jak todle funguje a co to dělá s turbem

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Hlava
Přispěvovatel
Příspěvky: 167
Registrován: 21 říj 2007, 08:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Č.Kostelec

jak todle funguje a co to dělá s turbem

Příspěvek od Hlava »

CHlapi delší dobu laboruju protože b4 tdi nemá výkon došel sem aš k tomuhle je to asi nějaká regulace turba ale jak to maká to nevim :? Kdiš tam pustim proud tak to nic nedělá tak nevim co stim.Obrázek
Naposledy upravil(a) Hlava dne 14 zář 2008, 11:44, celkem upraveno 3 x.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nic nejni vidět...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Hlava
Přispěvovatel
Příspěvky: 167
Registrován: 21 říj 2007, 08:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Č.Kostelec

Příspěvek od Hlava »

tedka to tam je konečně
(wallbash)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ovládací ventil tlaku turba jednoduše N75 vyměň za jiný a svez se ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Hlava
Přispěvovatel
Příspěvky: 167
Registrován: 21 říj 2007, 08:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Č.Kostelec

Příspěvek od Hlava »

Tak konečně vim co to je N75 dikas za radu zejtra to voprubuju ;)
cenda
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 08 srp 2008, 12:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od cenda »

chci se zeptat.N75 to je ten ventil co je u té báně u turba?Jde do něj 1 konektor a 3 hadičky.Druhý ten samý je přidělaný na sání (AFN)a řídí EGR?Je to tak správně?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

dej foto báň nějak nevím co myslíš ať nevyplodím nějakej blud :roll:
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
kenz007
Přispěvovatel
Příspěvky: 331
Registrován: 12 črc 2008, 23:28
Odpovědi: 0
Bydliště: SK ZA

Příspěvek od kenz007 »

nie to je N18 ak myslime ten isty
VW PASSAT Variant TDI 81KW B5
cenda
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 08 srp 2008, 12:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od cenda »

jo takle N18.Já řeším to,že se mi zdá moje AFN v automatu za 3tis. mrtvá a začíná táhnout až zas 3,5tis. nevim jestli to je normální.Zkoušel sem N75 ten je zdá se v cajku.Dám nové hadičky.Štve mě to.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“