Potíže s kotoučema
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Taky se mi spoustu ATE vrátilo, myslel jsem že to postihovalo jen PowerDisc ale ono i obyčHuml píše:těch faktorů je víc, řidičem počínaje a špatně očištěným nábojem konče, každopádně velký rozdíly jsou i v kotoučích různých výrobců, třeba loni asi neměli dobrej rok v ATE, jelikož všechny kotouče co jsme namontovali se do jednoho vrátily jako třepající, to už asi nebude jen špatným očištěním nebo volným ložiskem, teď montujeme Feroda, cena je sice poloviční, ale musím zaklepat, zatím drží

- Vecernicek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 400
- Registrován: 07 srp 2007, 20:59
- Bydliště: Btrnio
cca 4x jsem zastavil ze 160-0 opravdu natvrdo co nejvíc to šlo. Mám Zimmermany větrané nevrtané a nezkroutili se. Na Toledu 1L.
Teď už začínají dosluhovávat, destičky mají sotva 3mm a kotouče okolo 18mm tak se při brždění ze 160-100 jsou v pohodě, ale pak se obejvuje takovej protivnej zvuk ne klepaní nebo třepání ale hučení, to bude asi už tím že jsou v těch vyjetých drážkách a přecejenom jsou tam krapet jiné rozměry při změně teplot.
PS: Kde na to kluci berete... chtěl jsem zimmermany větraný vrtaný ale cena 3200,- je fakt moc

PS: Kde a za kolik berete Feroda kotouče?
Teď už začínají dosluhovávat, destičky mají sotva 3mm a kotouče okolo 18mm tak se při brždění ze 160-100 jsou v pohodě, ale pak se obejvuje takovej protivnej zvuk ne klepaní nebo třepání ale hučení, to bude asi už tím že jsou v těch vyjetých drážkách a přecejenom jsou tam krapet jiné rozměry při změně teplot.
PS: Kde na to kluci berete... chtěl jsem zimmermany větraný vrtaný ale cena 3200,- je fakt moc


PS: Kde a za kolik berete Feroda kotouče?
auto mě živí. pokud mě živí musí si vydělat i na sebe. pokud má živit mě i sebe musí být v co největší kondici a já na něm nesmím šetřit. takže investovat musím a chci protože je to můj druhý domov. tam na to beru.
)))) je to takové nutné zlo pro pohodlí a bezpečnost.

VW sharan 2001, 1,9tdi PD 85kw, chip 135HP