Log Leon 1,9 TDi dost dymi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mireck
Přispěvovatel
Příspěvky: 693
Odpovědi: 0
Registrován: 16 lis 2007, 01:33

Log Leon 1,9 TDi dost dymi

Příspěvek od Mireck »

Seat Leon 1,9 TDi cudi na cierno. Jeden den jazdenia po meste s prestavkami cca 100 Km a zadok auta uplne okureny.
Vag bez ulozenych chyb. Rozdiely medzi vstrekmi -0,24 - +0,41
Startuje neskutocne dobre za tepla aj za studena doslova na pretocenie.

Pozrel by sa niekto na kratky log?

LOG-01-010-003-011.CSV
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 13:05

Příspěvek od jayd »

bych to videl na vahu vzduchu
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
stopo79
Nováček
Příspěvky: 1
Odpovědi: 0
Registrován: 29 črc 2008, 12:47

Příspěvek od stopo79 »

jayd píše:bych to videl na vahu vzduchu
Podla mna je vaha ok. Keby bola zla tak si mylsim, ze toho dymu by bolo menej. Nepacia sa mi rozdiely medzi vstrekmy... neviem presne aka je tolerancia ale mam pocit ze toto uz v tolerancii nie je. Takze skor vstreky alebo kompresia.
Tiez som pozeral na ten log a nepaci sa mi ze pozadovany tlak turba je stale konstantny. Nemas to blbo chipnute?
Uživatelský avatar
Mireck
Přispěvovatel
Příspěvky: 693
Odpovědi: 0
Registrován: 16 lis 2007, 01:33

Příspěvek od Mireck »

stopo79 píše:
jayd píše:bych to videl na vahu vzduchu
Podla mna je vaha ok. Keby bola zla tak si mylsim, ze toho dymu by bolo menej. Nepacia sa mi rozdiely medzi vstrekmy... neviem presne aka je tolerancia ale mam pocit ze toto uz v tolerancii nie je. Takze skor vstreky alebo kompresia.
Tiez som pozeral na ten log a nepaci sa mi ze pozadovany tlak turba je stale konstantny. Nemas to blbo chipnute?
Neviem ci je to cipnute auto jazdilo v pohode bez dymu. Inac nema ziaden problem auto taha perfektne a startuje na pretocenie.
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 13:05

Příspěvek od jayd »

to tolerance je asi plus minus 2,takze je to asi OK

ja kdyz mel vahu KO tak jsem se taky bal jezdit po meste...za mnou bylo cerno-avie hadr:-)))
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
lamozz
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2007, 20:15

Příspěvek od lamozz »

mě tohle dělal EGR. Furt to hulilo černě jak hovado..

Pak tam přišla záslepka a už nezahulí..
Uživatelský avatar
Mireck
Přispěvovatel
Příspěvky: 693
Odpovědi: 0
Registrován: 16 lis 2007, 01:33

Příspěvek od Mireck »

lamozz píše:mě tohle dělal EGR. Furt to hulilo černě jak hovado..

Pak tam přišla záslepka a už nezahulí..
Ja to skusim zaslepit.
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Mireck píše:
lamozz píše:mě tohle dělal EGR. Furt to hulilo černě jak hovado..

Pak tam přišla záslepka a už nezahulí..
Ja to skusim zaslepit.
Dej zatku a uvidis, vaha hulení dela taky a hlavne zlatou spotrebu když je v prdeli,treba 11l na sto pri 100km/h . Tak to bralo me na passatu když byla ko.Pokud ti to bere vic než normalne tak ji dej novou,už moc nestoji. Vagem ji skontroluj pokud mas možnost,pri 3000ot/min na trojku musi davat 850-1000mg/z a na volnobeh za horka max.420 se zatkou,když egr funguje tak nasava logicky mín že. ;)
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

kontroloval jsi vedení vzduchu na těsnost, neutíká někde tlak v sacím potrubí, málo vzduchu- černý kouř- vyšší spotřeba, pokud egr je OK
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“