motory 3,0tdi 150 a 171kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
bernardi
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2006, 11:05
Bydliště: Prešov

motory 3,0tdi 150 a 171kw

Příspěvek od bernardi »

zdravim ,ma z vas niekto skusenost s tymito dvoma motormi,ten 150 kw je asi nejaka mutacia byvalej 2,5tdi a ten 171 bude asi so vstrek PD,podelte sa so skusenostami s tymyto motormi a s ich zavadami,xcem riesit quattro A4 avant s jednym s tychto motorov...Dakujem
Audi A4,1,9Tdi,96kW PD,AVF,avant,quattro,6-kvalt,´02
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Odpovědi: 0
Registrován: 15 srp 2006, 20:55

Příspěvek od Octava »

3,0tdi jede jako slak,fakt to brutalne tahne uplne odspoda az do maxima,je pravda ze ta A6 v ktery jsem jel byla chipla,ale brutus zatach a maximalka byla 260.a potom co jsem koukal nee po ty maximalce,ale jezdeni po meste a dalky byla dlouhodoba 7,6-8,0l takze na ten motor si myslim ze spotreba hodne dobra.
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

Octava píše:3,0tdi jede jako slak,fakt to brutalne tahne uplne odspoda az do maxima,je pravda ze ta A6 v ktery jsem jel byla chipla,ale brutus zatach a maximalka byla 260.a potom co jsem koukal nee po ty maximalce,ale jezdeni po meste a dalky byla dlouhodoba 7,6-8,0l takze na ten motor si myslim ze spotreba hodne dobra.
mam podobne skusenosti z A 6 3,0 TDI chiplou 280 PS 500 NM...inac o 150 KW tdi som v zivote nepocul...a 171 je trojliter on sa najprv robil 165 potom 171 a teraz 176 KW hovorim o serii... ;)
Naposledy upravil(a) cupra dne 18 srp 2008, 21:19, celkem upraveno 1 x.
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Uživatelský avatar
bernardi
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2006, 11:05
Bydliště: Prešov

Příspěvek od bernardi »

cupra píše:
Octava píše:3,0tdi jede jako slak,fakt to brutalne tahne uplne odspoda az do maxima,je pravda ze ta A6 v ktery jsem jel byla chipla,ale brutus zatach a maximalka byla 260.a potom co jsem koukal nee po ty maximalce,ale jezdeni po meste a dalky byla dlouhodoba 7,6-8,0l takze na ten motor si myslim ze spotreba hodne dobra.
mam podobne skusenosti z A 6 3,0 TDI chiplou 280 PS 500 NM...inac o 150 KW tdi som v zivote nepocul...a 171 je trojliter on sa najprv robil 165 potom 231 a teraz 176 KW hovorim o serii... ;)
podla mojich info mi to vychadza asi tak ze ta 151 je nasledovnik 2,5 lebo ma takisto otacku cerpadlo a ta 171 bude asi to iste ale so vstrekovanim PD
Audi A4,1,9Tdi,96kW PD,AVF,avant,quattro,6-kvalt,´02
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

bernardi píše:
cupra píše:
Octava píše:3,0tdi jede jako slak,fakt to brutalne tahne uplne odspoda az do maxima,je pravda ze ta A6 v ktery jsem jel byla chipla,ale brutus zatach a maximalka byla 260.a potom co jsem koukal nee po ty maximalce,ale jezdeni po meste a dalky byla dlouhodoba 7,6-8,0l takze na ten motor si myslim ze spotreba hodne dobra.
mam podobne skusenosti z A 6 3,0 TDI chiplou 280 PS 500 NM...inac o 150 KW tdi som v zivote nepocul...a 171 je trojliter on sa najprv robil 165 potom 231 a teraz 176 KW hovorim o serii... ;)
podla mojich info mi to vychadza asi tak ze ta 151 je nasledovnik 2,5 lebo ma takisto otacku cerpadlo a ta 171 bude asi to iste ale so vstrekovanim PD
tak 2,5 TDI ma najviac 132 KW...viac sa nerobilo potom sa robila 2,7 V6 132 KW teraz uz ju robia 140 KW... :)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Pokial viem novy 3.0TDI je CR nie PD. A vraj su fakt podstatne spolahlivejsie ako 2.5TDI.
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

jojo píše:Pokial viem novy 3.0TDI je CR nie PD. A vraj su fakt podstatne spolahlivejsie ako 2.5TDI.
to sa ani s tebou nikto nehada ;) v obidvoch veciach... :)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 16:01

Příspěvek od cosby »

a co ty 2,7-co to je za motor??
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

cosby píše:a co ty 2,7-co to je za motor??
takisto CR...
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Uživatelský avatar
bernardi
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2006, 11:05
Bydliště: Prešov

Příspěvek od bernardi »

cupra píše:
cosby píše:a co ty 2,7-co to je za motor??
takisto CR...
ako je to zo spolahlivostou tychto motorov ,kazdy vie ze tie 2,5 boli onicom ,jak je na tom ta 2,7 a 3,0,tecenie oleja vacky a vseobecne skusenosti ,najlepsie niekto komu toho preslo viac cez ruky
Audi A4,1,9Tdi,96kW PD,AVF,avant,quattro,6-kvalt,´02
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Odpovědi: 0
Registrován: 15 srp 2006, 20:55

Příspěvek od Octava »

no znam 2 a6 3,0Tdi,obe jsou nachipovany jedna ma namotano 240 000km a ta druha nakych 130 000km,koukal jsem do ty 130 000km,nikdy nemytej motor,no jako zadny vyrazny uniky oleje tam nebyly,jen trochu ochcany ve spojich intercooleru a mozna trochu jako u 2,5Tdi za hranou vika,jinak jen zapraseny,ale at se vyjadri nekdo kdo jich videl vic nez ja
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 13:05

Příspěvek od jayd »

je nejaky rozdil v dilech u verze 176 kw v A4 a 171 Kw v A6 nebo je to jen zalezitost softwaru?
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

U 3.0 i 2.7 se objevuje ten cvakavý zvuk při startování teplého motoru. Ještě něvím o nikom kdo by to trvale odstranil. :? Svezení je v tom velice pěkné, ale když si představím, že bych tomu měl dělat ve 300000 celé rozvody tak to se mi už moc nelíbí.
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 16:01

Příspěvek od cosby »

proč ve 300 tisících?,To má tak dlouhý serv.interval??
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 16:01

Příspěvek od cosby »

Díval jsem se do Etky a moc moudrý z toho nejsem-neznám audi,ale jeden 3,0-BBJ má rozvod řemenem a potom 2,7 a 3,0 má asi rozvod řetězy.je to tak??že by tem BBJ byl ještě nějaký starý TDI-PD??Nevím-neznám,dík za osvětu
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“