Cuká a chcípe - dlouho startuje - čerpadlo píská. Co s tím?
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Cuká a chcípe - dlouho startuje - čerpadlo píská. Co s tím?
Zdravím mám peugeot 205 1.9 GDI. Čerpadlo bosch. Jezdím na přefiltrovaný použitý frit. olej. s předehřvem, palivový filtr OK (koupě nového a bezezměny); 500 km pohoda ale najednou občas za jízdy škubne. Nyní jak začene občas škubat tak se stane, že prostě motor přestane táhnou a chcípne ikdyž mám podlahu cca po 5 km. Někdy třeba po 100m. Po chvíli stání v klidu jde nastrtovat (musím dýl točit tak cca 10 - 20 vteřin /jak kdy) dříve chytlo na brnknutí. Když jej nastartuji tak z čerpadla je slyšet pískání závislé na otáčkách) Dřív jsem si toho nevšiml. Mám od palivového filtru průhlednou hadičku a všiml jsem si, že tam někde saje vzduch. Mylsel jsem že to bude tím ale nevím. Opravil jsem to ale zase to začalo dělat musím odmontovat nádrž a podívat se kde to saje. Nikde jinde jsem chybu nenašel.
Prosím poraďte kde je chyba.
Prosím poraďte kde je chyba.
jojo taky bych typ na vzduch u my stary 205ky jsem filtr vyhodil a dal tem jen ten maly se sitkem a najel 100tkm bez problemu akorat jsem jezdil na cistej fritak ne prepalenej.Je potreba vse dokonale utesnit vymenit ztvrdle hadice a popripade dat na trubicky nejprve kousky tencich gumovych hadicek a teprve pres prevleknout a dotahnout hadice ,akorat ten pistivi zvuk me mate ale to muze byt zpusobene vzduchem.Myslim ze nadrz nebude ten problem kde to prisava.
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33589
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
si dej od filtru k čerpadlu průhlednou hadici, budeš mít jasno co k tomu čerpadlo jde jestli nic, palivo, bubliny, dělá se i jednoduchý test hodíš kanystr s palivem přímo k čerpadlu pokud to pojede jak raketa máš to ve vedení od nárže milošjumbo- píše:no jo ale já tam teďka mám danej jinej průhlednej a tam žádná pumpička není a je vidět, že to jde z hadice někde. nevím přesě už odkud. Tím to podle mě nebude neím no.
ted jsme se sousedem resili taky zajimavou vec taky jezdi na olej co ma ode me a posledni pulrok jeho toyota camry taky nechtela jet a a porad chcipala porad nevedel co s tim vse vymeneno az nakonec se prislo na to kdyz sundal nadrz ze ma jednu trubicku u nadrze mirne zkorodovanou a v tom byl cely problem prisavalo to malinko vzduchu a proto to nechtelo jet a ted zase toyota vesele lita 

jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG
nyní T4 long 2.4D syncro - nafta

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33589
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
amynames píše:ted jsme se sousedem resili taky zajimavou vec taky jezdi na olej co ma ode me a posledni pulrok jeho toyota camry taky nechtela jet a a porad chcipala porad nevedel co s tim vse vymeneno az nakonec se prislo na to kdyz sundal nadrz ze ma jednu trubicku u nadrze mirne zkorodovanou a v tom byl cely problem prisavalo to malinko vzduchu a proto to nechtelo jet a ted zase toyota vesele lita





Tak už sjem zjistil čím to je.
Celej den jsem se v tom hrabal oddělal jsem ručku a vejfuk a nakonec všechny hadice u nádrže a vytáhl jsem nádrž.. nikde nic jsem nenašel ikdyž jsem hadice u nádrže vyměnil. tak jsem se nasral a zacpal jsem tu hadici u nádrže (přítok do motoru) a u bosche jsem druhej konec taky oddělal a kompresorem jsem to natlakoval a ejhle. Mám tam předehřívač přímo v bloku motoru. a tam je nějaká jak kdyby zaplombovaná trubka a tama mě vychal ten olej a tak jsem zjistil kudy to konečně sálo ten vzduch tak jsem to zase všechno namotoval zpátky a zejtra se na to vrhnu. Obejdu ten předehřívač (protože jsem si sehnal předehřívač přímo filtru chladící kapalinou za 150.) jen přepojím hadice a bude.
Teda doufám
Dám vědět

