vodní bázi nebo acetonku? zkus to a pak nám sděl dojmy jak jsou kde ve tvém okolí drahý servisy protože ne jeden bude mít zamotanou hlavu
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
riedidlo odmastuje a vysusuje tak ze v cerpadle by to mohlo narobyt velku sarapatu a u comonrailu je to dost nebespecne ked uz cervena nafta ho vie poslat do prdele a este ktomu ked vysusuje a odmastuje co na to valec a piest?hmmma nehovorim ako to musi leptat hadicky a gumicky
Na tomto fore sa to tiez dost riesilo a prispevky su zvacsa pozitivne. Synteticke riedidla neodmastnuju, mylis si to s nitrocelulozovymi. A benzin neodmastnuje? a benzinove motory normalne jazdia....Vyskusal by som to, ale nemozem zohnat ten bezaromatik.
benzín v rotačce commonrailu nebo PD kolik km tomu dáváš životnost když to pojede ?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
misoVW píše:Na tomto fore sa to tiez dost riesilo a prispevky su zvacsa pozitivne. Synteticke riedidla neodmastnuju, mylis si to s nitrocelulozovymi. A benzin neodmastnuje? a benzinove motory normalne jazdia....Vyskusal by som to, ale nemozem zohnat ten bezaromatik.
chtěl jsem to taky vyzkoušet ale zatím sem nikde v Jihlavě nesehnal to spešl ředidlo "Bezaromatik"... musím si vzpomenout až budu v Praze nebo Brně... pokud někdo máte zkušenosti tak sem s nimi
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
tak mi tak přijde že ty svoje chrochtáky nemáte rádi no nic hodně štěstí s ředidlama kdyžtak díly mám čerpadlavstřiky,písty
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Nalil jsem to do rotačky v poměru 1:100 a určitý nárůst výkonu je znatelný, ale dál v tom nepokračuju protože vyjetý friťák mě stojí 1 kč/L a jede to taky pěkně.
Do PD se mi nic alternetivního lít nechce, bo ty splašené pumpičky nad válci mají co dělat aby spolehlivě fungovali na naftu.
Soused taky zkoušel přidávat ředidlo protože někde vyšmelil celej sud ,až sem ho potom viděl jak přikrejvá motor dekou aby ho uhasil.Potom si koupil 406ku a někde vyšmelil sud nafty a teď už shání motor protože mu asi před měsícem rupla hlava,no nevim ale jábych tam nic takového nelil.
ja radsej natankujem shel wpower diesel a pridam mu pekne adytivum ktore same dvihne cetanove cislo ale maze cerpadlo a vstreky tak ze riedidlo urcite nie ved co spravy ked do nho hodite polistak cely ho zozere a to kazde riedidlo
jurki888 píše:ja radsej natankujem shel wpower diesel a pridam mu pekne adytivum ktore same dvihne cetanove cislo ale maze cerpadlo a vstreky tak ze riedidlo urcite nie ved co spravy ked do nho hodite polistak cely ho zozere a to kazde riedidlo
To vraj tiez nie je dobre kvoli ucinku (vraj sa to "bije")...samotny V-Power Diesel je obohateny aditivami ktore maju medzi sebou nejaku rovnovahu(ich "know how" ze aku) a tym ze tam dolejes nieco dalsie tak tie zlozky su v inom pomere...sice sa motoru nic nestane ale je to zbytocne plytvanie peniazmi...bud neaditivovana nafta a naliat tam aditivum alebo iba aditivovanu naftu bez dolievania dalsich prisad...
Pánové, teď zrovna probíhaly testy nafty a ty rádoby V-Power apod. jsou v Čechách úplně standardní nafta. Pouze za hranicemi (směrem na západ) to opravdu nějak upravují. Takže placebo efekt většího výkonu za nemalý peníz na věčné časy a nikdy jinak. Ale komu není rady... Nemyslete si, že tyhle naše auta (Octa apod.) jsou nějakým vrcholem technického pokroku.