Nouzák ?!?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kasec
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Odpovědi: 0
Registrován: 13 dub 2006, 14:10

Nouzák ?!?

Příspěvek od kasec »

Jeden smělý dotaz, Octa I r.98 81kW, stalo se mi při cestě na Slovensko, že mi spadlo auto do nouzáku, za celou dobu co auto mám, tak se mi to stalo poprvé. Po připojení na Vag klasická hláška "plnící tlak" apod.,

Teď otázka, může to spadnout do nouzáku náhodou aniž by bylo něco v nepořádku, tím myslím váhu, hadičky, ovládací ventily, apod. :?
Stalo se mi to ojediněle a od té doby nic. Může ŘJ dostat někajek "falešnej" impuls, stalo se to už někomu?

Díky za info.
Škoda Octavia 1,9TDi 81 kW r.v.1998 najeto 170 tis. km
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 13:05

Příspěvek od jayd »

"plnici tlak" ... no asi zadrena regulace na turbu, je to sporadicky, zalezi jak se ta tycka zahreje...ale neboj pokud je to ta regulace tak to bude casem castejsi a castejci (LOL)
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
kasec
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Odpovědi: 0
Registrován: 13 dub 2006, 14:10

Příspěvek od kasec »

No turbo tam mám nové, na starém se mi kousla lopatka (offtopic)

Co se týče regulace, tím myslíš zatuhlé lopatky, nebo něco s podtlakovou nádobkou regulace???
Škoda Octavia 1,9TDi 81 kW r.v.1998 najeto 170 tis. km
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Odpovědi: 0
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

někdy se to stane bráchoj na boře jednou v 50tis podruhý v 80tis
kasec
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Odpovědi: 0
Registrován: 13 dub 2006, 14:10

Příspěvek od kasec »

Ještě mě napadlo, nevím, jestli to má souvislost, protože to udělalo doposud pouze jednou: - při výměně podtlakových hadiček se mi nedávno povedlo urvat nástavec u "podtlakového ovladače škrticí klapky", tudíž "mechanický ventil zpětného vedení výfukových plynů" není ovládán a je mimo povoz. Má to nějakou souvislost, případně to že je out, co to znamená pro mou car??? Jinak auto jede normál, kromě toho jednoho nouzáku (LOL)

Rovnou se zeptám, nemá někdo ten podtlakový ovladač?? Vlastně by mi stačila jenom ta čepička s nástavcem na hadičku. Díky.
Škoda Octavia 1,9TDi 81 kW r.v.1998 najeto 170 tis. km
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 13:05

Příspěvek od jayd »

novy turbo nebo repas?

pokud se ti to stalo jendou tak bych to zatim moc neresil, ale pokud by to bylo casteji pri jizde po dalnici ..treba 2x 3x za sebou tak uz bych to zacal zkoumat
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
kasec
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Odpovědi: 0
Registrován: 13 dub 2006, 14:10

Příspěvek od kasec »

Nový turbo z Leona, bylo nomlich to samý jako v mý Octě, mělo nalítáno 30 tis.km.
Škoda Octavia 1,9TDi 81 kW r.v.1998 najeto 170 tis. km
kasec
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Odpovědi: 0
Registrován: 13 dub 2006, 14:10

Příspěvek od kasec »

Co ten podtlakový ovladač??? viz výše

Díky
Škoda Octavia 1,9TDi 81 kW r.v.1998 najeto 170 tis. km
profik
Přispěvovatel
Příspěvky: 288
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2008, 06:24
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od profik »

nemas na mysli EGR ventil? jestli jo tak na to kasli. jenom zaslep tu hadicku. na vagu to nebude nic psat. aspon mi to nic nepsalo.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“