Turbo 130k

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Rozdil v turbu je ten, ze ty mas jeste VNT 15 a novejsi 81kW motory maj uz GT 1749V turba, ty jsou vetsi, u 96kW verze je jeste o neco vykonejsi verze VA.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
NSFF
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 09 srp 2008, 16:53
Odpovědi: 0
Bydliště: CV

Příspěvek od NSFF »

Kornout píše:Rozdil v turbu je ten, ze ty mas jeste VNT 15 a novejsi 81kW motory maj uz GT 1749V turba, ty jsou vetsi, u 96kW verze je jeste o neco vykonejsi verze VA.
Aha ...tak díky za radu ;)
NSFF
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 09 srp 2008, 16:53
Odpovědi: 0
Bydliště: CV

Příspěvek od NSFF »

A další dotaz ...když dám 130k turbo + mám vstřiky sprint 764 vydrží spojka ?
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od dist01 »

podle toho v jakem ji náš stavu předpokládam tak 2000km než klouzne
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

NSFF píše:A další dotaz ...když dám 130k turbo + mám vstřiky sprint 764 vydrží spojka ?
Mám AHF 13O-tku turbo, 764-tky a 10 tis.km a spojka drží a nejezdím "lehce", ale záleží na stavu....
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

to nebude na dlouho
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Mě se rostřepala jen po tryskách :P
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

kamošovi začla po 500km AHL + sprint 764 klouzat. mě se rovnou utrhla...
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
NSFF
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 09 srp 2008, 16:53
Odpovědi: 0
Bydliště: CV

Příspěvek od NSFF »

No já právě nedávno měnil ty trysky ...a je to sakra znát...tak přemejšlim ještě nad 130 k turbem + soft ...ale zase + spojka ?....to nevim... je to starý auto z 96 a má nalítáno 260 tis tak nevim jestli to má cenu do toho rvát ty prachy aby ten motor neodvařil...
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“