POMOC!! NÁDRŽ(palivoměr) PASSAT B5
Moderátoři: šulda, Moderátoři
POMOC!! NÁDRŽ(palivoměr) PASSAT B5
zdravim, mám pasata tdi PD 85kw 4motion sedan, má to jakoby dvě nádrže na naftu, a když mi palivomněr ukazuje čvrt nádrže, tak auto skape "došla nafta", je možné že je mezi těmi nádržeminějaké čerpadélko, a je pokazené takže nepřepouští..... děkuji za rady
4motion 4ever
NO SMOKE - NO FUN
NO SMOKE - NO FUN
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
Nadr miukazovala trochu pod pul a najednou to nejelo.Nfta z trubek u vstriku litala tak jsem nepobral podezreni ze neni.No o vikendu jsem se v tom den hrabal a zjistil ze nejaka kurwa ukradla rele co spina precerpavaci cerpadylko v nadrzi.
Jinak v nadrz je pulena kvuli kardanu.V pravy pulce je cerpadylko na precerpvani nafty z levy pulky do pravy.....po nastartovani ti musi bezet!V levy pulce je plovak a v otvoru v kufru taky.Info o mnozstvi nafty se bere z nich.Je meozny ze se ti jeden znich posral a fixluje to.V kazdym pripade je vyndej a ocisti kontakty a ten jezdec.Bejva to zaoxidovany.Pokud to nepomute tak jedine novy.Na vraku to neni a kdyz se to objevy je to hned pryc.Stoji to tusim neco kolem 6000kč
Jseš si jistej tím směrem čerpání?? Měl jsem to rezebrané mockrát - viz http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= a to čerpadýlko chodí obráceně. Asi aby to rozhánělo teplou naftu od vracečky do zbytku nádrže.patrik.kloucek píše:jo tak tohle jsem resil ted o vikendu kdyz me ta mrcha nechala na dalnici v nemecku s dvouosakem za sebou a autem na nem
![]()
Nadr miukazovala trochu pod pul a najednou to nejelo.Nfta z trubek u vstriku litala tak jsem nepobral podezreni ze neni.No o vikendu jsem se v tom den hrabal a zjistil ze nejaka kurwa ukradla rele co spina precerpavaci cerpadylko v nadrzi.
Jinak v nadrz je pulena kvuli kardanu.V pravy pulce je cerpadylko na precerpvani nafty z levy pulky do pravy.....po nastartovani ti musi bezet!V levy pulce je plovak a v otvoru v kufru taky.Info o mnozstvi nafty se bere z nich.Je meozny ze se ti jeden znich posral a fixluje to.V kazdym pripade je vyndej a ocisti kontakty a ten jezdec.Bejva to zaoxidovany.Pokud to nepomute tak jedine novy.Na vraku to neni a kdyz se to objevy je to hned pryc.Stoji to tusim neco kolem 6000kč
Sigi
VW Passat Syncro 1,9 Tdi 81 kW - AFN, jednohmota Valeo, EGR + KAT off - auto je prodané
Mitsubishi Pajero 3,2 DiD
Mitsubishi Pajero 3,2 DiD
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
no tak tim si jistej jsem...teda mluvim o mojem passatu...me to funguje takle.Sigi píše:Jseš si jistej tím směrem čerpání?? Měl jsem to rezebrané mockrát - viz http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= a to čerpadýlko chodí obráceně. Asi aby to rozhánělo teplou naftu od vracečky do zbytku nádrže.patrik.kloucek píše:jo tak tohle jsem resil ted o vikendu kdyz me ta mrcha nechala na dalnici v nemecku s dvouosakem za sebou a autem na nem
![]()
Nadr miukazovala trochu pod pul a najednou to nejelo.Nfta z trubek u vstriku litala tak jsem nepobral podezreni ze neni.No o vikendu jsem se v tom den hrabal a zjistil ze nejaka kurwa ukradla rele co spina precerpavaci cerpadylko v nadrzi.
Jinak v nadrz je pulena kvuli kardanu.V pravy pulce je cerpadylko na precerpvani nafty z levy pulky do pravy.....po nastartovani ti musi bezet!V levy pulce je plovak a v otvoru v kufru taky.Info o mnozstvi nafty se bere z nich.Je meozny ze se ti jeden znich posral a fixluje to.V kazdym pripade je vyndej a ocisti kontakty a ten jezdec.Bejva to zaoxidovany.Pokud to nepomute tak jedine novy.Na vraku to neni a kdyz se to objevy je to hned pryc.Stoji to tusim neco kolem 6000kč
Sigi
Moc nechapu jak ty plovaky teda odecitaj mnozstvi nafty ale asi jsou zapojeny do serie a pak v zavislosti na odporu leze rafička.
Celkove je to teda hrozny dilo

no tak tim si jistej jsem...teda mluvim o mojem passatu...me to funguje takle.
