DPF potom tak isto riesit s Risom. Najskor to ale musi 100 pero fungovat. Ale pojde to o tom niet pochyb. Vymyslel to len clovek.Lucky126 píše:to: BH motor
Díky moc za informaci, s Richardem jsem v kontaktu... Jinak díky předem za jakkékoli informace o DPF a samozřejmě i o možnostech s turbem a podobně... Zatím čus
Nový motor do OCT II
Moderátoři: šulda, Moderátoři
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
to: BH Motor
Tak to rád slyším, co se týče činnosti tak mi ten filtr nevadí, protože to auto výrazně méně kouří resp. téměř nekouří proti napr. Passatu. Ale jednou se dal člověk na tuning a tím pádem je třeba odstranit všechny překážky a dostat z motoru co to snese, tak aby "neshořel"
Jen si teď nemůžu vynachválit naprosto hladký chod celého auta, tak pevně doufám, že to mu zůstane i po úpravách (např. startování, náběh krouťáku, atp.)
Dále řeším "maličkosti" typu, pokud tomu ve finále zvednu výrazně výkon např. na 250 koní, tak mi asi nezbude než vyměnit i brzdy, pač to auto je pořádně těžký, tím pádem si říkám mám tam všechny prvky ESP bude vše hladce a spolehlivě fungovat i při brzdách např. od Bremba ?
Tak to rád slyším, co se týče činnosti tak mi ten filtr nevadí, protože to auto výrazně méně kouří resp. téměř nekouří proti napr. Passatu. Ale jednou se dal člověk na tuning a tím pádem je třeba odstranit všechny překážky a dostat z motoru co to snese, tak aby "neshořel"

Jen si teď nemůžu vynachválit naprosto hladký chod celého auta, tak pevně doufám, že to mu zůstane i po úpravách (např. startování, náběh krouťáku, atp.)
Dále řeším "maličkosti" typu, pokud tomu ve finále zvednu výrazně výkon např. na 250 koní, tak mi asi nezbude než vyměnit i brzdy, pač to auto je pořádně těžký, tím pádem si říkám mám tam všechny prvky ESP bude vše hladce a spolehlivě fungovat i při brzdách např. od Bremba ?
V naftě je síla... !
hladky chod to ma preto , lebo tam palivo vstrekuje po davkach a nie naraz. tie vstrekovace su piezo, cize maju rychlu odozvu. preto ta kultivovanost. a ked das vonku filter tak klesa spotreba a to dost markantne. ale ked pojdes nad 200 ps tak ho daj vonku, ale az ked to bude dlhodobo overene.Lucky126 píše:to: BH Motor
Tak to rád slyším, co se týče činnosti tak mi ten filtr nevadí, protože to auto výrazně méně kouří resp. téměř nekouří proti napr. Passatu. Ale jednou se dal člověk na tuning a tím pádem je třeba odstranit všechny překážky a dostat z motoru co to snese, tak aby "neshořel"
Jen si teď nemůžu vynachválit naprosto hladký chod celého auta, tak pevně doufám, že to mu zůstane i po úpravách (např. startování, náběh krouťáku, atp.)
Dále řeším "maličkosti" typu, pokud tomu ve finále zvednu výrazně výkon např. na 250 koní, tak mi asi nezbude než vyměnit i brzdy, pač to auto je pořádně těžký, tím pádem si říkám mám tam všechny prvky ESP bude vše hladce a spolehlivě fungovat i při brzdách např. od Bremba ?
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
NĚJAKÉ NOVINKY?
Po ročním odmlčení se opět vracím do diskuze kolem RS TDI.
Chci se zeptat, jestli se už něco nového ví...
Já jsem zatím zjistil, že za celkem rozumné peníze Supersprint vyrábí už výfuk, ovšem bez DPF, takže otázkou zůstává, zda-li si už někdo dovedl poradit s tím bláznivým filtrem
A co další úpravy, ví někdo něco víc?
Díky za informace, rád bych se pustil pomalinku do úprav, pač mi v únoru končí záruka.
Chci se zeptat, jestli se už něco nového ví...
Já jsem zatím zjistil, že za celkem rozumné peníze Supersprint vyrábí už výfuk, ovšem bez DPF, takže otázkou zůstává, zda-li si už někdo dovedl poradit s tím bláznivým filtrem

A co další úpravy, ví někdo něco víc?
Díky za informace, rád bych se pustil pomalinku do úprav, pač mi v únoru končí záruka.
V naftě je síla... !
No tak co jsem zatím viděl, tak několik firem nabízí různý výfuky, něco má i Milotec, tuším buďto sportovní komplet nebo dvojitej poslední díl. Co se týče DPF, tak se dá vyhodit, ale já osobně bych do toho nešel...přecijenom továrna na brikety jako u většiny nachipovaných tdíček není můj sen, tudíž osobně si DPFka celkem dost vážím
Co se ale týče samotného chipu, tak to už taky není problém a nabízí to několik firem, určitě to je dobrá věc, protože se tím vyřeší zejména mrtvá oblast v nižších otáčkách, která je v sérii. Hlavně si to nenechat dělat od nikoho, kdo není schopen upravit přímo tvůj soft, protože nalejvači typu Cimbu s tímhle motorem mají problémy, jelikož se neustále flashuje soft v ŘJ a on potom prej už jednak má problémy to přehrát a hlavně ti tam zase nahraje zpátky ten starej soft, takže jsi na mrtvým bodě a pořád řešíš stejný problémy.
Pak jsem viděl pro naftovou RSku nějaký podvozky, buďto jen čístě snížený, nebo i komplet stavitelný, to se mi taky docela líbilo a silně jsem o tom uvažoval.

Co se ale týče samotného chipu, tak to už taky není problém a nabízí to několik firem, určitě to je dobrá věc, protože se tím vyřeší zejména mrtvá oblast v nižších otáčkách, která je v sérii. Hlavně si to nenechat dělat od nikoho, kdo není schopen upravit přímo tvůj soft, protože nalejvači typu Cimbu s tímhle motorem mají problémy, jelikož se neustále flashuje soft v ŘJ a on potom prej už jednak má problémy to přehrát a hlavně ti tam zase nahraje zpátky ten starej soft, takže jsi na mrtvým bodě a pořád řešíš stejný problémy.
Pak jsem viděl pro naftovou RSku nějaký podvozky, buďto jen čístě snížený, nebo i komplet stavitelný, to se mi taky docela líbilo a silně jsem o tom uvažoval.
Škoda && Vista x64 && Mr. Záviš rulezz
Okej, podvozky jsem taky odhalil, ale nechci snížit výšku, stávající je velmi praktická. Sériový podvozek není tak špatný, ale pěkně mi vadí "houpání" do stran, občas se začně auto divně kejvat, když jede přes nerovnosti a to mi stará Octávka se sportovním podvozkem nedělala.
Líbí se mi ovšem vyladění stávajícího podvozku, kdy komfort je opravdu vynikající (bude to asi těžká volba).
Výfuk bych vyměnil asi za tohle:
http://www.supersprint.it/homeuk.htm
Ale jde mi o ten DPF, taky se mi líbí, že auto defacto nekouří, což se o Passatech atp. řící nedá
Je mi však jasný, že nemůžu mít všechno a komfort prostě musí ustoupit výkonu, nechci však tolik trápit motor, auto je velmi kultivované a spolehlivé a toho bych se rád držel. Ovšem chci s tím výkonem něco udělat, protože mě štve jak se na mě pořád lepí nějakej trotl s 3,0 TDI apod.
Líbí se mi ovšem vyladění stávajícího podvozku, kdy komfort je opravdu vynikající (bude to asi těžká volba).
Výfuk bych vyměnil asi za tohle:
http://www.supersprint.it/homeuk.htm
Ale jde mi o ten DPF, taky se mi líbí, že auto defacto nekouří, což se o Passatech atp. řící nedá

Je mi však jasný, že nemůžu mít všechno a komfort prostě musí ustoupit výkonu, nechci však tolik trápit motor, auto je velmi kultivované a spolehlivé a toho bych se rád držel. Ovšem chci s tím výkonem něco udělat, protože mě štve jak se na mě pořád lepí nějakej trotl s 3,0 TDI apod.

V naftě je síla... !
Tak do cca 140-150kW to není problém a DPF to v pohodě zvládá
...a víc bych stejně na sériovej HW asi nedával, protože si myslím, že by to bylo právě na úkor spolehlivosti, ale pokud bys chtěl dolovat víc a překopávat to nějak zásadněji, tak pak samozřejmě musí DPF ven jako první.

Škoda && Vista x64 && Mr. Záviš rulezz
Uvažuji čistě selským rozumem...
Budu tak dlouho trápit ten DPF až ho utrápím a když se tak stane, tak co udělám...? Koupím výfuk bez něho
Ovšem musí to být vřešeno SW a to je celá záhada, Supersprint prodává i první díl se sondami. Možní by to vyřešil i sportovní katalyzátor. Taky z toho nechci mít kamna 
Budu tak dlouho trápit ten DPF až ho utrápím a když se tak stane, tak co udělám...? Koupím výfuk bez něho


V naftě je síla... !
co to meleš furt o kouřících Passatech ? Měsíčně jich vidím mraky a sériovka žádná taková nekouříLucky126 píše:Okej, podvozky jsem taky odhalil, ale nechci snížit výšku, stávající je velmi praktická. Sériový podvozek není tak špatný, ale pěkně mi vadí "houpání" do stran, občas se začně auto divně kejvat, když jede přes nerovnosti a to mi stará Octávka se sportovním podvozkem nedělala.
Líbí se mi ovšem vyladění stávajícího podvozku, kdy komfort je opravdu vynikající (bude to asi těžká volba).
Výfuk bych vyměnil asi za tohle:
http://www.supersprint.it/homeuk.htm
Ale jde mi o ten DPF, taky se mi líbí, že auto defacto nekouří, což se o Passatech atp. řící nedá![]()
Je mi však jasný, že nemůžu mít všechno a komfort prostě musí ustoupit výkonu, nechci však tolik trápit motor, auto je velmi kultivované a spolehlivé a toho bych se rád držel. Ovšem chci s tím výkonem něco udělat, protože mě štve jak se na mě pořád lepí nějakej trotl s 3,0 TDI apod.

Koukám další týpek co má tunu času sledovat každou blbost na internetu a prudit a prudit. Problém každého takového fóra je, že je devadesát procent kibiců a prudičů a asi tak desetina, která ví o čem mluví. Já sem chodím jednou za rok a více méně tu hledám lidi jako je např. Richard z Dieselpoweru a je mu podobné odborníky. Názory mě nezajímají chci fakta.
Tak zdar, odpoveď na svoji otázkou jsem dostal, takže sbohem za rok.
Tak zdar, odpoveď na svoji otázkou jsem dostal, takže sbohem za rok.
V naftě je síla... !
taky nevim co to mele, mam passata 3c a to auto nevi, co je to kourbobo píše:co to meleš furt o kouřících Passatech ? Měsíčně jich vidím mraky a sériovka žádná taková nekouříLucky126 píše:Okej, podvozky jsem taky odhalil, ale nechci snížit výšku, stávající je velmi praktická. Sériový podvozek není tak špatný, ale pěkně mi vadí "houpání" do stran, občas se začně auto divně kejvat, když jede přes nerovnosti a to mi stará Octávka se sportovním podvozkem nedělala.
Líbí se mi ovšem vyladění stávajícího podvozku, kdy komfort je opravdu vynikající (bude to asi těžká volba).
Výfuk bych vyměnil asi za tohle:
http://www.supersprint.it/homeuk.htm
Ale jde mi o ten DPF, taky se mi líbí, že auto defacto nekouří, což se o Passatech atp. řící nedá![]()
Je mi však jasný, že nemůžu mít všechno a komfort prostě musí ustoupit výkonu, nechci však tolik trápit motor, auto je velmi kultivované a spolehlivé a toho bych se rád držel. Ovšem chci s tím výkonem něco udělat, protože mě štve jak se na mě pořád lepí nějakej trotl s 3,0 TDI apod.
