zlobí zadní stěrač
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zlobí zadní stěrač
Mám menší problém. Zapnu zadní stěrač, jednou setře a potom stírá přerušovaně. Vždy se zastaví někde v půlce a potom se zase rozjede a tak pořát dokola. Nevím jestli jsou v motorku nějaké uhlíky, nebo něco co je třeba vyměnit. Mám Oct. combi, r.v. 1999, 1,9TDI. Díky za rady a postřehy.
Mrkni sem:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... st%ECra%E8
"zabordelená / přidřená" hřídelka... rozebrat vyčistit... namazat... nebo opravárenská sada
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... st%ECra%E8
"zabordelená / přidřená" hřídelka... rozebrat vyčistit... namazat... nebo opravárenská sada

GIV Variant TDi ???kW
- papirex
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 110
- Registrován: 19 črc 2007, 18:48
- Bydliště: karviná
- Kontaktovat uživatele:
zdar. no jo. ale kdyby to byla hřídelka, tak by neměl ten stěrač fungovat OK když držím páčku zadního stěrače, ne? to by bylo taky přerušované. hm? když ji pak pustím a nechám jen cyklovač, tak to blbne, ale když páčku podržím, tak valí OK. určo to bude ta hřídelka? nechci se hádat, jen mi mechanická závada nejde dohromady s elektrickou...



speed4ever - ATJ - vstřiky 130k, Turbo před výměnou.
stejne to rozdelej a namaz, nic tim nezkazis...papirex píše:zdar. no jo. ale kdyby to byla hřídelka, tak by neměl ten stěrač fungovat OK když držím páčku zadního stěrače, ne? to by bylo taky přerušované. hm? když ji pak pustím a nechám jen cyklovač, tak to blbne, ale když páčku podržím, tak valí OK. určo to bude ta hřídelka? nechci se hádat, jen mi mechanická závada nejde dohromady s elektrickou...![]()
Nissan Primera SW 1,9 DCi
zadní stěrač
Dle mé zkušenosti je zarezlá oska ramene stěrače.Při rozebírání je nutno vyjmout gumový okroužek zatěsňující hřídel z venčí a je cca1 cm pod okrajem tubusu kluzného ložiska, opatrně vytláčet směrem dovnitř.Toto samozřejmě při rozebrané převodovce stěrače.To, že stěrač zůstával v různých polohách bylo vypnutím časovače, protože pro velký odpor tento nedokončil dráhu v čase.Tolik má zimní zkušenost se zadním stěračem.Úspěch při repasu přeje PEMI
- papirex
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 110
- Registrován: 19 črc 2007, 18:48
- Bydliště: karviná
- Kontaktovat uživatele:
a diskuze co? pomohlaSlavkov píše:No nevím, původně to byl Ripperův příspěvek a ten nic o přidržené páčce nepsal... pak to sem přimotal Papirex
Jinak v tom celku motorku s převodovkou jsou samozřejmě snímací kontakty, deska SMD elektroniky...
Rozpoj štekr, dej motorku 12V napřímo a uvidíšdodrž polaritu !!!

nehledě na to, že přidrenou hřídelku přimotal Slavkov. Yeah...
speed4ever - ATJ - vstřiky 130k, Turbo před výměnou.
Mno, je to pekelně starý téma, ale zkusím to. Zřejmě ten samej problém, zarezlá osička. Včera jsem ho zapnul, setřel sklo přerušovaně až do konečný polohy (jakoby drhnul), pak se stejěn vracel a zůstal v půlce. Když jsem vylezl z auta že mu trošku pomůžu, tak se rozběh. Dneska ráno že si setřu sklo, to samý, ale v půlce už zůstal a nešlo s ním hnout. Vrátil se do původní polohy až po dalším nastartování za asi 10 hodin.
Mojí otázkou je. Když to rozeberu, ten těsnící o-kroužek, dá se někde koupit ve škodovce nebo jak? Abych to nerozebral a pak byl v prdeli
)
Mojí otázkou je. Když to rozeberu, ten těsnící o-kroužek, dá se někde koupit ve škodovce nebo jak? Abych to nerozebral a pak byl v prdeli

Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Hmm, tak to opravdu netuším, ale asi neee, protože prodávají takovou kompletní opravnou sadu (včetně hřídelky atd ) 
Jinak tady v Brně máme takovou "O-kroužkotechnu", kde se dá koupit lecos a pak případně trocha improvizace
Oprav to dokud Ti nepraskne ten plastový obal okolo hřídelky, pak už je pozdě... prostě zateče, zamrzne, praskne...

Jinak tady v Brně máme takovou "O-kroužkotechnu", kde se dá koupit lecos a pak případně trocha improvizace

Oprav to dokud Ti nepraskne ten plastový obal okolo hřídelky, pak už je pozdě... prostě zateče, zamrzne, praskne...
GIV Variant TDi ???kW
No já si myslim, že tak špatný to nebude
Ještě tři dni zpátky to běželo naprosto bez problémů
No uvidíme. Dneska jdu stejně s brzdama za mechanikem, tak to zkusim hodit na něj ať se s tim nepatlám 



Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Tak stěrač je už delší dobu kaput, tak řeším co s ním.
První problém je ten, že sehnat opravnou sadu k tomu se mi nikde nepodařilo
Když se zeptám ve škodovce, tak na mě koukaj jak na debila
když se zeptám jinde, tak... no taky
takže nevím kde to splašit 
Druhá věc je, že předpokládám, že je kaput i motorek. Novej stojí ranec a starší kupovat nechci, to bych moh bejt za měsíc tam, kde jsem teď. Známej mi navrhnul, že to zkusí opravit, prej se tam vymění uhlíky a takovýhle píčovinky a bude to frčet. Prej to dělal několikrát na Fordech a na kombíkový Oktávce a prej to funguje
Tak nevím, jestli má cenu se o to vůbec pokoušet.
Někdo zkušenosti s tím?
První problém je ten, že sehnat opravnou sadu k tomu se mi nikde nepodařilo




Druhá věc je, že předpokládám, že je kaput i motorek. Novej stojí ranec a starší kupovat nechci, to bych moh bejt za měsíc tam, kde jsem teď. Známej mi navrhnul, že to zkusí opravit, prej se tam vymění uhlíky a takovýhle píčovinky a bude to frčet. Prej to dělal několikrát na Fordech a na kombíkový Oktávce a prej to funguje

Někdo zkušenosti s tím?
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG