Audi 80 1Z v nízkých ot. na 3 válce

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14442
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Akorát nechápu k čemu je u TDi na váze teplotní čidlo, když teplotu vzduchu je dobrý měřit mezi výstupem z IC a sacím potrubím motoru?
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

Tomas.cz píše:Akorát nechápu k čemu je u TDi na váze teplotní čidlo, když teplotu vzduchu je dobrý měřit mezi výstupem z IC a sacím potrubím motoru?
to je starý typ váhy, na potrubí je jen čidlo tlaku, kecám , je tam čidlo teploty , a tlaku je v jednotce, jinak to bude kvůli regulaci kolik má tlačit
Naposledy upravil(a) pafka dne 07 říj 2008, 19:58, celkem upraveno 1 x.
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

...tie vstrekovače by aj tak bolo dať nastaviť na rovnaku hodnotu 170 bar je príliš malo...
...inak ako to ide,tlaky sa zdaju byť tiež dosť nízke!
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Uživatelský avatar
Havran
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 28 lis 2006, 21:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Havran »

bjukemen píše:...zie vstrekovače by aj tak bolo dať nastaviť na rovnaku hodnotu 170 bar je príliš malo...
...inak ako to ide,tlaky sa zdaju byť tiež dosť nízke!
No tlaky jsem měřil na studeném motoru a když bylo ještě to čidlo OK tak nebyl problém, jelo to úplně vpohodě. Vlastně syn to má 24 dní a za tu dobu už má nalítáno 2750Km bez jakého koli problému, akurát tam vykuchal kat a vyčistil EGR. Jel sem sním na dálnici a maximálka okolo 155 na pneu 205/60/15
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

já teda, když mrkám do vividu, tak mi to pořád ukazuje v umístění komponent to čidlo teploty někde před sáním za coolerem ne v tý klapkový váze, nějak se mi to nezdá, s tím čidlem ve váze, ale jinak je to přesně jak jsem psal, všechno jsou jen polemiky a hledání je složitý, nejlepší je to dát na diagnostiku
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

když starou váhu odpojíš, tak to myslím píše čidlo teploty a měřič vzduchu, na trubě je čidlo , ale to je už na vzduch od turba,třeba se pletu
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

todle starý TDI už jsem dlouho neviděl, takže se nehádám, ale nezdá se mi ta změna toho chodu, jestli čidlo ukazuje -4°C a venku je sotva 10°C, to není takovej rozdíl a není mi jasný proč by to klokotalo, každopádně by šel z tý zásuvky vytáhnout jen pin na to čidlo teploty a váhu zase zapojit, aby to jelo ;)
Uživatelský avatar
Havran
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 28 lis 2006, 21:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Havran »

Huml píše:já teda, když mrkám do vividu, tak mi to pořád ukazuje v umístění komponent to čidlo teploty někde před sáním za coolerem ne v tý klapkový váze, nějak se mi to nezdá, s tím čidlem ve váze, ale jinak je to přesně jak jsem psal, všechno jsou jen polemiky a hledání je složitý, nejlepší je to dát na diagnostiku
Právě že jsem to měl na diagnostice pokud si to nečetl tak to znova říkám. A v měřených hodnotách to ukazovalo teplotu nasávaného vzduchu -4, po odpojení nám naskočila teplota +9, takže sem usoudil že než se to vyřeší, bude jezdit s odpojeným čidlem a aby to méně žralo. Sice nebude tahat turbo ale člověk si musí vybrat. Jinak kdyby to čidlo nebylo ve váze tak by se po o odpojení konektoru teplota v hodnotách na diagnostice NEMĚNILA. Zapojoval a odpojoval sem konektor a teplota se v bloku hodnot měnila. Jinak už sem viděl spousty vah co to takhle měli, sice u BMW ale bylo to tak.
Uživatelský avatar
Havran
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 28 lis 2006, 21:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Havran »

Huml píše:todle starý TDI už jsem dlouho neviděl, takže se nehádám, ale nezdá se mi ta změna toho chodu, jestli čidlo ukazuje -4°C a venku je sotva 10°C, to není takovej rozdíl a není mi jasný proč by to klokotalo, každopádně by šel z tý zásuvky vytáhnout jen pin na to čidlo teploty a váhu zase zapojit, aby to jelo ;)
Nad tím sem taky už uvažoval, ale potom zůstane na furt teplota 9stupňů a jak to pak bude když budou mrazy, nastartuju? Jinak Díval jsem se teďka taky do vividu a máš pravdu, ve vividu to je napsaný že je to zvlášť, ale jý to mám s váhou, já mám mezi IC a sáním pouze hadice a čidlo žádné (taky jsem se divil) jinak dík ;)
Naposledy upravil(a) Havran dne 07 říj 2008, 20:55, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Havran
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 28 lis 2006, 21:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Havran »

To Huml:

Jinak ty jsi s Brna tak můžu se zeptat co říkáš na Eurovrak Holubice?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

moc tam nejezdím, maj tam toho dost, ale někdy neví co by za to chtěli, jinak měli jste to na VAGu nebo na něčem jiným? aby to ty měřený hodnoty ukazovalo správně, jelikož proč by odpojený čidlo vykazovalo 9°C,na těch BMW je mi to jasný, že to čidlo je tam, když jsou to atmosféry, odpojením čidla by totiž ta teplota měla ještě klesnout, se zvedající se teplotou se odpor zmenšuje, tzn. při zkratu je teplota jakoby nejvyšší, jinak hlavní řízení motoru je podle čidla teploty vody, proto mi moc nejde do hlavy ten špatnej chod, zkus vytáhnout jen ten pin z toho čidla a zapoj váhu co to bude dělat
Uživatelský avatar
Havran
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 28 lis 2006, 21:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Havran »

Huml píše:moc tam nejezdím, maj tam toho dost, ale někdy neví co by za to chtěli, jinak měli jste to na VAGu nebo na něčem jiným? aby to ty měřený hodnoty ukazovalo správně, jelikož proč by odpojený čidlo vykazovalo 9°C,na těch BMW je mi to jasný, že to čidlo je tam, když jsou to atmosféry, odpojením čidla by totiž ta teplota měla ještě klesnout, se zvedající se teplotou se odpor zmenšuje, tzn. při zkratu je teplota jakoby nejvyšší, jinak hlavní řízení motoru je podle čidla teploty vody, proto mi moc nejde do hlavy ten špatnej chod, zkus vytáhnout jen ten pin z toho čidla a zapoj váhu co to bude dělat
Zitra to skusím a zas napíšu, zatím díky
Uživatelský avatar
Havran
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 28 lis 2006, 21:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Havran »

Jo a nebylo to na Vagu ale na nějaké multi-diagnostice. Vagem se nespojím viz zde: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=31388
Uživatelský avatar
Havran
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 28 lis 2006, 21:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Havran »

Tak Huml měl pravdu a tímto se mu omlouvám. Syn dnes našel čidlo tam kde psal Huml (taky se mu to nezdálo) a bylo celé "zasrané" od oleje. Vyčistil ho a auto zatím jede jak má. Když se podíváte do vividu tak to čidlo je spojeno s váhou, proto ta změna teploty při odpojení konektoru váhy a vypsání dvou chyb zárověň (průtok+teplota). Hold předchozí majitel stim jezdil 2km do práce takže se nedivím že se to znečistilo, když sem viděl ten humus v egru a sání tak se vůbec nedivím. Sem zvědav jestli je to ono nebo mu to zase začne blbnout. :)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

omluva vůbec není nutná, mě bylo jen divný, že by soudruzi neměřili teplotu vzduchu co jde do motoru, ale jen teplotu venkovního, to by byla pro jednotku hodnota, která absolutně o ničem nevypovídá
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“