Mam možnost mít červenou naftu, nevim jaký to má složení nebo co, ale prej se dá dokoupit nějaký aditiva. Jakej na to máte názor? Ředit to s normální 70normál / 30 červená?? ...
Dííky moc za radu
Naposledy upravil(a) Curda dne 16 čer 2008, 08:38, celkem upraveno 1 x.
Zadny barvivo ale nafta, ktera pro zemedelske stroje nebo topny olej.
Jak te s tim chytnou celnici nebo treba nemecky fizlove tak se nedoplatis. A zapomen na nejaky odbarvovani udelaj si test a je to A to redeni uz ti toho moc neusetri.
Nalítal jsem na to pěknejch pár set km. Já měl teda LTO! Bylo taky červený. Jezdilo to normálně. Je to opravdu "jen obarvená" nafta. Aspoň podle sdělení maníka, kterej jezdí s cisternama a ten právě mudroval, že přijede, naplněj cisternu naftou, přijde šéf s takovou ampulkou, kterou tam rozlomí a vyleje a ejhle...máme LTO!
jj to je sice pravda ale jelikoz je to na topeni platej se z toho jiny (nizsi) dane a je to urceno jen pro topeni. Proto v aute bejt nesmi a treba nemci po tom dost jdou. Jen si vemou vzorek pipetou a muzes si to hodit. U nas nevim jak moc se to kontroluje. U osobaku asi moc ne.
pokial nemas motor typu Common rail tak to až tak nevadi... pretoze Common rail je velmi citlivy na spinu... uz som riesil 7 pripadov ked mastri natankovali cervenu naftu do hdi-cka.....to bola draha vozba...
ale pokial mas nieco ine td alebo obycajne d tak to zozere vsetko jak nic...
Zelenka píše:Je to normální nafta akorát barvená specielním barvyvem. a pozor na celní správu.
měla by být mastnější jinak je to normální nafta
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
minoss píše:pokial nemas motor typu Common rail tak to až tak nevadi... pretoze Common rail je velmi citlivy na spinu... uz som riesil 7 pripadov ked mastri natankovali cervenu naftu do hdi-cka.....to bola draha vozba...
ale pokial mas nieco ine td alebo obycajne d tak to zozere vsetko jak nic...
barva nemá nic společnýho s nečistotama. Dneska maj všechny traktory, kombajny, nakladače a pod v zemědělstvi CR a rozhodně tomu červená nafta nevadí, většinou ani špína ne, mají filtry na 2 mikrony a jemnější. Horší je voda a ještě horší vzduch, když někde přisává. to je problém
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS
MirekX píše:barva nemá nic společnýho s nečistotama. Dneska maj všechny traktory, kombajny, nakladače a pod v zemědělstvi CR a rozhodně tomu červená nafta nevadí, většinou ani špína ne, mají filtry na 2 mikrony a jemnější. Horší je voda a ještě horší vzduch, když někde přisává. to je problém
Je to uplne normalni nafta osvobozena od dani pro zemedelce (stroje) Kdyz te s tim chytej celnici, nekdo te praskne, nekdo praskne toho kdo ti to dodava budes solit. Kdyz te chytej nemci budes solit 100x tolik. Ale nafta je to uplne stejna jen je prave z tohoto duvodu obarvena, aby bylo videt ze nekdo neplati spotrebni dan a pouziva naftu nedanenou urcenou pro zemedelske stroje.
fakt jste někdo viděli červenou naftu zemedělskou osvobozenou od daní v české republice? na slovensku jo v čr jezdí zemědělci na normální naftu a ta červená je lehký topný olej k vytápění objektů a sušiček pokud pochází ze zemědělství tak je to třeba LIO pro vytápění slepičáren a podobně žádná červená nafta není v čr jako motorová nafta miloš
slovacek.milos píše:fakt jste někdo viděli červenou naftu zemedělskou osvobozenou od daní v české republice? na slovensku jo v čr jezdí zemědělci na normální naftu a ta červená je lehký topný olej k vytápění objektů a sušiček pokud pochází ze zemědělství tak je to třeba LIO pro vytápění slepičáren a podobně žádná červená nafta není v čr jako motorová nafta miloš