

Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak prd,poslali mi ten cajk z CS z Maďarska,následná montáž odhalila,že to jede potichu jen asi 5 minut,pak to mlátí,jako předtím.Mechanik je nasr***j,protože se s tím trápil-klečel u toho,jako uličník,já zase platím zbytečně.Zejtra dělá rozvody,což je poslední věc,do který hodlám investovat a vypadá to,že ty ten bordel nedělají.Potom budu jezdit až do chvíle,něž mi to klekne úplně a nastoupím výměnu,resp.nejdříve scháňku jiného motoru.Mám holt smůlu,koupil jsem nějakej šitDavid Klimša píše:No co už,je to objednaný,tak bude snad klid...Laco19 píše:Ked som zistil co stoji novy diel, radsej som tam nechal stary ale vybral som von supatko - kliestami po malych kuskoch (cca hodina prace).David Klimša píše:Tak jsem byl teď u servismana,rozboural to sání(prej lahůdka)a fakt je v pytli ten plastovej dekl,rachtá to v něm,jako blázen.Novej stojí asi 2200,- bez dph,těsnění asi 1800,- bez dph,nějaký kroužky povídal eště asi 700,-,všechno na objednání.Starší těžko někde seženu a kdo ví,v jakým stavu.
Tak se zase ozvu,až bude opraveno,dělám zároveň rozvody,tak budu zase krvácet.
Ja som na to siel v opacnom poradi, najprv som skontroloval ojnicne loziska a az potom mi niekto poradil klapku - bolo to v nej, oprava pomohla.David Klimša píše:Tak prd,poslali mi ten cajk z CS z Maďarska,následná montáž odhalila,že to jede potichu jen asi 5 minut,pak to mlátí,jako předtím.Mechanik je nasr***j,protože se s tím trápil-klečel u toho,jako uličník,já zase platím zbytečně.Zejtra dělá rozvody,což je poslední věc,do který hodlám investovat a vypadá to,že ty ten bordel nedělají.Potom budu jezdit až do chvíle,něž mi to klekne úplně a nastoupím výměnu,resp.nejdříve scháňku jiného motoru.Mám holt smůlu,koupil jsem nějakej šitDavid Klimša píše:No co už,je to objednaný,tak bude snad klid...Laco19 píše: Ked som zistil co stoji novy diel, radsej som tam nechal stary ale vybral som von supatko - kliestami po malych kuskoch (cca hodina prace).,dělám zároveň rozvody,tak budu zase krvácet.
Super,ten by rozhodně přišel vhod.Kdyžtak mi písni ICQ,Skype-jestli máš,do SZ,popovídáme přes něj.Nebo telefon,já zavolám.Teď dělám 16,v úterý mají být rozvody hotový,tak potom se poradíme,co dál.Laco19 píše:Ja som na to siel v opacnom poradi, najprv som skontroloval ojnicne loziska a az potom mi niekto poradil klapku - bolo to v nej, oprava pomohla.David Klimša píše:Tak prd,poslali mi ten cajk z CS z Maďarska,následná montáž odhalila,že to jede potichu jen asi 5 minut,pak to mlátí,jako předtím.Mechanik je nasr***j,protože se s tím trápil-klečel u toho,jako uličník,já zase platím zbytečně.Zejtra dělá rozvody,což je poslední věc,do který hodlám investovat a vypadá to,že ty ten bordel nedělají.Potom budu jezdit až do chvíle,něž mi to klekne úplně a nastoupím výměnu,resp.nejdříve scháňku jiného motoru.Mám holt smůlu,koupil jsem nějakej šitDavid Klimša píše: No co už,je to objednaný,tak bude snad klid...,dělám zároveň rozvody,tak budu zase krvácet.
Pod klukou asi mas vyvazovacie hriadele (podla typu G9T), bez demontaze sa neda dostat k ojniciam. Poloha zubov sa zle znaci, ak by si potreboval na montaz manual, ozvi sa.
Tak už mám jasno-po více,jak tejdnu,vyměněném sání,rozvodech a hubenější o 13.tisíc se přišlo na to,že jsou to ozubená kola/resp.některé z nich a to už se bez vyndání motoru mimo auto už neobejde.Prej se musí rozdělat blok a pořádně to všechno skouknout a případně vyměnit.Máme z toho ohromnou radost,vůbec se mu do toho nechce-je to časově náročný a já na to nemám peníze.Takže zatím jezdím,rumpluje to,ale víc zatím dělat nemůžu.Snad až po Vánocích,našetřím....David Klimša píše:Ok,to snad eště zvládne.Je z toho chudák taky na prášky,zaclání mu to tam a neopravil zatím nic.A nadřel se,jako ....Tomas.cz píše:Sundejte vanu a zamelte s ojnicema.
Ide o ozubene kolesa pri rozvodoch? Ak ano, aj o tych som ti pisal a ver tomu ze jedno ozubene koleso na vodnom cerpadle (za cca 4000SK) dokaze v tomto sukoli narobit poriadny rachot aj ked su vsetky kolesa v perfektnom stave.David Klimša píše:Tak už mám jasno-po více,jak tejdnu,vyměněném sání,rozvodech a hubenější o 13.tisíc se přišlo na to,že jsou to ozubená kola/resp.některé z nich a to už se bez vyndání motoru mimo auto už neobejde.Prej se musí rozdělat blok a pořádně to všechno skouknout a případně vyměnit.Máme z toho ohromnou radost,vůbec se mu do toho nechce-je to časově náročný a já na to nemám peníze.Takže zatím jezdím,rumpluje to,ale víc zatím dělat nemůžu.Snad až po Vánocích,našetřím....David Klimša píše:Ok,to snad eště zvládne.Je z toho chudák taky na prášky,zaclání mu to tam a neopravil zatím nic.A nadřel se,jako ....Tomas.cz píše:Sundejte vanu a zamelte s ojnicema.
Díky všem zúčastněným
Aj hore by som moj motor potreboval pozriet - este stale nema cisty zvuk. Cakam na nejaku poruchu, bezdovodne davat dolu hlavu je drahy spas - tesnenie pod hlavu je velmi drahe... Ale ked uz by bola hlava vonku aspon by som vybral zalomeny zhavic.e36power píše:Ted jsem delal Megana 1.9Dti Prisel deda ze mu tam mneco zacalo klepat nakonec bylo vyřený pouzdro v ojnici jak je čep na 2 válci.
problem je vtom že když budeš jezdit a budou kola už ve špatnym stavu tak zničiš dalši věci protože kousky zubu zniči čarpadlo a pak ti padne turbo protože nebude mit dost tlaku oleje atd.David Klimša píše:Tak už mám jasno-po více,jak tejdnu,vyměněném sání,rozvodech a hubenější o 13.tisíc se přišlo na to,že jsou to ozubená kola/resp.některé z nich a to už se bez vyndání motoru mimo auto už neobejde.Prej se musí rozdělat blok a pořádně to všechno skouknout a případně vyměnit.Máme z toho ohromnou radost,vůbec se mu do toho nechce-je to časově náročný a já na to nemám peníze.Takže zatím jezdím,rumpluje to,ale víc zatím dělat nemůžu.Snad až po Vánocích,našetřím....David Klimša píše:Ok,to snad eště zvládne.Je z toho chudák taky na prášky,zaclání mu to tam a neopravil zatím nic.A nadřel se,jako ....Tomas.cz píše:Sundejte vanu a zamelte s ojnicema.
Díky všem zúčastněným
Nie je to az taky problem. Vo zveraku sa to da naspanovat (nedoskriabat ozubenie, netreba pouzivat kvalitny kaleny skrutkovac) a koleso pri VT cerpadle sa da zafixovat skrutkou, na to uz ma pripraveny otvor v jednej casti a zavit v druhej. Na zafixovanie kolesa pri vodnom cerpadle som pouzil 2 skrutky vlozene do zubov oproti sebe, ktore som stiahol viazacim drotom. Po naspanovani som to docasne zafixoval nejakou svorkou aby sa to dalo viazat. Po osadeni do motora staci droty prestrihnut a vytiahnut von.bepa píše:jo jinak kola vymněniš na motoru v autě problem je spiše jak je nasadit protože kola jsou děleny a maji pružinu s přepětim ktera pravě tlumi vybrace vymezuje vuli musi si pujčit připravky nebo si je udělat mam za do jeden osazenej šroub a pak sem to řešil nějakou svěrkou a šroubovakama
Vidíš,na to jsme úplně zapomněli...!Jen,co bude mít trochu volna,šoupnu mu to tam a ať se předvedeLaco19 píše:Ide o ozubene kolesa pri rozvodoch? Ak ano, aj o tych som ti pisal a ver tomu ze jedno ozubene koleso na vodnom cerpadle (za cca 4000SK) dokaze v tomto sukoli narobit poriadny rachot aj ked su vsetky kolesa v perfektnom stave.David Klimša píše:Tak už mám jasno-po více,jak tejdnu,vyměněném sání,rozvodech a hubenější o 13.tisíc se přišlo na to,že jsou to ozubená kola/resp.některé z nich a to už se bez vyndání motoru mimo auto už neobejde.Prej se musí rozdělat blok a pořádně to všechno skouknout a případně vyměnit.Máme z toho ohromnou radost,vůbec se mu do toho nechce-je to časově náročný a já na to nemám peníze.Takže zatím jezdím,rumpluje to,ale víc zatím dělat nemůžu.Snad až po Vánocích,našetřím....David Klimša píše: Ok,to snad eště zvládne.Je z toho chudák taky na prášky,zaclání mu to tam a neopravil zatím nic.A nadřel se,jako ....
Díky všem zúčastněným
Ako som uz pisal, pri podozreni na to ozubenie treba vybrat snimac polohy vackovych hriadelov (zvladnes aj sam s 10 klucom) a pozriet ho - vraj su na nom piliny ked su uz kolesa poskodene. Ak tam najdes piliny zacni setrit, ked som pozeral ceny 1 ks stal cca 5000SK a niektore boli aj drahsie. Ak nie su piliny, mozes dovnutra pozriet cez viecko na vodnom cerpadle (4xM6, nic nevytecie) - tam uvidis ci mas to problematicke vyhotovenie kolesa na cerpadle a v akom stave je prve koleso s vymedzovanim vole. Mozno by sa tadial dalo pozriet aj druhe koleso (napr. zubarskym zrkadielkom a LED osvetlenim alebo necim podobnym) ale to som neskusal.
Niekde mam aj navod na opravu v taliancine ale su tam obrazky - aspon uvidis ako to vyzera a ktore kolesa sa mozu znicit.
Ja som to rozoberal na Lagune bez demontaze motora, niekedy som musel trosku porozmyslat ako motor natocit aby sa dal diel vybrat ale nebol to az taky problem - usetril som plno prace s vyberanim motora.