Ok,tak k tej odpojenej baterke. urcite vies, ze pred zapisom riadiacej jednotky sa jej obsah, alebo jej cast najprv vymaze. Co ak ti skape komuniakcia v mieste, kedy este nebude zapisany komunikacny, alebo boot sektor, napr. na nejakej EDC15stke? Potom mozes odpajat a zapajat baterku aj do rana. K tym niekolkym typom softu. Aj ked niektore auta maju spolocny typ softu, neznamena to automaticky, ze su to uplne rovnake auta. Na EDC15tkach to bolo jednoduchsie, lebo sa v softe nachadzali komletne sektory a podla kodovania R.J. sa urcovalo, s ktory soft bude aktivny. Napr. jednokolka, 4kolka,automat. V novych generaciach r.j. je to uz o nieco zlozitejsie, a funguje to na zaklade xy faktorov, ktore tu nebudem rozpisavat. Pravdou je, ze ani samotny tvorcovia softov v ETASe to presne nevedia, lebo kazde odelenie ma na starosti urcitu cast softu a komletne info sa nedozvies ani v tych najlepsich A2L suboroch a damosoch. To znamena, ze nie kazde, ale dost vela aut treba ladit osobitne a bude to cim dalej tym narocnejsie a nejaky pojem ako " super odladeny soft" neexistuje.A to neberiem ohlad na niektore faktory ako technic. stav auta, alebo prevadzkove podmienky kde sa bude pouzivat. BSR, dufam, ze si zaregistroval moj prispevok na tvojho passata, prosim ta vyjadri sa k tomu. D