Audi 80 1Z v nízkých ot. na 3 válce
Moderátoři: šulda, Moderátoři
to je starý typ váhy, na potrubí je jen čidlo tlaku, kecám , je tam čidlo teploty , a tlaku je v jednotce, jinak to bude kvůli regulaci kolik má tlačitTomas.cz píše:Akorát nechápu k čemu je u TDi na váze teplotní čidlo, když teplotu vzduchu je dobrý měřit mezi výstupem z IC a sacím potrubím motoru?
Naposledy upravil(a) pafka dne 07 říj 2008, 19:58, celkem upraveno 1 x.
No tlaky jsem měřil na studeném motoru a když bylo ještě to čidlo OK tak nebyl problém, jelo to úplně vpohodě. Vlastně syn to má 24 dní a za tu dobu už má nalítáno 2750Km bez jakého koli problému, akurát tam vykuchal kat a vyčistil EGR. Jel sem sním na dálnici a maximálka okolo 155 na pneu 205/60/15bjukemen píše:...zie vstrekovače by aj tak bolo dať nastaviť na rovnaku hodnotu 170 bar je príliš malo...
...inak ako to ide,tlaky sa zdaju byť tiež dosť nízke!
já teda, když mrkám do vividu, tak mi to pořád ukazuje v umístění komponent to čidlo teploty někde před sáním za coolerem ne v tý klapkový váze, nějak se mi to nezdá, s tím čidlem ve váze, ale jinak je to přesně jak jsem psal, všechno jsou jen polemiky a hledání je složitý, nejlepší je to dát na diagnostiku
todle starý TDI už jsem dlouho neviděl, takže se nehádám, ale nezdá se mi ta změna toho chodu, jestli čidlo ukazuje -4°C a venku je sotva 10°C, to není takovej rozdíl a není mi jasný proč by to klokotalo, každopádně by šel z tý zásuvky vytáhnout jen pin na to čidlo teploty a váhu zase zapojit, aby to jelo 

Právě že jsem to měl na diagnostice pokud si to nečetl tak to znova říkám. A v měřených hodnotách to ukazovalo teplotu nasávaného vzduchu -4, po odpojení nám naskočila teplota +9, takže sem usoudil že než se to vyřeší, bude jezdit s odpojeným čidlem a aby to méně žralo. Sice nebude tahat turbo ale člověk si musí vybrat. Jinak kdyby to čidlo nebylo ve váze tak by se po o odpojení konektoru teplota v hodnotách na diagnostice NEMĚNILA. Zapojoval a odpojoval sem konektor a teplota se v bloku hodnot měnila. Jinak už sem viděl spousty vah co to takhle měli, sice u BMW ale bylo to tak.Huml píše:já teda, když mrkám do vividu, tak mi to pořád ukazuje v umístění komponent to čidlo teploty někde před sáním za coolerem ne v tý klapkový váze, nějak se mi to nezdá, s tím čidlem ve váze, ale jinak je to přesně jak jsem psal, všechno jsou jen polemiky a hledání je složitý, nejlepší je to dát na diagnostiku
Nad tím sem taky už uvažoval, ale potom zůstane na furt teplota 9stupňů a jak to pak bude když budou mrazy, nastartuju? Jinak Díval jsem se teďka taky do vividu a máš pravdu, ve vividu to je napsaný že je to zvlášť, ale jý to mám s váhou, já mám mezi IC a sáním pouze hadice a čidlo žádné (taky jsem se divil) jinak díkHuml píše:todle starý TDI už jsem dlouho neviděl, takže se nehádám, ale nezdá se mi ta změna toho chodu, jestli čidlo ukazuje -4°C a venku je sotva 10°C, to není takovej rozdíl a není mi jasný proč by to klokotalo, každopádně by šel z tý zásuvky vytáhnout jen pin na to čidlo teploty a váhu zase zapojit, aby to jelo

Naposledy upravil(a) Havran dne 07 říj 2008, 20:55, celkem upraveno 1 x.
moc tam nejezdím, maj tam toho dost, ale někdy neví co by za to chtěli, jinak měli jste to na VAGu nebo na něčem jiným? aby to ty měřený hodnoty ukazovalo správně, jelikož proč by odpojený čidlo vykazovalo 9°C,na těch BMW je mi to jasný, že to čidlo je tam, když jsou to atmosféry, odpojením čidla by totiž ta teplota měla ještě klesnout, se zvedající se teplotou se odpor zmenšuje, tzn. při zkratu je teplota jakoby nejvyšší, jinak hlavní řízení motoru je podle čidla teploty vody, proto mi moc nejde do hlavy ten špatnej chod, zkus vytáhnout jen ten pin z toho čidla a zapoj váhu co to bude dělat
Zitra to skusím a zas napíšu, zatím díkyHuml píše:moc tam nejezdím, maj tam toho dost, ale někdy neví co by za to chtěli, jinak měli jste to na VAGu nebo na něčem jiným? aby to ty měřený hodnoty ukazovalo správně, jelikož proč by odpojený čidlo vykazovalo 9°C,na těch BMW je mi to jasný, že to čidlo je tam, když jsou to atmosféry, odpojením čidla by totiž ta teplota měla ještě klesnout, se zvedající se teplotou se odpor zmenšuje, tzn. při zkratu je teplota jakoby nejvyšší, jinak hlavní řízení motoru je podle čidla teploty vody, proto mi moc nejde do hlavy ten špatnej chod, zkus vytáhnout jen ten pin z toho čidla a zapoj váhu co to bude dělat
Jo a nebylo to na Vagu ale na nějaké multi-diagnostice. Vagem se nespojím viz zde: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=31388
Tak Huml měl pravdu a tímto se mu omlouvám. Syn dnes našel čidlo tam kde psal Huml (taky se mu to nezdálo) a bylo celé "zasrané" od oleje. Vyčistil ho a auto zatím jede jak má. Když se podíváte do vividu tak to čidlo je spojeno s váhou, proto ta změna teploty při odpojení konektoru váhy a vypsání dvou chyb zárověň (průtok+teplota). Hold předchozí majitel stim jezdil 2km do práce takže se nedivím že se to znečistilo, když sem viděl ten humus v egru a sání tak se vůbec nedivím. Sem zvědav jestli je to ono nebo mu to zase začne blbnout. 
