Cuká a chcípe - dlouho startuje - čerpadlo píská. Co s tím?

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

jumbo-
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 15 čer 2008, 20:27
Odpovědi: 0

Cuká a chcípe - dlouho startuje - čerpadlo píská. Co s tím?

Příspěvek od jumbo- »

Zdravím mám peugeot 205 1.9 GDI. Čerpadlo bosch. Jezdím na přefiltrovaný použitý frit. olej. s předehřvem, palivový filtr OK (koupě nového a bezezměny); 500 km pohoda ale najednou občas za jízdy škubne. Nyní jak začene občas škubat tak se stane, že prostě motor přestane táhnou a chcípne ikdyž mám podlahu cca po 5 km. Někdy třeba po 100m. Po chvíli stání v klidu jde nastrtovat (musím dýl točit tak cca 10 - 20 vteřin /jak kdy) dříve chytlo na brnknutí. Když jej nastartuji tak z čerpadla je slyšet pískání závislé na otáčkách) Dřív jsem si toho nevšiml. Mám od palivového filtru průhlednou hadičku a všiml jsem si, že tam někde saje vzduch. Mylsel jsem že to bude tím ale nevím. Opravil jsem to ale zase to začalo dělat musím odmontovat nádrž a podívat se kde to saje. Nikde jinde jsem chybu nenašel.

Prosím poraďte kde je chyba.
mm
Přispěvovatel
Příspěvky: 226
Registrován: 12 pro 2006, 13:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od mm »

me u peugeotu 309 prisavala vzduch rucni pumpicka je na palivovym filtru
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od bobyd »

jojo taky bych typ na vzduch u my stary 205ky jsem filtr vyhodil a dal tem jen ten maly se sitkem a najel 100tkm bez problemu akorat jsem jezdil na cistej fritak ne prepalenej.Je potreba vse dokonale utesnit vymenit ztvrdle hadice a popripade dat na trubicky nejprve kousky tencich gumovych hadicek a teprve pres prevleknout a dotahnout hadice ,akorat ten pistivi zvuk me mate ale to muze byt zpusobene vzduchem.Myslim ze nadrz nebude ten problem kde to prisava.
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
jumbo-
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 15 čer 2008, 20:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od jumbo- »

no jo ale já tam teďka mám danej jinej průhlednej a tam žádná pumpička není a je vidět, že to jde z hadice někde. nevím přesě už odkud. Tím to podle mě nebude neím no.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33589
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jumbo- píše:no jo ale já tam teďka mám danej jinej průhlednej a tam žádná pumpička není a je vidět, že to jde z hadice někde. nevím přesě už odkud. Tím to podle mě nebude neím no.
si dej od filtru k čerpadlu průhlednou hadici, budeš mít jasno co k tomu čerpadlo jde jestli nic, palivo, bubliny, dělá se i jednoduchý test hodíš kanystr s palivem přímo k čerpadlu pokud to pojede jak raketa máš to ve vedení od nárže miloš
mynames
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 01 říj 2006, 19:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Dvůr králové

Příspěvek od mynames »

ted jsme se sousedem resili taky zajimavou vec taky jezdi na olej co ma ode me a posledni pulrok jeho toyota camry taky nechtela jet a a porad chcipala porad nevedel co s tim vse vymeneno az nakonec se prislo na to kdyz sundal nadrz ze ma jednu trubicku u nadrze mirne zkorodovanou a v tom byl cely problem prisavalo to malinko vzduchu a proto to nechtelo jet a ted zase toyota vesele lita :-)
jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG :-) nyní T4 long 2.4D syncro - nafta
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33589
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

mynames píše:ted jsme se sousedem resili taky zajimavou vec taky jezdi na olej co ma ode me a posledni pulrok jeho toyota camry taky nechtela jet a a porad chcipala porad nevedel co s tim vse vymeneno az nakonec se prislo na to kdyz sundal nadrz ze ma jednu trubicku u nadrze mirne zkorodovanou a v tom byl cely problem prisavalo to malinko vzduchu a proto to nechtelo jet a ted zase toyota vesele lita :-)
a

:worthy: to je pořád dokola průhledná hadice k čerpadlu a vidíš když to maká jak má a vidíš ten bublifuk když čerpadlo stávkuje, taky to nic když motor jen točí a točí :o :? (LOL) :-D miloš
jumbo-
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 15 čer 2008, 20:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od jumbo- »

