
KDO JEZDÍ SE SETEM S.P.E.C ????
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
BH motor, vsak si vravel ze ulozenia napravy nemas... ze to pre RS4 Powerflex nerobi 

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
předek na oktě poverflex dobrý mám G2 komplet poverlex taky dobrý kámošovi jsem dělal komplet predek A3 8P taky dobrý a všechna auta mají štelovák většinou na krev dole nevím co ti přijde na tom tvrdýho někdo má rád když auto poslouchá a nežvejká se a silentbloky to právě umožní samožřejmě to nejni na nějakou polní cestu alespoň s tím snížením
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ten powerflex nebo plnej silendblok s S3 ,netrpí moc při jinak sériovém podvozku (nesníženém)
Nedávno sem dal nový sériový,rozdíl jak sv..a ,ale je vidět jak se to v tech prázdnejch místech tře

Nedávno sem dal nový sériový,rozdíl jak sv..a ,ale je vidět jak se to v tech prázdnejch místech tře

G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
a když dáš poverflex i dopředu ramene tak je to tak ještě o 1/3 lepší to rameno prostě necestuje 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Je to Ok, mam to taky.toby66kw píše:Ten powerflex nebo plnej silendblok s S3 ,netrpí moc při jinak sériovém podvozku (nesníženém)![]()
Nedávno sem dal nový sériový,rozdíl jak sv..a ,ale je vidět jak se to v tech prázdnejch místech tře
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

jasný, ale mám sériovej podvozek a tohle mi bohatě stačí a komfort v podstatě neutrpěl, na golfu powerflexy jsou a je to good, nesmíme mít unibaly, takže ten powerflex je v podstatě jediný řešení, ještě jsem viděl, že takovýdle tvrdý silentbloky dělá myslím německej Bonrath, nebo tak nějak, jsou modrý
Tak tak,v prvni rade je to delnik, co jeste asi budu resit jsou tvrdsi tlumice, asi HP.Huml píše:jasný, ale mám sériovej podvozek a tohle mi bohatě stačí a komfort v podstatě neutrpěl, na golfu powerflexy jsou a je to good, nesmíme mít unibaly, takže ten powerflex je v podstatě jediný řešení, ještě jsem viděl, že takovýdle tvrdý silentbloky dělá myslím německej Bonrath, nebo tak nějak, jsou modrý
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Bonrath-powerflex je stejný matrošHuml píše:jasný, ale mám sériovej podvozek a tohle mi bohatě stačí a komfort v podstatě neutrpěl, na golfu powerflexy jsou a je to good, nesmíme mít unibaly, takže ten powerflex je v podstatě jediný řešení, ještě jsem viděl, že takovýdle tvrdý silentbloky dělá myslím německej Bonrath, nebo tak nějak, jsou modrý
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Powerflexy
Z jakýho důvodu nemůžeš používat unibaly? Máme je na autě a chtěl bych zkusit ty okruhy... Díkes za info...Huml píše:jasný, ale mám sériovej podvozek a tohle mi bohatě stačí a komfort v podstatě neutrpěl, na golfu powerflexy jsou a je to good, nesmíme mít unibaly, takže ten powerflex je v podstatě jediný řešení, ještě jsem viděl, že takovýdle tvrdý silentbloky dělá myslím německej Bonrath, nebo tak nějak, jsou modrý
AYGO D4D 55PS + AIXAM 12PS + IBIZA MTDi 1++PS
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
To patrilo mne?Ladas píše:...nevím co ti přijde na tom tvrdýho někdo má rád když auto poslouchá a nežvejká se a silentbloky to právě umožní...


Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Re: Powerflexy
jj přesně tak, pravidla, jinak šupajdíš do speciálůDartanion píše:Z jakýho důvodu nemůžeš používat unibaly? Máme je na autě a chtěl bych zkusit ty okruhy... Díkes za info...Huml píše:jasný, ale mám sériovej podvozek a tohle mi bohatě stačí a komfort v podstatě neutrpěl, na golfu powerflexy jsou a je to good, nesmíme mít unibaly, takže ten powerflex je v podstatě jediný řešení, ještě jsem viděl, že takovýdle tvrdý silentbloky dělá myslím německej Bonrath, nebo tak nějak, jsou modrý
Vento má teď Picaso a na volnoběh to rachotí. A pedál spojky je dost tvrdej. Ala ta tvrdost pedálu se týká jen u převodovek s vypínáním pákou(golf III, vento, g4 66kw a 81kw) Kde je vypínání ovládáno hydraulickým ložiskem tam je to prej OK.Huml píše:co si pamatuju, když měl Reesha kdysi ventila, měl tam na pětikvaltu taku sachs race a na žádnej rachot si nepamatuju, akorát co vím, tak mu to zas trhalo při rozjezdu
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl