CHlapi delší dobu laboruju protože b4 tdi nemá výkon došel sem aš k tomuhle je to asi nějaká regulace turba ale jak to maká to nevim Kdiš tam pustim proud tak to nic nedělá tak nevim co stim.
Naposledy upravil(a) Hlava dne 14 zář 2008, 11:44, celkem upraveno 3 x.
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
ovládací ventil tlaku turba jednoduše N75 vyměň za jiný a svez se
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
chci se zeptat.N75 to je ten ventil co je u té báně u turba?Jde do něj 1 konektor a 3 hadičky.Druhý ten samý je přidělaný na sání (AFN)a řídí EGR?Je to tak správně?
dej foto báň nějak nevím co myslíš ať nevyplodím nějakej blud
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jo takle N18.Já řeším to,že se mi zdá moje AFN v automatu za 3tis. mrtvá a začíná táhnout až zas 3,5tis. nevim jestli to je normální.Zkoušel sem N75 ten je zdá se v cajku.Dám nové hadičky.Štve mě to.