přečipování sharana
Moderátoři: šulda, Moderátoři
mrkni na e-pneu, vypocet obvodu kola.
me vysel rozdil 5,23% ...
takze spotreba podle "ukecanyho" pocitadla je ted o tech 5,23% vyssi + jezdis o 5,23% rychlejc nez si myslis, tedy ne 140 ale 147km/h. z moji zkusenosti podle palubaku je treba na dalnici rozdil u oc1/81kw pri 120km/h jsem ujel tu samou trasu za prumer 5,2l a pri 140km/h uz to bylo 6,3l. takze pri 150km/h ....(vsechno s tempomatem v 5:00 tedy bez predjizdeni//brzdeni) proste ta spotreba s odporem vzduchu dost roste a u takovy velky "krabice" co mas ten rozdil bude urcite vetsi.
tomik.
me vysel rozdil 5,23% ...
takze spotreba podle "ukecanyho" pocitadla je ted o tech 5,23% vyssi + jezdis o 5,23% rychlejc nez si myslis, tedy ne 140 ale 147km/h. z moji zkusenosti podle palubaku je treba na dalnici rozdil u oc1/81kw pri 120km/h jsem ujel tu samou trasu za prumer 5,2l a pri 140km/h uz to bylo 6,3l. takze pri 150km/h ....(vsechno s tempomatem v 5:00 tedy bez predjizdeni//brzdeni) proste ta spotreba s odporem vzduchu dost roste a u takovy velky "krabice" co mas ten rozdil bude urcite vetsi.
tomik.
Znížila na 100% a som z toho v šoku. Pre motory PD je to velmi dobré. Ja mám PD a znížila sa mi 0,7L mimo mesta a odskúšané a odlitroval som to na 4 plných nádržiach. Ale zase všetko závisí o spôsobe jazdy. musíš jazdit rozumne a využívat ten výkon ked len treba a nie šprinty. Proste jazdím ako predtým a dost vysoku rýchlostou aj po dialnici.pedro píše:chlapi furt se tu bavíte o té spotřebě. už jsem tu i napsal že jsem po počítal dle ujetých km a natankovaných litrů. tankuju plnou tak 2-3krát do týdne tak to není problém spočítat. spíš by mě zajímalo jestli má někdo skušenost s tím že se mu spotřeba po přečipování snížila nebo se zvedl jen výkon. dík moc

Slovensko
VW Passat B7
VW Passat B7
v tom případě si konečně člověk koho jsem hledal. nesprintuji s tím. je předjíždím a jezdím rychle ale že bych se snažil na to dupat abych druhým ukázal jak rychle je dokážu předjet to ne. tak asi do toho teda půjdu. díky mocTRULI 1 píše:Znížila na 100% a som z toho v šoku. Pre motory PD je to velmi dobré. Ja mám PD a znížila sa mi 0,7L mimo mesta a odskúšané a odlitroval som to na 4 plných nádržiach. Ale zase všetko závisí o spôsobe jazdy. musíš jazdit rozumne a využívat ten výkon ked len treba a nie šprinty. Proste jazdím ako predtým a dost vysoku rýchlostou aj po dialnici.pedro píše:chlapi furt se tu bavíte o té spotřebě. už jsem tu i napsal že jsem po počítal dle ujetých km a natankovaných litrů. tankuju plnou tak 2-3krát do týdne tak to není problém spočítat. spíš by mě zajímalo jestli má někdo skušenost s tím že se mu spotřeba po přečipování snížila nebo se zvedl jen výkon. dík moc
VW sharan 2001, 1,9tdi PD 85kw, chip 135HP
Máte tu dost odborníkov ktorý Ti dokážu mapy upravit aj na výkon aj na spotrebu ale dve veci sa nedajú nikdy dat dokopy. Dalej ked ideš robit soft tak treba auto nalogovat a presne upravit na tvoj motor a zohladnit v akom stave je motor. Nalogovat aby ste vedeli ako pracuje pri zátaži. Mne to upravoval kámoš z čiech a som velmi spokojný aj napriek že si to dokážem spravit sám. Ale dve hlavy viac rozumu. Motor neni pretlakovaný a dymivost je ok ako mábyt. Ani to nezbadáš. Niektorý chodia ako dymovnice. Chcel som aby motor dlho vydržal. Tak sme pridali pár koní. Samozrejme využívam to hlavne pri predbiehaní a ked mám auto naložené a hlavne motor zohriaty. Podla toho sa správam aby mi dalej spojka neodišla a iné veci. Jazdím plynule ale aj drsne ale vždy už v pohybe. 

Slovensko
VW Passat B7
VW Passat B7
a nezapnul jsi klimu teď s těmi koly? jenom gumama ten rozdíl rozhodně nebude, hledej i jindepedro píše:není to moc je to super. takovou spotřebu jsem měl než jsme vyměnil kola. ted jsem na 7,5l ať dělám co dělám. jezdím hodně dálky a fakt nepřekročím 140 což si myslím že není tak moc. když jsem takhle jezdil dřív tak se mi povedlo ujet skoro 1100km na nádrž. ted když ujedu 900 a něco navíc tak jsem rád.