Teda doufám

Dám vědět

jen počkej, jak na podzim budeš tlačit z tesca košík flašek k autu, až bude nafta za 50Kč, tak na to budou jezdit i shelláci..... 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


tankuju teď 22MirekX píše:jen počkej, jak na podzim budeš tlačit z tesca košík flašek k autu, až bude nafta za 50Kč, tak na to budou jezdit i shelláci.....


Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jo, montujeme taky GPS moduly a průtokoměry nafty na náklaďáky a traktory a věř, že za 22 to dlouho nebude....
takovej zájem teď o to je, že to bude mít každý traktor....
chlapi zde snad prominou, že jsem to téma trochu zaprasil OT...

takovej zájem teď o to je, že to bude mít každý traktor....
chlapi zde snad prominou, že jsem to téma trochu zaprasil OT...

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


nepodporuju bagristy a traktoristy ty už mají ho.no cca 3roky...MirekX píše:jo, montujeme taky GPS moduly a průtokoměry nafty na náklaďáky a traktory a věř, že za 22 to dlouho nebude....![]()
takovej zájem teď o to je, že to bude mít každý traktor....
chlapi zde snad prominou, že jsem to téma trochu zaprasil OT...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Zdravím tak já se na chvíli vrátím k tématu. Jak jsem řekl včerá tak jsem dnes udělal obešel jsem předehřívač od výrobce (integrovanej v bloku motoru) a napojil to přímo. No a už mě to zase lítá jako předtím.
Jen bych měl dotaz jestli máte někdo zkušenosti s motory BMW na olej. Kamoš se mě na to ptal koupil si teďka opel omegu 1995 2,5 l TDI a má tam prý motor z BMW ale bratr má BMW (sice pětkovej benzín 2,5l ale i na motoru mají logo BMW a na tom co tam měl on tak nic nebylo tak nevím no.). Víc toho momentálně nevím. Jestli to tomu motoru nebude nějak vadit. S TDIčkama nemám zkušenosti tak jestli někdo máte dejte vědět..

Jen bych měl dotaz jestli máte někdo zkušenosti s motory BMW na olej. Kamoš se mě na to ptal koupil si teďka opel omegu 1995 2,5 l TDI a má tam prý motor z BMW ale bratr má BMW (sice pětkovej benzín 2,5l ale i na motoru mají logo BMW a na tom co tam měl on tak nic nebylo tak nevím no.). Víc toho momentálně nevím. Jestli to tomu motoru nebude nějak vadit. S TDIčkama nemám zkušenosti tak jestli někdo máte dejte vědět..

-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
v oplu je ten samej motor jako v BMW 525tds e34, akorát je přiškrcenej ze 140 na 130 koní, a mám takovej pocit že je to ještě komůrkáčjumbo- píše:Zdravím tak já se na chvíli vrátím k tématu. Jak jsem řekl včerá tak jsem dnes udělal obešel jsem předehřívač od výrobce (integrovanej v bloku motoru) a napojil to přímo. No a už mě to zase lítá jako předtím.![]()
Jen bych měl dotaz jestli máte někdo zkušenosti s motory BMW na olej. Kamoš se mě na to ptal koupil si teďka opel omegu 1995 2,5 l TDI a má tam prý motor z BMW ale bratr má BMW (sice pětkovej benzín 2,5l ale i na motoru mají logo BMW a na tom co tam měl on tak nic nebylo tak nevím no.). Víc toho momentálně nevím. Jestli to tomu motoru nebude nějak vadit. S TDIčkama nemám zkušenosti tak jestli někdo máte dejte vědět..

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5