KDO JEZDÍ SE SETEM S.P.E.C ????

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

BH motor, vsak si vravel ze ulozenia napravy nemas... ze to pre RS4 Powerflex nerobi ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

předek na oktě poverflex dobrý mám G2 komplet poverlex taky dobrý kámošovi jsem dělal komplet predek A3 8P taky dobrý a všechna auta mají štelovák většinou na krev dole nevím co ti přijde na tom tvrdýho někdo má rád když auto poslouchá a nežvejká se a silentbloky to právě umožní samožřejmě to nejni na nějakou polní cestu alespoň s tím snížením
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Ten powerflex nebo plnej silendblok s S3 ,netrpí moc při jinak sériovém podvozku (nesníženém) :roll:

Nedávno sem dal nový sériový,rozdíl jak sv..a ,ale je vidět jak se to v tech prázdnejch místech tře :(
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

mám ty z S3 a je to rozdíl, jak jsem s nima jel poprvý, tak jsem kosil u nás zatáčku a v půlce jsem musel povolovat volant jelikož to prostě líp zatáčí, kamoš je dal na B3 pášu a to samý, prostě to o dost líp reaguje na zatočení volantem
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

a když dáš poverflex i dopředu ramene tak je to tak ještě o 1/3 lepší to rameno prostě necestuje (rofl)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

toby66kw píše:Ten powerflex nebo plnej silendblok s S3 ,netrpí moc při jinak sériovém podvozku (nesníženém) :roll:

Nedávno sem dal nový sériový,rozdíl jak sv..a ,ale je vidět jak se to v tech prázdnejch místech tře :(
Je to Ok, mam to taky.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jasný, ale mám sériovej podvozek a tohle mi bohatě stačí a komfort v podstatě neutrpěl, na golfu powerflexy jsou a je to good, nesmíme mít unibaly, takže ten powerflex je v podstatě jediný řešení, ještě jsem viděl, že takovýdle tvrdý silentbloky dělá myslím německej Bonrath, nebo tak nějak, jsou modrý
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Huml píše:jasný, ale mám sériovej podvozek a tohle mi bohatě stačí a komfort v podstatě neutrpěl, na golfu powerflexy jsou a je to good, nesmíme mít unibaly, takže ten powerflex je v podstatě jediný řešení, ještě jsem viděl, že takovýdle tvrdý silentbloky dělá myslím německej Bonrath, nebo tak nějak, jsou modrý
Tak tak,v prvni rade je to delnik, co jeste asi budu resit jsou tvrdsi tlumice, asi HP.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Huml píše:jasný, ale mám sériovej podvozek a tohle mi bohatě stačí a komfort v podstatě neutrpěl, na golfu powerflexy jsou a je to good, nesmíme mít unibaly, takže ten powerflex je v podstatě jediný řešení, ještě jsem viděl, že takovýdle tvrdý silentbloky dělá myslím německej Bonrath, nebo tak nějak, jsou modrý
Bonrath-powerflex je stejný matroš
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Dartanion
Přispěvovatel
Příspěvky: 231
Registrován: 19 říj 2007, 10:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Zinnwald

Powerflexy

Příspěvek od Dartanion »

Huml píše:jasný, ale mám sériovej podvozek a tohle mi bohatě stačí a komfort v podstatě neutrpěl, na golfu powerflexy jsou a je to good, nesmíme mít unibaly, takže ten powerflex je v podstatě jediný řešení, ještě jsem viděl, že takovýdle tvrdý silentbloky dělá myslím německej Bonrath, nebo tak nějak, jsou modrý
Z jakýho důvodu nemůžeš používat unibaly? Máme je na autě a chtěl bych zkusit ty okruhy... Díkes za info...
AYGO D4D 55PS + AIXAM 12PS + IBIZA MTDi 1++PS
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

asi pravidla ne?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Ladas píše:...nevím co ti přijde na tom tvrdýho někdo má rád když auto poslouchá a nežvejká se a silentbloky to právě umožní...
To patrilo mne? :) Ja mam komplet ulozenie ramien v Powerflex, takze tiez mam rad ked je auto ovladatelne aj pri brzdeni alebo v zakrute... len proste konstatujem ze to riadenie ztvrdlo, to nemoze nikto popriet, je to zmena na ktoru si clovek musi zvyknut (a zvyknut sa samozrejme da). Len si osobne neviem predstavit ze by sa vsetky pryzove ulozenia nahradzali tymi polyuretanovymi.... tam uz by sa to ozaj muselo spravat ako motokara... nielen ovladatelnostou ale aj komfortom (resp. nekomfortom) ;) Jedna vec je, ze ten komfort sa da ozeliet, ale druha vec je ta, ze ten podvozok nie je z vyroby na to dimenzovany... interval vymeny ostatnych veci (capy, kosti na stabiku apod.) sa skrati na polovicu, ak nie na tretinu atd.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Re: Powerflexy

Příspěvek od Huml »

Dartanion píše:
Huml píše:jasný, ale mám sériovej podvozek a tohle mi bohatě stačí a komfort v podstatě neutrpěl, na golfu powerflexy jsou a je to good, nesmíme mít unibaly, takže ten powerflex je v podstatě jediný řešení, ještě jsem viděl, že takovýdle tvrdý silentbloky dělá myslím německej Bonrath, nebo tak nějak, jsou modrý
Z jakýho důvodu nemůžeš používat unibaly? Máme je na autě a chtěl bych zkusit ty okruhy... Díkes za info...
jj přesně tak, pravidla, jinak šupajdíš do speciálů
Uživatelský avatar
Kec
Přispěvovatel
Příspěvky: 403
Registrován: 23 led 2006, 20:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumpersko

Příspěvek od Kec »

Huml píše:co si pamatuju, když měl Reesha kdysi ventila, měl tam na pětikvaltu taku sachs race a na žádnej rachot si nepamatuju, akorát co vím, tak mu to zas trhalo při rozjezdu
Vento má teď Picaso a na volnoběh to rachotí. A pedál spojky je dost tvrdej. Ala ta tvrdost pedálu se týká jen u převodovek s vypínáním pákou(golf III, vento, g4 66kw a 81kw) Kde je vypínání ovládáno hydraulickým ložiskem tam je to prej OK.
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl
Bar
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 05 kvě 2008, 10:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bar »

Jak to tady tak čt tak nevím po čipu mi jak jsem čekal odešla spojka začiná prokluzovat tak přemýšlím jakou koupit tak co by jste mi teda doporučily? Ale určitě nemám na spojku 25 tisic :(
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“