ahoj luci ....omlouvam se za OT ale potrebuju co nedrive ziskat nejkaou radu a tak jsem to umistil sem protoze v sekci Fr.vozu nikdo neni.
ted k problemu...peugeot 306,1,6benzin rv 98----- .....z niceho nic mi nejde auto chcipnout...proste klasika nastartuju a kdyz chci chcipnout motor otocim klickem a nic...motor bezi dal a to dokonce i kdyz klic vytahnu. To jsem jeste nevidel.Muzete mi prosim poradit kde zacit hledat co zkontrolovat?Ja proste nevim kde zacit .Diky moc za jakoukoliv pomoc a radu
Naposledy upravil(a) patrik.kloucek dne 27 čer 2008, 18:44, celkem upraveno 1 x.
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
se spinackou nic nikdo nedelal...ale relatka jsem zkousel vyndavat kvuli tomu ze nestahovali spoluj.dvere ...myslis ze by to na to melo vliv?Jak by jsi to dotycny rele hledal?treba nechat beźet motor a postupne je vytahovat?ptam se jak lama ale benzinu teda moc nehovim...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
nene nepichnul...ono je to cely nejak zahadny....nekdo tam dodelaval jakejsi kabel co vede od pojistky primo na cerpadlo v nadrzi....po zapnuti klicku cerpadlo porad bezi misto toho aby zacerpalo a prestalo...ten kabel jsem zkousel vythnout kdyz bezel motor a auto zdechlo protoze mu dosel bezin.....a ted se stala zahada....kdyz mi to ted neslo chcipnout tak jsem ten kabel k cerpadlu vytahnul aby auto zdechlo coz se stalo.....jenze zahada je ta ze jsem ho uz ted nezapojil a zkusil nastartovat...auto normalne chytlo vrci,chcipe,cerpadlo vrni jak ma...no proste bez problemu... jsem z toho docela jelen....je to min tyden dovezeny z D a tam se v tom nejakej umelec asi hrabal....teda krom toho ze si tam dal muziku jak blazen soude podle pozlacenejch kabelu co tam zustaly.....vubec me lae nenapada duvod proc to napajeni cerpadla znova od pojistek..
teď jsem měl doma taky citroen AX a koukám po zapnutí klíčku nesvítí dobíjení, tak jsem vlez do motoru a u altíku odpojenej drát ke kontrolce. Tak jsem ho zapojil sednu do auta otočím klíčkem a dobíjení svítí, nastartuju a dobíjení zhaslo, řikám si mám vyhráno. Vzal jsem znovu za klíč a ejhle auto nejde chcípnout. Problém byl v tom že v palubce je dioda která byla seklá a pouštěla zpět napětí z buzení na +15tku i po vypnutí klíčku. Ale vše vzniklo tím že se v tom nějakej umělec vrtal a napojoval tam nějaký dráty asi na tajnej vypínač ale systémem pokus omyl. Takže se vůbec nediv drátům navíc,někteří lidi dokážou hodně.
tak uz jsem to hosi odhalil....nejakej uchylnej tuningar tam mel delanou vYchytavku kvuli muzice.Auto muselo bezet aby mu to nevytlouklo baterku i po vytazeni klicku a zamknuti auta kdyz nekde pařil nalitej jak sliva a nekdo by mu to nevykrad. to jsem jeste nevidel
tak uz jsem to hosi odhalil....nejakej uchylnej tuningar tam mel delanou vYchytavku kvuli muzice.Auto muselo bezet aby mu to nevytlouklo baterku i po vytazeni klicku a zamknuti auta kdyz nekde pařil nalitej jak sliva a nekdo by mu to nevykrad. to jsem jeste nevidel
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Jak píše Defmanik , lidi dokážou hodně , ale neštěstí je , když je to špatným směrem a hrabou se v něčem čemu nerozumí atd.............a pak nesmí člověk hledat závadu podle logiky , ale .........taky už jsem se párkrát divil (slabý výraz) co je možné vytvořit!!!!