EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
arpi666
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 08 kvě 2008, 16:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od arpi666 »

fuzzyi píše:Zdravím
Půjde mi bez problémů s jednotkou zaslepit Octavie 81kW r.v.2004??
Chci dávat záslepky klasika 4mm.

Nedávno jsem zaslepoval r.v.2002 a v pohodě, tak jestli i novější rok půjde bez problémů..

díky za rady

Prave riesim to na mojom Tolede ASV 2004 po zaslepeni svieti chyba takze som to odslepil kontrolka svieti tak len dufam ze to zmyzne samo
kkk
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 19 črc 2007, 10:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od kkk »

Zdravým vás určitě ERG zaslepit já jsem zatím odpojil tu podtlakovou trubičku z toho ventilu ale určitě to ještě zaslepím těma plechy Ted v sobotu budu dělat rozvody a v neděly bych to chtěl rozebrat a vyčistit nemáte někdo ten ERG ventil venku že by jste ho obkreslil na papír 1ku1 a dal ho sem at se na to můžu připravit dopředu mám Golfa 1,9 tdi 66Kw určitě to mnoha lidem pomůže předem děkuji (noteeth)
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Stačí? ;) Odkud jsi?

Obrázek
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
kkk
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 19 črc 2007, 10:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od kkk »

Jo moc děkuji to jsem potřeboval mám tam dát ještě nějaké to těsnění pod ten plech nebo to tak nechat kov na kov ten plech tam mám dát těch 5mm jak tady někdo psal nebo bude stačit i 2mm
:o :D
Jsem z Mohelnice
fuzzyi
Přispěvovatel
Příspěvky: 758
Registrován: 19 pro 2006, 08:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od fuzzyi »

Zdravím
Půjde mi bez problémů s jednotkou zaslepit Octavie 81kW r.v.2004??
Chci dávat záslepky klasika 4mm.

Nedávno jsem zaslepoval r.v.2002 a v pohodě, tak jestli i novější rok půjde bez problémů..

díky za rady
Wector's píše:Budeš to muset nechat ošetřit i softwarově ;)
co bude potřeba upravit aby to fungovalo bez chyb??
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

kkk píše:Jo moc děkuji to jsem potřeboval mám tam dát ještě nějaké to těsnění pod ten plech nebo to tak nechat kov na kov ten plech tam mám dát těch 5mm jak tady někdo psal nebo bude stačit i 2mm
:o :D
Jsem z Mohelnice
Škoda, to je z ruky. Někde bych jich určitě ještě pár vyhrabal. Se slabšími osobní zkušenost nemám, dal jsem na doporučení těch, co to zkoušely. Podle mě by to ale nic dělat nemělo... ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
Wector's
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 21 říj 2007, 10:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech Republic

Příspěvek od Wector's »

fuzzyi píše:
Zdravím
Půjde mi bez problémů s jednotkou zaslepit Octavie 81kW r.v.2004??
Chci dávat záslepky klasika 4mm.

Nedávno jsem zaslepoval r.v.2002 a v pohodě, tak jestli i novější rok půjde bez problémů..

díky za rady
Wector's píše:Budeš to muset nechat ošetřit i softwarově ;)
co bude potřeba upravit aby to fungovalo bez chyb??

no třeba Reesha ti to upraví v jednotce a to tak že se to bude chovat tak jak kdyby tam ty plyny proudily ale proudit ti tam nebudou protoze to budes mit zaslepene,to je vsechno :)
...
kkk
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 19 črc 2007, 10:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od kkk »

nogis píše:
kkk píše:Jo moc děkuji to jsem potřeboval mám tam dát ještě nějaké to těsnění pod ten plech nebo to tak nechat kov na kov ten plech tam mám dát těch 5mm jak tady někdo psal nebo bude stačit i 2mm
:o :D
Jsem z Mohelnice
Škoda, to je z ruky. Někde bych jich určitě ještě pár vyhrabal. Se slabšími osobní zkušenost nemám, dal jsem na doporučení těch, co to zkoušely. Podle mě by to ale nic dělat nemělo... ;)
Jo to je v pohodě já už to mám hotový podle toho nákresu ze 4mm plechu a ještě pod to dám klingeryt ale tady jsem někde četl že u starších aut to nic s řídící jednotkou nedělá já jsem odpojil podtlak a nic jsem nepozoroval jestli to je živější nebo né to fakt nevím, ale rozhodně se nic nezhoršilo a ještě jednou děkuji za ten nákres určitě to tu pár lidí využije
Kajman1
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Registrován: 11 dub 2008, 12:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kajman1 »

Stačí k vyřazení EGR odpojení (a zacpání) té horní hadičky (viz zakroužkováno na fotce), tj. bez plechové záslepky? Po pročtení tohoto tématu se mi zdá že jo, ale pro jistotu se ještě ptám odborníků.

Předem díky za jasné stanovisko

PS a taky díky za foto - vypůjčeno zde z tohoto tématu výšeObrázek
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octava »

mam jen zacpanou hadicku a OK,a znamy na octe TDi 81kw ma taky jen zacpanou hadicku a taky vpoho ;)
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Záslepka EGR v Autocadu

Příspěvek od borelli »

Tady máte záslepku v Autocadu ( v ACAD2000 ). Je to totéž co tu dal Nogis jen s okotováním více rozměrů výrobku pokud to chcete doma někdo kutit...

http://rapidshare.com/files/152380108/EGR.dwg.html

náhled:
Obrázek
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Úplně zbytečně překótované. Kdo ví, na co má ruce, vyrobí to i bez přebytečných kót. Jinak kdyby jsi řekl, nemusel jsi se s tím kreslit. Mám to v SolidWorksu ;)Obrázek
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

Ludia vam to harasi? :D (LOL) (LOL) (LOL) ja som to spravil za 10 min s pilkou na zelezo a pilnikom..ziadny autocad a podobne...ved tam o nic nejde...tu hadicku treba z vrchu odpojit a hotovo...

/ to: Kajman1 ... nemas zac hh
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
kubiCzek
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 07 zář 2006, 22:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín city

Příspěvek od kubiCzek »

Vyndat ventil, obkreslit na plech, vyvrtat, vyřiznout a opilovat. K čemu kóty ? :)
:)
majo_862
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 18 zář 2008, 12:56
Odpovědi: 0
Bydliště: UK

egr

Příspěvek od majo_862 »

mam otazocku,niekto tu pisal ze mi treba 2x zaslepku,preco?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“