Saje mi to z levy pulky do pravy aby byl porad potopenej kos a udrzuje to hladinu skoro s vrchem cerpadla.To co nacerpa navic tece zpet dp levy pulky a dalsi hadice vede nejkam dozadu jako smerem k plovaku v kufru.S naftou z prepadu to nijak nesouvisí ta je odvadena do pravy pulky a micha se s tou co cerpa cerpadylko....
Moc nechapu jak ty plovaky teda odecitaj mnozstvi nafty ale asi jsou zapojeny do serie a pak v zavislosti na odporu leze rafička.
Celkove je to teda hrozny dilo
[/quote]
OK. tak to má 4motion asi jinak. Já jsem viděl dvě synchra a ty to měli tak, jak je vidět na těch fotkách a jak tam popisuju.
Sigi
Moc nechapu jak ty plovaky teda odecitaj mnozstvi nafty ale asi jsou zapojeny do serie a pak v zavislosti na odporu leze rafička.
Celkove je to teda hrozny dilo
[/quote]OK. tak to má 4motion asi jinak. Já jsem viděl dvě synchra a ty to měli tak, jak je vidět na těch fotkách a jak tam popisuju.
Sigi
VW Passat Syncro 1,9 Tdi 81 kW - AFN, jednohmota Valeo, EGR + KAT off - auto je prodané
Mitsubishi Pajero 3,2 DiD
Mitsubishi Pajero 3,2 DiD
To mě taky. Žil jsem v domnění, že je to stejné. Nemáte někdo fotku nádrže z 4mormotionu, nebo nějaký popis. Třeba by to šlo narvat do synchra.Tomas.cz píše:Pak by mě teda zajímal rozdíl Syncra a 4Motionu u Passata B5
Sigi
VW Passat Syncro 1,9 Tdi 81 kW - AFN, jednohmota Valeo, EGR + KAT off - auto je prodané
Mitsubishi Pajero 3,2 DiD
Mitsubishi Pajero 3,2 DiD
Ještě jednou jsem to procházel a to čerpadlo u synchra nemůže tahat z levé půlky nádrže:
1) je tam jasně dané + a - (nejde přepólovat a nemůže se točit obráceně)
2) pod čerpadlem je sítko (kdyby se točilo obráceně, tak by zůstával případný borbel c čerpadlu)
Sigi
1) je tam jasně dané + a - (nejde přepólovat a nemůže se točit obráceně)
2) pod čerpadlem je sítko (kdyby se točilo obráceně, tak by zůstával případný borbel c čerpadlu)
Sigi
VW Passat Syncro 1,9 Tdi 81 kW - AFN, jednohmota Valeo, EGR + KAT off - auto je prodané
Mitsubishi Pajero 3,2 DiD
Mitsubishi Pajero 3,2 DiD
Tento problém mám se svým syncrem už víc než rok. Ukazuje to čtvrt nádrže a dojde šťáva. Největší bordel to dělá tak kolem půlky nádrže. Ručka lítá nahoru, dolu pořád to píská až bych to někdy vyrval z palubovky ven. Na vrakáču jsem to sháněl marně a u VW přesně jak píše Patrik Klouček. 6000 Kč. Tak vozím v kufru kanystr. Už jsem to tady kdysi taky řešil a zjistil jsem, že tento problém má fakt hodně těchto aut. To se teda inženýři vycajchnovali!!! Krkem bych jim zakroutil za takový zdrbaný systém. Pdle mně nádrž u syncra u 4motionu je úplně stejná.
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
ted jsi me dostal...podle me to musi byt uplne stejny....treba jsem to spatne pochopila je tojakpopisujes.....jenze me cerpadlo neslo a mel jsem sotva potopenej kos...kdyz se rozbehlo tak se prostor u kose zacal plnit naftou az po vrch cerpadla...Sigi píše:Ještě jednou jsem to procházel a to čerpadlo u synchra nemůže tahat z levé půlky nádrže:
1) je tam jasně dané + a - (nejde přepólovat a nemůže se točit obráceně)
2) pod čerpadlem je sítko (kdyby se točilo obráceně, tak by zůstával případný borbel c čerpadlu)
Sigi
Ak by niekto chcel,mam na predaj komplet nadrz s funkcnymi,neblbnucimi plavakmi.kaad píše:Tento problém mám se svým syncrem už víc než rok. Ukazuje to čtvrt nádrže a dojde šťáva. Největší bordel to dělá tak kolem půlky nádrže. Ručka lítá nahoru, dolu pořád to píská až bych to někdy vyrval z palubovky ven. Na vrakáču jsem to sháněl marně a u VW přesně jak píše Patrik Klouček. 6000 Kč. Tak vozím v kufru kanystr. Už jsem to tady kdysi taky řešil a zjistil jsem, že tento problém má fakt hodně těchto aut. To se teda inženýři vycajchnovali!!! Krkem bych jim zakroutil za takový zdrbaný systém. Pdle mně nádrž u syncra u 4motionu je úplně stejná.