Tak už sjem zjistil čím to je. :) Celej den jsem se v tom hrabal oddělal jsem ručku a vejfuk a nakonec všechny hadice u nádrže a vytáhl jsem nádrž.. nikde nic jsem nenašel ikdyž jsem hadice u nádrže vyměnil. tak jsem se nasral a zacpal jsem tu hadici u nádrže (přítok do motoru) a u bosche jsem druhej konec taky oddělal a kompresorem jsem to natlakoval a ejhle. Mám tam předehřívač přímo v bloku motoru. a tam je nějaká jak kdyby zaplombovaná trubka a tama mě vychal ten olej a tak jsem zjistil kudy to konečně sálo ten vzduch tak jsem to zase všechno namotoval zpátky a zejtra se na to vrhnu. Obejdu ten předehřívač (protože jsem si sehnal předehřívač přímo filtru chladící kapalinou za 150.) jen přepojím hadice a bude.

Teda doufám 8)

Dám vědět :)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

já bych věděl ale to by jste mě neměli rádi :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

jen počkej, jak na podzim budeš tlačit z tesca košík flašek k autu, až bude nafta za 50Kč, tak na to budou jezdit i shelláci..... :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

MirekX píše:jen počkej, jak na podzim budeš tlačit z tesca košík flašek k autu, až bude nafta za 50Kč, tak na to budou jezdit i shelláci..... :D
tankuju teď 22 :D jinak lejt tam kde co tak to bych radši chodil pěšky existuje přísloví:Když chceš mít opice, musíš mít i na banány! ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

jo, montujeme taky GPS moduly a průtokoměry nafty na náklaďáky a traktory a věř, že za 22 to dlouho nebude.... :)
takovej zájem teď o to je, že to bude mít každý traktor....
chlapi zde snad prominou, že jsem to téma trochu zaprasil OT... (R)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

MirekX píše:jo, montujeme taky GPS moduly a průtokoměry nafty na náklaďáky a traktory a věř, že za 22 to dlouho nebude.... :)
takovej zájem teď o to je, že to bude mít každý traktor....
chlapi zde snad prominou, že jsem to téma trochu zaprasil OT... (R)
nepodporuju bagristy a traktoristy ty už mají ho.no cca 3roky...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jumbo-
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 15 čer 2008, 20:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od jumbo- »

Zdravím tak já se na chvíli vrátím k tématu. Jak jsem řekl včerá tak jsem dnes udělal obešel jsem předehřívač od výrobce (integrovanej v bloku motoru) a napojil to přímo. No a už mě to zase lítá jako předtím. :)


Jen bych měl dotaz jestli máte někdo zkušenosti s motory BMW na olej. Kamoš se mě na to ptal koupil si teďka opel omegu 1995 2,5 l TDI a má tam prý motor z BMW ale bratr má BMW (sice pětkovej benzín 2,5l ale i na motoru mají logo BMW a na tom co tam měl on tak nic nebylo tak nevím no.). Víc toho momentálně nevím. Jestli to tomu motoru nebude nějak vadit. S TDIčkama nemám zkušenosti tak jestli někdo máte dejte vědět.. ;)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

jumbo- píše:Zdravím tak já se na chvíli vrátím k tématu. Jak jsem řekl včerá tak jsem dnes udělal obešel jsem předehřívač od výrobce (integrovanej v bloku motoru) a napojil to přímo. No a už mě to zase lítá jako předtím. :)


Jen bych měl dotaz jestli máte někdo zkušenosti s motory BMW na olej. Kamoš se mě na to ptal koupil si teďka opel omegu 1995 2,5 l TDI a má tam prý motor z BMW ale bratr má BMW (sice pětkovej benzín 2,5l ale i na motoru mají logo BMW a na tom co tam měl on tak nic nebylo tak nevím no.). Víc toho momentálně nevím. Jestli to tomu motoru nebude nějak vadit. S TDIčkama nemám zkušenosti tak jestli někdo máte dejte vědět.. ;)
v oplu je ten samej motor jako v BMW 525tds e34, akorát je přiškrcenej ze 140 na 130 koní, a mám takovej pocit že je to ještě komůrkáč ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“