Týnec pokračování

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Madmin
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 12 úno 2008, 13:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Madmin »

reesha píše:
Kornout píše:Tak naposled, už jsem teda nechtěl nic psát, ale ještě jednou.
Ten naměřenej výkon je vzhledem k té konfiguraci (PP764 + GT1749VA) OK? Ano, ne.
PS: Neříkám, že Reesha to neumí, ba naopak, proto mě to zaráží.
Ahoj Kornoute,

viděl jsem tvou reakci na Blahův graf. Doufám, že nejde o pouhou provokaci, a neschopnost unést prohry chipfora ve sprintech atd... jak mi to zatím připadá.

K věci. Co se týče Blaha, já si myslím, že výsledek je to pěkný. Průběh grafu hladký, dokonce bych jej označil za velmi dobrý. Nevím co k tomu dodat...

Proč se ti výkon nezdá? Já to auto nešponoval na maximum. Nebo je to špatně?

(z toho co píšeš rozumím, že pokud má auto komponenty na 190hp, ale výkon má jen 170hp - tak je to špatně. Já to bohužel - nebo naštěstí? - vidím trochu jinak)
nerek bych prohru chipfora, pokud vim cajicek te porazil s prehledem jak s nitrem tak bez nitra, nic to nemeni natom ze si odvedl slusnou praci s kombikem a zajel jedinecnej cas

jinak cajicek ma trysky FIRAD RACE a soft od chipfora jak vidis tak to funguje
4. misto mel westa se seriovym autem Leon ARL 4x4 + soft od chipfora a porazil i znacne odlehcenou A3 4x4 s PD race vstrikama od DP


doufam ze tu ten prizpevek aspon chvili vydrzi
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

pokud na tom ALH vyměnil jen turbo a trysky (jak je psáno), tak si myslím, že 145 PS je krásných a se zachováním vysoké spolehlivosti.
Se seriovým 66kW coolerem, spojkou a výměníkem oleje je 160 PS možná jen jako overboost, ale na normální ježdění je to blbost. Nikdo dopředu neví, že se za tím autem po dálnici nepotáhne třeba dvouosák atd.
To je podle mě rozdíl mezi seriózní firmou, co dá na úpravu záruku a nějakejma sprintoladičema, kde je priorita něco úplně jinýho a záleží na každým, jestli se chce chlubit grafem, nebo chce najezdit ještě několik set tisíc km... :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Já mám stejný názor a jiný člověk co čipuje moje auta a moje zákazníky kteří jsou spokojeni a doporučují jiné lidi z důvodu spolehlivosti a kvality něco na tom je neblbnout a dělat věci pořádně navíc dělá to přes 10 let a už se může opřít i o zkušenosti co pobral od života ono čipnout tak že lítaj turba jak na běžícím páse výfukem ven nejni žádný umění že? :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Madmin píše:jak s nitrem tak bez nitra
Tak pokud udelal s nitrem pouze o dve desetiny nizsi cas, tak zjevne neumi vyuzit potencial nitra ... ja jsem mel moznost jet v Leonu od MaxTDI a pri pouziti nitra to byl vice nezli znatelny rozdil
Ladas píše:ono čipnout tak že lítaj turba jak na běžícím páse výfukem ven nejni žádný umění že? :D
Ostatne to je duvod, proc maji Cajicek a Hanz turba vyhrezla ven z motoroveho prostoru. Nekdo ladi soft s ohledem na HW, jiny ladi HW, aby se to dal dobre servisovat (vzhledem k nutnosti, potrebe a cetnosti techto zasahu) kvuli "muskam" v softu :roll:

Jinak nevim no ... nebyl jsem tam, nicmene pokud Cajicek se svym specialem (a jinak to snad rozumne uvazujici clovek nenazve, kde by platne STK bylo jen velkym omylem) vyhral "jen" o 4 desetiny, pak je to ponekud k placi vzhledem k Reeshovu seriovemu vzhledu vozu a vahou pres 1,5tuny.

Pokud je tu nekdo, kdo se snazi jakymkoliv zpusobem zvelicovat Cajickuv predvedeny vykon, pak nezbyva, nez s nim soucitit v souvislosti s jeho naivitou a omezenosti videt fakta.

(offtopic) to by me zajimalo, co by dokazal postavit Dieselpower, kdyby mel k dispozici to nesmirne mnozstvi financi, ktere byly (zcela zjevne) nagrcany do Cajickova vozu ... a mam duvod se domnivat, ze nejsem sam / (offtopic)
Naposledy upravil(a) Forest dne 20 čer 2008, 08:27, celkem upraveno 2 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Mongo
Přispěvovatel
Příspěvky: 949
Registrován: 16 dub 2007, 16:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mongo »

no ina kategoria to asi ani byt nemoze.. pretoze ta fabia uz len koli tomu ze je to 4x4 je special... a o tych peniazoch.... skuste si pozriet tu ich stranku turbo devils ci ako to je... a poviem vam ze ked kazdy ten ich clen ma na take auta... tak potom nieje pochyby ze maju veelmi slusny kapital... a btw. asi v januarovom auto tuningu bolo DVD a tam bola tato cajickova Fabia.... a len tak som bol zvedavy ze co to ma za matros na palubke ked je to cisto zavodny voz.. a ahla.. ono je tam alcantra... tak teda fajn no... uz ked si niekto dava alcantru na palubku v taktomto aute.. :-D
Madmin
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 12 úno 2008, 13:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Madmin »

myslim ze to neni alcantra ale flok nebo jak se tomu nadava

openezich to je otom neni potreba pochybovat ale zaruka dost penez neznamena hned uspech

me staci co mi rikal Kulek s A3 (doufam ze mu nekomolim jmeno) co do toho nacpal za penize diky IC nema ani vyztuhu a stejne treba skoncil za seriovim leonem ARL kterej ma pouze upravu softu ktera ho stala pred rokem a pul 2500
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Mongo píše:...
Ja nemluvim o tom, ze na to maji (budiz mu to prano), ja zde mluvim o efektivite tedy pomer vstupy/vystupy. A co se tyce pouzitych materialu - ted uz je to jedno, special nemuze byt "specialnejsi", takze at tam ma klidne polstrovani z klokanich predkozek pokud mu to na sprintech pomuze :D
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Mongo
Přispěvovatel
Příspěvky: 949
Registrován: 16 dub 2007, 16:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mongo »

tak jasne... su podla mna aj na tomto fore ludia ktori ako sa hovori dokazu za malo penazi vela muziky... ale to je uz o sikovnosti .no a ta efektivita ... mhmm no uznat treba ze ta fabska ide no...ale zas ako hovoris ten pomer podla mna tomu nezodpoveda... :-)
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“