Inač vsetci ste nejako zabudli,ze passat 4-KOLKA /to je jedno ci synchro alebo 4-motion/ ma nie dve nadrze ale tri. Uz som to tu pisal viackrat,ze z lavej casti nadrze to ide do pravej a potom do VRCHNEJ nadrze odkial to ide do motora. Byvaju tam na 90% vadne plavaky-snimac hladiny nafty,ta strieborna ploska okoby posuvny potenciometer sa zoderie a potom to ukzuje kadejako,pomoze iba vymena snimaca vysky hladiny nafty,nic ine.Takze problem cerpadla byva ojedinely,je to tak ze rucicka ukazuje ze este mas naftu a zrazu ti zacne blikat za jazdy zhavenie /system zisti ze je vzduch v nafte/a prejdes tak maximalne na jemny plyn 10km....
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
No B5 to ma asi tak,Golf 4 to ma podobný a ma dva plovaky a jedno to cerpadílko co tlací do tej druhý pulky a je to mín poruchový než v B5. Tri plovaky to nemá.A 4 Motion nebo Syncro,to je jedno a to samý.lubomt píše:Ak by niekto chcel,mam na predaj komplet nadrz s funkcnymi,neblbnucimi plavakmi.kaad píše:Tento problém mám se svým syncrem už víc než rok. Ukazuje to čtvrt nádrže a dojde šťáva. Největší bordel to dělá tak kolem půlky nádrže. Ručka lítá nahoru, dolu pořád to píská až bych to někdy vyrval z palubovky ven. Na vrakáču jsem to sháněl marně a u VW přesně jak píše Patrik Klouček. 6000 Kč. Tak vozím v kufru kanystr. Už jsem to tady kdysi taky řešil a zjistil jsem, že tento problém má fakt hodně těchto aut. To se teda inženýři vycajchnovali!!! Krkem bych jim zakroutil za takový zdrbaný systém. Pdle mně nádrž u syncra u 4motionu je úplně stejná.
Inač vsetci ste nejako zabudli,ze passat 4-KOLKA /to je jedno ci synchro alebo 4-motion/ ma nie dve nadrze ale tri. Uz som to tu pisal viackrat,ze z lavej casti nadrze to ide do pravej a potom do VRCHNEJ nadrze odkial to ide do motora. Byvaju tam na 90% vadne plavaky-snimac hladiny nafty,ta strieborna ploska okoby posuvny potenciometer sa zoderie a potom to ukzuje kadejako,pomoze iba vymena snimaca vysky hladiny nafty,nic ine.Takze problem cerpadla byva ojedinely,je to tak ze rucicka ukazuje ze este mas naftu a zrazu ti zacne blikat za jazdy zhavenie /system zisti ze je vzduch v nafte/a prejdes tak maximalne na jemny plyn 10km....
Jo já taky tvrdím, že syncro a 4motion je jedno a to samé. Nevím proč to někdo stále rozděluje. 4motion označení se začalo používat tuším od 2001. Lubomt tu nádrž bych vzal. Ale já mám totiž V6 2,8 syncro v benzinu a tam bude asi jiné čerpadlo.lubomt píše:Ak by niekto chcel,mam na predaj komplet nadrz s funkcnymi,neblbnucimi plavakmi.kaad píše:Tento problém mám se svým syncrem už víc než rok. Ukazuje to čtvrt nádrže a dojde šťáva. Největší bordel to dělá tak kolem půlky nádrže. Ručka lítá nahoru, dolu pořád to píská až bych to někdy vyrval z palubovky ven. Na vrakáču jsem to sháněl marně a u VW přesně jak píše Patrik Klouček. 6000 Kč. Tak vozím v kufru kanystr. Už jsem to tady kdysi taky řešil a zjistil jsem, že tento problém má fakt hodně těchto aut. To se teda inženýři vycajchnovali!!! Krkem bych jim zakroutil za takový zdrbaný systém. Pdle mně nádrž u syncra u 4motionu je úplně stejná.
Inač vsetci ste nejako zabudli,ze passat 4-KOLKA /to je jedno ci synchro alebo 4-motion/ ma nie dve nadrze ale tri. Uz som to tu pisal viackrat,ze z lavej casti nadrze to ide do pravej a potom do VRCHNEJ nadrze odkial to ide do motora. Byvaju tam na 90% vadne plavaky-snimac hladiny nafty,ta strieborna ploska okoby posuvny potenciometer sa zoderie a potom to ukzuje kadejako,pomoze iba vymena snimaca vysky hladiny nafty,nic ine.Takze problem cerpadla byva ojedinely,je to tak ze rucicka ukazuje ze este mas naftu a zrazu ti zacne blikat za jazdy zhavenie /system zisti ze je vzduch v nafte/a prejdes tak maximalne na jemny plyn 10km....