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


nezapnul jsem klimu. sejmul jsem zajíce který mi celkem dost poničil celý předek auta. už to mám celé v cajku. a jak mi tlakoval klimu tak zjistil že ještě jedna trubka od klimy je špatná takže klimu nepolužívám.
Přečipování mi bude dělat člověk na kterého jsem dostal kontak od autorizovaného servisu VW. chce za to 12tis a dává na to zaruku. ještě teda musím zjistit na co se ta záruka vstahuje. tak snad by to neměl být nějaký břídil.
Přečipování mi bude dělat člověk na kterého jsem dostal kontak od autorizovaného servisu VW. chce za to 12tis a dává na to zaruku. ještě teda musím zjistit na co se ta záruka vstahuje. tak snad by to neměl být nějaký břídil.

VW sharan 2001, 1,9tdi PD 85kw, chip 135HP
Hlavne vyzálohovat obidva softy na CD aj origoš aj upravený. Oni furt rozprávajú že Ti zálohujú a vobec nie. Ked pojdeš do servisu tak vždy nezabudni im povedat že máš upravený soft ak byrobili niečo RJ aby juneodpálili.pedro píše:nezapnul jsem klimu. sejmul jsem zajíce který mi celkem dost poničil celý předek auta. už to mám celé v cajku. a jak mi tlakoval klimu tak zjistil že ještě jedna trubka od klimy je špatná takže klimu nepolužívám.
Přečipování mi bude dělat člověk na kterého jsem dostal kontak od autorizovaného servisu VW. chce za to 12tis a dává na to zaruku. ještě teda musím zjistit na co se ta záruka vstahuje. tak snad by to neměl být nějaký břídil.
Slovensko
VW Passat B7
VW Passat B7
jestli dáš 12 za čip toho sharana, tak to jsou vyhozený peníze, to skoro dá na jiný turbo (z 96kW) a velmi kvalitní čip na vyšší výkon a bezpečně:o
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Víš o někom kdo to přečipuje levněji aniž bych se musel nějak strachovat? tady to mám s doporučení od mechanika a od prodejců VWMirekX píše:jestli dáš 12 za čip toho sharana, tak to jsou vyhozený peníze, to skoro dá na jiný turbo (z 96kW) a velmi kvalitní čip na vyšší výkon a bezpečně:o
VW sharan 2001, 1,9tdi PD 85kw, chip 135HP
vím
dieselpower - kontaktuj reeshu
myslím že neexistuje nikdo, kdo by s jejich úpravama nebyl maximálně spokojený, já mám po čipu (170 PS??) najeto 120 tis km (celkem 300 tis) a supr....

dieselpower - kontaktuj reeshu
myslím že neexistuje nikdo, kdo by s jejich úpravama nebyl maximálně spokojený, já mám po čipu (170 PS??) najeto 120 tis km (celkem 300 tis) a supr....

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


kamionisti davaju pave cip kvoli spotrebe ako pise Huml,pri tych spusta kilometroch sa im to vyplati. Inac HUML - prvykrat v zivote vidim,ze si sa kopol a sakramentsky. Skus si dat koleso 225/45/17 a 195/65/15 vedla seba a uvidis ten rozdiel !!! Ziadne rovnake-rozdiel vo vyske kolies je min.2cm,skus to !!! 225-ka koleso je o dost vyssie a ma vacsi obvodHuml píše:jo přečipování zvedne výkon a za jistých okolností klesne i spotřeba, obecně to, ale říct nejde, spousta lidí chce čip kvůli zvednutí výkonu a chtějí ho taky využívat, tak potom v tomto případě nemůžeš čekat snížení spotřeby
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Lubomt : neviem či si náhodou nestrelil Ty (nič v zlom):lubomt píše:kamionisti davaju pave cip kvoli spotrebe ako pise Huml,pri tych spusta kilometroch sa im to vyplati. Inac HUML - prvykrat v zivote vidim,ze si sa kopol a sakramentsky. Skus si dat koleso 225/45/17 a 195/65/15 vedla seba a uvidis ten rozdiel !!! Ziadne rovnake-rozdiel vo vyske kolies je min.2cm,skus to !!! 225-ka koleso je o dost vyssie a ma vacsi obvodHuml píše:jo přečipování zvedne výkon a za jistých okolností klesne i spotřeba, obecně to, ale říct nejde, spousta lidí chce čip kvůli zvednutí výkonu a chtějí ho taky využívat, tak potom v tomto případě nemůžeš čekat snížení spotřeby
http://www.tuning.sk/converter_wheels.php
zadal som tie 15 a 17 a priemer kolesa v rozdiele 1 mm. Tak mi tam nepasujú tie 2 cm.
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor