Sportovy vzduchovy filter Octavia TDi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Já dávám MANN měním co 20tkm a rozdíl výkonu nepozoruju...
Uživatelský avatar
papirex
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Registrován: 19 črc 2007, 18:48
Odpovědi: 0
Bydliště: karviná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od papirex »

2904 píše:
papirex píše:mam Green, po tydnu jezdeni uz je spise black :) vaha vzduchu se mi zda, ze se zasira vic, ale provrtal jsem ji a jezdi to jak slak. jinak to dela vetsi kraval, protoze tam neni filtrbox, takze je vice slyset, jak turbo saje... zvuk to ma dobrej, to jo, a vykon se urcite trochu zvysil... ale mozna se mi to zda...
Ale ty mas asi sisku Green,ked tam nemas filtrbox a ako si vyriesil nasavanie vzduchu?
jo, mam kužel, nasávání myslíš jak?
speed4ever - ATJ - vstřiky 130k, Turbo před výměnou.
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

papirex píše:
2904 píše:
papirex píše:mam Green, po tydnu jezdeni uz je spise black :) vaha vzduchu se mi zda, ze se zasira vic, ale provrtal jsem ji a jezdi to jak slak. jinak to dela vetsi kraval, protoze tam neni filtrbox, takze je vice slyset, jak turbo saje... zvuk to ma dobrej, to jo, a vykon se urcite trochu zvysil... ale mozna se mi to zda...
Ale ty mas asi sisku Green,ked tam nemas filtrbox a ako si vyriesil nasavanie vzduchu?
jo, mam kužel, nasávání myslíš jak?
asi myslel nasávání vzduchu, jakožto sériový filtrbox má přívod vzduchu trubkou od masky nebo z nárazníku, tak jak to máš řešeno ty....?
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
2904
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 26 úno 2008, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Stropkov momentalneU.K

Příspěvek od 2904 »

Sifon píše:S tym klasickym sportovym filtrom je citit rozdiel...mozno nie na max vykone, ale urcite na odozve plynu(v celom spektre otacok) a v nizkych otackach sa mu lepsie dycha...dalsia vyhoda je ta ze si ho mozes preprat podla potreby a nemusis kupovat novy papierak...po skusenostiach aj so siskou aj s vlozkou do boxu by som volil vlozku do povodneho boxu...ten malinky rozdiel ktory medzi nimi je v odozve plynu a placebo efekte za sisku nestoji pokial nenahanas kazdeho 0,5kona...siska je drahsia aj podstatne hlucnejsia...sportova vlozka sa sprava podobne ako papierovy filter akurat vonku pocut viac sycanie turba(mne osobne sa to paci) a v kabine nepocut rozdiel medzi papierom a bavlnou...Inac tiez by ma zaujimalo ako sa chova CDA Airbox hlavne co sa tyka hlucnosti...
Tak som sa nenechal zlakat na sisku a na tvoju radu som kupil Vlozku K&N,a uz je doma :D :D :D ked nahodim dam vediet co a ako,vdaka chlapci (noteeth) Obrázek
Wv Jetta GLI Mk5 2.0TFSI(moj prvy benzin)LHD
Obrázek

Predana,Octavia 2.0TDI Sportline-2006,BKD,Black,sat.nav.Nexus-dx,,Profituning Soft.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“