EGR ventil na II. Octavii 1.9 TDI 77 kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Jake
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Registrován: 28 led 2006, 23:26
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

EGR ventil na II. Octavii 1.9 TDI 77 kw

Příspěvek od Jake »

vag pise malej pruchod vzduchu..zkusil sem ho ocistit ale casem to zas haze chybu a sviti na palubce..jde tonejak vycistit ..opravit? nebo jen koupit novej..? :?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14423
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Nový, nebo softwarově odstranit natrvalo.
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

podtlakový, nebo elektrický?.. vyčistit jde určitě..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Jake
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Registrován: 28 led 2006, 23:26
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jake »

mam na jednej podtlakovej a na druhej elektrickej..jak jdou odstranit softwarove? nikde sem to zatim nevycetl..ten podtlakovej sem vycistli a zatim ok..nebo jak nejlepe vycistit? :? :?
maros261177
Přispěvovatel
Příspěvky: 543
Registrován: 09 pro 2006, 20:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od maros261177 »

Ahojte, treba po vymene EGR ventila nieco nastavovat cez VAG, alebo sa nic nenastavuje...?
Škoda Octavia II, bez uprav-v jednoduchosti je krása
Jake
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Registrován: 28 led 2006, 23:26
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jake »

nekde jsem četl o nastaveni EGR ventilu ale me to na II octavce nefungovalo..tak nevim..asi ale neni potreba nic nastavovat..
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

nastavuje se akorát elektrický. to podtlakuvý je EGR a to elektrický je klapka.. ta funguje jako chcípací i se přivírá v malích otáčkách kvůly lepší funkci EGR.. mohl by to tak dělat ten ventil co ovládá ten podtlak.. ale pokud jsi to vyčistitl a je to ok.. tak to bude tím..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Jake
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Registrován: 28 led 2006, 23:26
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jake »

no na jednom O je to zatim OK a na druhym uz zase sviti moturek :x
Tweety
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 08 kvě 2007, 16:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tweety »

A jak ho teda softwerove odstranit?
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1132
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Tweety píše:A jak ho teda softwerove odstranit?
Musíš upravit mapy v ŘJ. V případě zajmu, kontaktuj Reeshu. ;)
Obrázek
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2347
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Dukes píše:
Tweety píše:A jak ho teda softwerove odstranit?
Musíš upravit mapy v ŘJ. V případě zajmu, kontaktuj Reeshu. ;)
Nejlevnějš , rovnou při čipu ;)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Jake
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Registrován: 28 led 2006, 23:26
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jake »

no uz sviti zpet i na tej s mechanicky i s elektrickym.. kdyz nactu galetem mapu orig. muzete mi za nejakej peniz nekdo poslat upravenou? a na tej s mechanickym to asi nepujde vubec co?pripadne cipnute.. ale neni nutne potreba.. :roll:
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“