měly měřit při každé demontáži hlavy. Pouze nasadit nové těsnění o stejné tloušťce je špatně (i když to tak skoro všichni dělají, i já
). Stává se totiž, že zejména starší motory trpí problémem natahování ojnic. Ojnice se vlivem různých sil v motoru vytahují do délky, čímž mohou způsobit větší přesah než je zdrávo. Pokud by tomu tak bylo a přesah by byl jiný, musí se na základě toho použít "vyšší" těsnění. A pokud by přesah byť jediného pístu překročil 1,200 mm, musí se vyměnit všechny ojnice v motoru (předpis výrobce). Nicméně buď v klidu - ještě jsem neviděl nikoho, kdo by to takto dělal (ani ti nejlepší mechanici).
Správně by se přesahy měly měřit při každé demontáži hlavy. Pouze nasadit nové těsnění o stejné tloušťce je špatně (i když to tak skoro všichni dělají, i já
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)